חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מועדון בת מצווה – כיצד בוחרים מועדון בצורה נכונה

 

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שינוי ניכר ביחס לאירועי בת מצווה בקרב הורים אשר מעוניינים לחגוג לבת שלהם את יום הולדתה ה-12. 

 

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שינוי ניכר ביחס לאירועי בת מצווה בקרב הורים אשר מעוניינים לחגוג לבת שלהם את יום הולדתה ה-12. אם בעבר האירוע נתפס כמשהו שולי, קטן, משהו אשר נחגג בצורה מעט יותר מפוארת מיום הולדת רגיל, הרי שהיום יודע כל הורה שביתו עומדת להגיע ל-12, שעליו להתחיל מספר חודשים מראש להכין את האירוע, על מנת שהיא וחבריה יוכלו לחגוג כמו שצריך.

מן הסתם, הדבר הראשון שעל ההורה לעשות זה לבחון מועדון בת מצווה, כלומר מועדון בו אפשר לחגוג את האירוע בצורה אופטימאלית. בשאלה איזה מועדון על ההורה לשכור, עומדות כמה נקודות שיכולות להשפיע על אופי הבחירה.

ראשית, האם זו מסיבה אשר אמורה לכלול רק את החברות והחברים או גם בני משפחה. יש הבדל, שכן אם מדובר באירוע רק לחברים, אז אפשר לחפש מועדונים שמיועדים לגילאים שלה, אם מדובר באירוע לכל המשפחה, הרי שלא חייבים לשכור בהכרח מועדון, אפשר לשכור אולם אירועים.

שנית, עולה שאלה, האם מדובר באירוע אשר אמור להיערך קרוב לבית. אם נניח ההורים מחליטים לערוך אירוע ביישוב עצמו, זה מגביל במידה מסוימת את החיפושים. אם מדובר באירוע אשר רוצים ואפשר לקיים אותו מחוץ לעיר, אז אפשר לחפש מועדון בת מצווה גם ביישובים אחרים.

שלוש, עולה שאלה איזה סוג מסיבה רוצים לארגן, האם הכוונה לארגן אך ורק מסיבת ריקודים או משהו אחר. זה יכול להשפיע על הבחירה של מועדון בת מצווה ביחס למבנה וביחס לאלמנטים אחרים.

כיצד נבחר מועדון בת מצווה

אחרי שעברנו על הנקודות שישפיעו על בחירת המועדון, צריך לומר, קודם מחליטים על קונספט האירוע ורק לאחר מכן מחפשים מועדון. לכן צריך להחליט האם זו תהיה מסיבת ריקודים או מסיבה מסוג אחר, ורק לאחר מכן יש להתחיל לחפש מועדון בת מצווה בהתאם לפרמטרים מסוימים שיכולים להשפיע על ההחלטה.

למשל, יש להחליט כמה אורחים יהיו באירוע. כאמור, אם מחליטים שהאירוע יכיל רק את החברים והחברות מהכיתה, תנועה, בית ספר ובכלל, אז סביר להניח שהאירוע יכיל פחות אנשים מאשר אם הוא אמור להיות לכל המשפחה. לכן גם נחפש מועדון שיתאים לכמות האורחים המיועדת. אין טעם לשכור אולם שהוא קטן או גדול מדי ביחס לכמות.

אם מחליטים שזה אירוע שכולל אך ורק ריקודים, הרי שהדגש יהיה על כך שהמועדון יכלול רחבת ריקודים ועמדת תקליטן איכותית, מן הסתם הוא יכלול גם ספקים נוספים, כמו אוכל, צילום, תאורה. אך אם האירוע יכלול עוד אלמנטים, למשל, משחקים וכדומה, אז צריך לדאוג שיש לכך מספיק מקום.

נקודה נוספת חשובה שצריך לשים לב אליה היא, מיקום המועדון. צריך לוודא שיש אפשרות נוחה להגיע אל המועדון או לספק שירותי הסעה לאורחים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים