חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך בונים אתר אינטרנט שגם גוגל יאהב

 

אנחנו נוטים לחשוב שהלקוחות שלנו הם אלה שמגדירים אותנו, וזה נכון במידה רבה, אבל יש שחקן אחד משמעותי מאוד שיכול להשפיע על מידת החשיפה של העסק.

 

אנחנו נוטים לחשוב שהלקוחות שלנו הם אלה שמגדירים אותנו, וזה נכון במידה רבה, אבל יש שחקן אחד משמעותי מאוד שיכול להשפיע על מידת החשיפה של העסק. אתם מכירים אותו וככל הנראה משתמשים בו מדי יום (ואפילו כמה פעמים ביום) אבל בלי לשים לב הוא מכריע גם את הגורל שלכם. זהו גוגל, כמובן, מנוע החיפוש הגדול בעולם ואחד הכלים השיווקיים הקריטיים. התפקיד החשוב שלו מחייב אותנו להכיר אותו קצת יותר טוב, וכדאי לעשות את זה עוד לפני שהאתר שלכם עולה לאוויר.

 חידת גוגל

במשך שנים אנחנו מנסים להבין בדיוק איך גוגל עובד ומה גורם לו לחבב אתרים מסוימים על פני אחרים. כולנו שואפים להופיע בראש תוצאות החיפוש כדי שהלקוחות יגיעו קודם כל אלינו. הבעיה היא שאף אחד בגוגל לא ממש מתלהב לספר לנו איך האלגוריתם הזה פועל. מצד שני, יש לנו היום מספיק מידע כדי שנוכל לתכנן בניית אתרים לעסקים בצורה טובה, גם בלי הרמזים הדקים של עובדים זוטרים או בכירים בגוגל. אחד הנושאים המרכזיים שאין ספק באשר לחשיבותו הוא נושא ביטויי החיפוש, כאשר המטרה העיקרית שלכם בבניית האתר היא שילוב נכון ומדויק של ביטויים שהלקוחות שלכם יחפשו. במילים אחרות, אם אתם מוכרים ספות עור או שולחנות כתיבה, רצוי שהביטויים האלה יופיעו באתר כמה וכמה פעמים, כדי שגוגל יוכל לשדך לכם את הלקוחות המתאימים.

 תוכן וחווית משתמש

אפשר להפריד את שני הנושאים הללו אבל ביחד יש להם חשיבות עליונה. בניית אתרים דורשת מאיתנו התמקדות בלקוח, זה שנמצא מצדו השני של המסך ומקבל את המידע שאנחנו ממש רוצים לתת לו. ללקוח הזה יש דרישות, ובעידן הדיגיטלי והמהיר הזה הוא צריך לקבל אותן מהר ככל האפשר לפני שימשיך הלאה אל המתחרה שלכם. תוכן איכותי, אתר מרשים ומידע מדויק, אלה הם הנושאים שימשכו את תשומת הלב שלו. אלה הם גם הנושאים שמגדירים חוויית משתמש, עוד נושא שגוגל ממש אוהב. אם נגענו קודם בנושא מילות החיפוש רצוי להזכיר אותו גם כאן, שכן תוכן איכותי שהגולשים יאהבו באמת לא תוכלו לספק על ידי שימוש חסר משמעות בביטויים שתרצו לקדם. השתמשו בהם בחוכמה וצרו תכנים מקוריים וטובים, עם ערך מוסף. אתם לא חייבים לעשות את זה לבד, יש גם כותבים מקצועיים שיעשו את זה עבורכם מתוך היכרות עם מנוע החיפוש שאת ליבו אתם משתוקקים לקנות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים