חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה כדאי לתחזק גגות רעפים בקיץ?

 

 גג הרעפים שלכם משמש בתפקיד מפתח בבידוד הבית, שמירה על טמפרטורה קריר בקיץ, חמים בחורף, ושמירה על בית יבש בעיתות הגשמים. לשם כך, חשוב לוודא כי גג הרעפים שלכם הוא אטום. החלפת גגות רעפים ותיקון גגות רעפים הינן פעולות שקשה לעשות דווקא בעת החורף - ולכן, הקדימו תרופה למכה. 

 

 גג הרעפים שלכם משמש בתפקיד מפתח בבידוד הבית, שמירה על טמפרטורה (קריר בקיץ, חמים בחורף), ושמירה על בית יבש בעיתות הגשמים. לשם כך, חשוב לוודא כי גג הרעפים שלכם הוא אטום. החלפת גגות רעפים ותיקון גגות רעפים הינן פעולות שקשה לעשות דווקא בעת החורף - ולכן, הקדימו תרופה למכה. דאגו לתיקון גג הרעפים שלכם והכנתו לקראת החורף עכשיו, בימי הקיץ החמים והנוחים לעבודה - ותשפרו גם את יכולות המיזוג של הבית בקיץ, וגם את עמידות הגג בפני פגעי מזג האוויר בחורף הקרוב. כל מה שצריך לדעת על תיקון גגות רעפים או החלפת גגות רעפים בזמן הקץ - במאמר שלפניכם.

 תיקון גגות רעפים - חלון הזמנים האופטימאלי

 חשוב לדעת, כי העוסקים בתיקון גגות רעפים מדווחים על שיא בפעילותם בין החודשים יוני עד ספטמבר. אלו הם חודשי הקיץ, ויש יתרונות מרובים לתיקון גגות הרעפים בחודשי הקיץ החמים והיבשים, כהכנה לקראת החורף (אם כי גם בקיץ חשוב שהגג שלכם יהיה מטופל, מתוחזק ואטום היטב). חודשי הקיץ הם הזמן הנכון, לבדוק כי הרעפים מחוזקים במקומם, הגג אטום, ואין נזילות או פגיעות במבנה הגג.

 תיקון גגות רעפים - בימים היבשים

 אם במהלך החורף האחרון שמתם לב שקשה לחמם את הבית או שהחום לא נשמר בבית משך זמן מספק; או אם חוויתם נזילות מן הגג - התקשרו עוד היום וקבעו עם איש מקצוע ביקור ראשון לטובת תיקון גג הרעפים שלכם. ימי האביב והקיץ מאפשרים עבודה על גג יבש - אם תחכו לתחילת החורף כדי לתקן את הגג, תפסידו פעמיים - פעם אחת, תפסידו את הוצאות החשמל הגבוהות מן הנדרש במיזוג הבית בימי הקיץ כאשר הגג אינו מבודד באופן המיטבי; ובפעם השנייה, תפסידו מהזמנת איש מקצוע לתיקון גגות רעפים בימי החורף, אז קשה לעבוד ובשל העבודה מעל משטח רטוב - עבודת האיטום והתיקון של גגות הרעפים היא מורכבת יותר ולעיתים ארוכה ובתנאים לא פשוטים.

 מומלץ להזמין איש מקצוע לתיקון או החלפה של גגות רעפים בחודשי הקיץ, על מנת לטפל בנזקי החורף ולהתכונן אל החורף הבא.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים