חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

תבוסה כואבת למכבי ראשלצ מול חולון

 

החבורה בכתום המשיכה בחוסר היציבות שמאפיין אותה מפתיחת העונה עם תבוסה כואבת לסגולים של דן שמיר. ניצחון יוקרתי למכבי ראשל”צ במשחק העונה בכדוריד

 

מכבי ראשון לציון יצאה למפגש מול הפועל חולון במסגרת המחזור ה-6 בליגת העל וירדה מושפלת, 104:74. הניצחון הגדול של החולונים לא עמד בספק, כשלמן הפתיחה חניכיו של דן שמיר נתנו את הטון וברחו ליתרון משמעותי כבר ברבע ה-1. ג’ו אלכסנדר ותמיר בלאט (שיא עונתי בנקודות) בלטו בשורות המנצחים, כשגם שחקן הרכש החדש, גלן רייס ג’וניור הצטיין והיה קרוב לטריפל דאבל.

הרבע הראשון הסתיים ב-27:17 לחולון, שרמז על הבאות. ראשל"צ עוד הספיקה להוביל 4:7 בדקות הראשונות של המשחק בהיכל הספורט החדש בחולון, אבל זו הייתה הפעם האחרונה שהאורחים הוליכו בהתמודדות. אלכסנדר הוביל ריצת 0:8 ויחד עם 2 שלשות של תמיר בלאט הובילו את הביתיים ליתרון דו-ספרתי. ברבע ה-2 רייס ג’וניור הצטרף לחגיגה ויחד עם שלשות של פנינ ובלאט הגדילו את היתרון בסיום המחצית ל-36:52, בור עמוק לקבוצה מעיר היין.

לקראת הרבע ה-4 והמכריע עמד ההפרש כבר על 26 נקודות, מה שחרץ את גורל המשחק באופן סופי. הרבע האחרון היה גארבז’ טיים אחד ארוך, במהלכו הגדילו הסגולים את הפער, ובסיום כאמור 40 הפרש מהדהד, 74:104. מארק טולפסון הוליך את רשימת הקולעים בשורות המפסידה עם 19 נקודות, ג’ייסון סיגרס הוסיף 16 נק’ ודרו קרופורד קלע 14 נק’.

 בשבת תארח מכבי ראשל"צ את עירוני נהריה למפגש שעשוי לקבוע לאן מועדות פני הקבוצה, אם לצמרת או למאבקי אמצע טבלה ומטה. 

כדוריד

מכבי ראשל"צ גברה הערב (שני) על מכבי ת"א 23:26 (11:13) בבית מכבי, והוכיחה כי האלופה חיה ובועטת ורחוקה מלוותר על התואר העונה. בכך הנחילה ראשל"צ הפסד בכורה לסגניתה מהעונה האחרונה ונצמדה לחבורת הצמרת בליגת העל.

כבשו למכבי ראשל"צ: לואסיפה וקופמן 5 שערים כ"א, עומר גרא 4, איבן קראצ’יץ’ 3, רם טורקניץ, עמית סטלמן, אלון אוברמן 2 כ"א, דניאל פרידמן, יואב נאמן וטל גרא 1 כ"א. 

נשים - המחזור ה-5 נפתח הערב במשחק המוקדם ב’בית מכבי, בסיומו גברה האורחת מ.כ. חולון על מכבי ראשל"צ 26:27, למרות שהמקומיות הוליכו כבר ביתרון מבטיח של 6 שערים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים