חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מקלחון פינתי

 

בכל יום שאנו בבית שלנו נסתובב בין חדריו לשימושים שונים. אחד החדרים הפופולאריים ביותר בו נימצא כמעט  מיד פעם הינו חדר האמבטיה. עובדה זו יכולה לרמוז כי בשל היותו כה פופולארי נצטרך את המרחב הדרוש לנו כדי לבצע את הפעולות השונות.

 

בכל יום שאנו בבית שלנו נסתובב בין חדריו לשימושים שונים. אחד החדרים הפופולאריים ביותר בו נימצא כמעט  מיד פעם הינו חדר האמבטיה. עובדה זו יכולה לרמוז כי בשל היותו כה פופולארי נצטרך את המרחב הדרוש לנו כדי לבצע את הפעולות השונות. אחד הפתרונות לצורך כך יהיה בדמות התקנת מקלחון פינתי, אשר יוכל להוסיף את אותו מרחב חשוב. בנוסף לכך למקלחונים ישנם כמה יתרונות משמעותיים שהפכו אותם בשנים האחרונות לשכיחים בנוף בניית הבתים בארץ. לכן קבלנים ואף משפצי ומשפרי דיור מתכננים את חדר זה כבעל מקלחון עתידי ולא בעל אמבטיה רחבה.

האם עלינו לזכור דגשים מיוחדים בעת תכנון מקלחון פינתי בבית ?

בדיוק כפי שהיינו פועלים בטרם כל תכנון חדר אחר בביתנו, כך גם רצוי לבצע בחלל זה. משום שהמקום המיועד יהיה לרוב קטן יחסית (ביחס לסלון, למטבח וכו’), מוטב כי נבדוק היטב מה נרצה להוסיף בדמות פריטי ריהוט, אלמנטים עיצוביים ומוצרים משלימים נוספים. אך קודם כל רצוי להתחיל בבחירת המקלחון עצמו. בדרך כלל למקלחונים יוצמד אזור ייעודי עוד בשלב התכנון בטרם ההקמה. כאשר נעמוד בפני כניסה לבית חדש או במצב של רצון לשיפוץ ביתנו, תישקל אפשרות הוספת מקלחון פינתי.
די בשיטוט מהיר ברשת האינטרנט בכדי להבין כמה חברות ועסקים משווקים את מוצר זה לכל דורש. הסגנונות הרבים יעמידו לא אחת אותנו במצב בו נהסס לרכוש מוצר זה או אחר, בשל היותו מסובך להבנה כיצד ייראה הוא בבית?  על מנת להשיב לשאלה זו באופן מדויק ומובהק כדאי לבחון כמה מקלחונים במקביל. כלומר, לאחר שנבין מאיזה סגנון עיצובי עתידי להיראות אותו מקלחון, נשכיל לדעת היכן להסתכל ומה לאתר עבורנו. כלומר, אם חלל האמבטיה יהיה בעל מראה מינימאלי, נעדיף מקלחון פינתי בעל עיטורים דומים.

יחד עם הלבטים בדבר העיצוב עצמו חשוב להבין כי היתרון היחסי בהוספת מקלחון הממוקם בפינת חדר המקלחת הוא במקום שהוא מוסיף לנו. אך הדבר לא יהיה שלם לולא דלתות המקלחון יסייעו לנו. הכוונה בכך היא לעובדה שכיום גם דלת המקלחון יכולה להיות גורם בהצלחת הרכישה או כישלונה. דלת הנפתחת לכיוון האדם בעת פתיחתה, יכולה להביא לנגישות רעה וכניסה לחלל המקלחון שלא בהצלחה. לעומתה, דלת הזזה יכולה להתאים הרבה יותר בהיבט זה (ובעיקר כאשר נרצה לחסוך במקום כאמור).

כפי שנוכל להבין לסיכום, המקלחונים הנמצאים כמעט אצל כל אחד מאתנו מחויבים בבדיקות מטרימות על מנת שיהפכו הם למוצר נוח ומתפקד, אך גם כזה המעוצב כהלכה ומשלים את הפן הקיים והרצונות שלנו. ככל שנגדיל ונבדוק את המוצרים המוצעים ביחס למקום ולאזור המיועד בבית, נוכל ליהנות ממוצר שישמש את דיירי הבית במשך זמן רב באופן מושלם...

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים