חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

נא להירגע, טילים על גוש דן זה רק תרגיל

 

לא יזיק אם תושבי כל השפלה יקראו  את מה שעירית בת ים עושה. טילים והפסקות חשמל: יש עיריות  שמתרגלות מתקפת טילים על גוש דן.  לאחר סוף שבוע סוער בעוטף עזה פתחו בעיריית בת ים את השבוע בתרגיל של פיקוד העורף המדמה שיגור רקטות לעבר העיר.

 

היוזמה של עירית בת ים אבל זה טוב גם לראשון מודיעין והשפלה בכללל.  לאחר סוף שבוע סוער בעוטף עזה פתחו בעיריית בת ים את השבוע בתרגיל של פיקוד העורף המדמה שיגור רקטות לעבר העיר.

 התרגיל, שהתקיים שלשום במרכז החירום העירוני, כלל נציגים מעיריית בת ים, פיקוד העורף, משרדי הממשלה ורח?ל (רשות חירום לאומית).

 במהלך התרגיל, שתוכנן מראש עוד טרם ההתפתחויות האחרונות בדרום הארץ, תורגלו בין היתר תרחישי קיצון ובהם פינוי נפגעים כתוצאה מפגיעת רקטות, טיפול בהפסקות מים וחשמל ופתיחת מרכזי קליטה לתושבים.

 עיריית בת ים עורכת בשנים האחרונות אימונים ותרגילים רבים בשיתוף פיקוד העורף וזאת במטרה להיערך לתרחישים שונים שעשויים לקרות במציאות הישראלית המתוחה והבלתי צפויה.

 גורמים בעיריית בת ים מסרו כי התרגולים והאימונים מסייעים לנו להיערך למצב חירום בצורה טובה ומהדקים את יחסי העבודה והסנכרון בין הגורמים השונים בשגרה ובחירום. בזכות התרגולים והאימונים ייעלה העירייה את השימוש בכ?א עירוני, במתנדבים ובמשאבי הרשות על מנת להיערך להצלת חיים בכל תרחיש ואיום שחלילה עשוי לפקוד אותנו. אנחנו מקווים שכל האיומים ישארו ברמת התרגולים ולא יתממשו במציאות אך אנחנו תמיד עם היד על הדופק.

 צילום – תומר שמש

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים