חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

  לשכת המסחר ירושלים והשפלה תפתח שלוחה במודיעין

 

נשיא הלשכה, דרור אטרי, מסר על פתיחת השלוחה במודיעין במפגש עם עשרות בעלי עסקים קטנים ובינוניים בעיר, שנערך אמש בסניף ויצ”ו, ביוזמתו של סגן ראש העיר, אילן יאיר בן סעדון ובהשתתפותו של יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח”כ איתן כבל

 

"לשכת המסחר ירושלים והשפלה תפתח בקרוב שלוחה מיוחדת במודיעין אשר תעמוד לרשות בעלי העסקים בעיר ותתמוך בפעילותם", כך מסר נשיא הלשכה, דרור אטרי, במפגש שנערך אמש בסניף ויצ"ו עם עשרות בעלי עסקים קטנים ובינוניים במודיעין-מכבים-רעות, ביוזמתו של סגן ראש העיר, אילן יאיר בן סעדון. לדברי אטרי, "כלכלתה של רשות מקומית מושתת על עסקיה ובכוונתנו להמשיך ולקדם את העשייה למען הקהילה העסקית במודיעין".

במפגש השתתף בנוסף יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ איתן כבל, שניהל שיחה פתוחה עם הנוכחים בנושאי רגולציה, חסמים ואפשרויות להתפתחות עסקית. כמו-כן הרצה בפני בעלי העסקים תושב העיר מלכי יזדי,  שהינו יועץ שיווקי בכיר ומרצה במכללה הטכנולוגית חולון. בהרצאתו, בנושאי שיווק ומיתוג עסקי, פרס יזדי בפני בעלי העסקים הזדמנויות רבות למינוף עסקיהם בסביבה התחרותית והדינמית. 

בתוך כך הודה בן סעדון לנשיא לשכת המסחר ירושלים והשפלה על שיתוף הפעולה ועל שנענה בחיוב לבקשה לפתוח לראשונה שלוחה מקומית מיוחדת לטובת בעלי העסקים בעיר, ואמר: "על-אף האתגרים הרבים שעמם מתמודד ציבור העצמאים בישראל,  יצאנו מהמפגש מעודדים ובידיעה שיש לנו  שותפים אמיתיים בכנסת ישראל ובלשכת המסחר ירושלים והשפלה. אין לי ספק כי בכוחות משותפים ניתן גם ניתן להמשיך ולהעניק את התמיכה המיטבית לבעלי העסקים במודיעין-מכבים-רעות, מתוך הכרה בחשיבות העצומה של הכלכלה המקומית הן לרווחת התושבים והן להמשך התפתחותה וצמיחתה של העיר".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים