חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ 19-25/8 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הורוסקופ:  19 – 25 באוגוסט 2016

 

                               הורוסקופ שבועי:  19 – 25 באוגוסט 2016

 

טלה

ימי סוף השבוע: כדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע. הכוכבים במהלך השבוע ייעשו אינטנסיביים ודחפים לא מודעים ישפיעו על ההתנהגות ועל ההתרחשויות. קל להונות, לרמות, להשלות ולהעלים דברים. קשה לשפוט דברים בצורה הגיונית ושקולה. כדאי שתסמכו על האינטואיציה שלכם. אנשים שסמכתם עליהם וההבטחות שניתנו לכם עלולות שלא לעמוד במבחן המציאות.

 

שור

ימי תחילת השבוע עשויים להעיד על אנרגיה טעונה/ירודה ואתם זקוקים למצוא זמן למנוחה ולשקט. מיקום הירח במזלכם לקראת שלישי-רביעי עשוי לשפר את הרגשתכם. כוכב ונוס עשוי להיטיב עימכם עם זאת הימנעו – במהלך השבוע - מאשליה שיוצרת אידיאליזציה מוטעית ובחירה למציאות לא ריאלית. תחושות סותרות יגרמו לכם לבלבול ולמבוכה, מצב שעשוי לגרור התפכחות כואבת.

 

תאומים

השבוע מצפה מכם להיות ממוקדים ולשים לב לנעשה סביבכם. בשישי-שבת מתגנבת תחושה של בלבול ואי וודאות. אתם זקוקים להרפיה ולהירגעות. הימנעו מאשליה שיוצרת אידיאליזציה מוטעית ובחירה למציאות לא ריאלית. כוכב מארס מול מזלכם עשוי לסחוף למאבקים, למריבות ולחילוקי דעות. יותר מכל לכן יש להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

 

סרטן

השבוע נוטה להפכפכות. אל תיסחפו מדי, לכם או לצד שכנגד יש נטייה לשחק ברגשותיכם. הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב. במישור הזוגי כדאי לצאת מהשגרה ולנסות לשמור על רעננות במערכת היחסים. קשר סקסי ומרגש עשוי להתפתח כעת, אם זה יוביל לכיוון משמעותי יותר נדע רק בהמשך החודש. 

 

אריה

אתם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח, מבלי שתהיה לכם השפעה על זה. האינטואיציה שלכם לא מטעה אתכם וחוסר הוודאות יגרום לעצבנות. גלו זהירות בענייני כספים והשקעות. כדאי לתכנן נכון את חייכם כדי להימנע מפישולים. נסו לא להיגרר למריבות ולא להגיע להחלטות מכריעות בעקבות התלבטויות מעיקות. זוגות יצטרכו להשקיע ביחסים ביניהם ולשמור על שפיות.

 

בתולה

השפעת הכוכבים במזלכם מול נפטון המבלבל עשוי להעיד כי קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. במצב כזה קשה לתפקד, הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. שישי-שבת: מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות. מנגד, הנטייה לעשות אידיאליזציה של בני הזוג עלולה לגרור בסופו של דבר התפכחות כואבת.

 

מאזניים

ימים אלה עלולים להיות רגישים והתלהבות מסוימת עשויה לפנות את מקומה לאכזבה. שימו לב: קשה לשפוט דברים בצורה הגיונית ושקולה, לכן חשוב מאוד להתעלות מעל המציאות העגומה ולהתמזג עם גישה פשרנית, שכן הנטייה לברוח מהמציאות עלולה להיות מגמתית. העדינים שבכם זקוקים מדי פעם לפסק זמן של שלווה ושקט כדי למלא את מצברי הגוף והנפש.

 

עקרב

נושא מסוים מעיק עליכם במיוחד, אולי פיננסית, ועד שלא ייפתר לא תרגישו רגועים אנרגטית. השבוע תוכלו להעלות את תחושת השייכות לדרגת אמנות והשראה. ונוס שולח היבט חולמני ואידיאליסטי לכוכב נפטון, היבט נפלא ליוצרים ולאמנים. ובאהבה? התאהבות היא כמו סם. נטייה לאופוריה מרגשת, מטשטשת, ממכרת. היזהרו מקשר אקראי או מרומן מורכב שמבוסס על אשליה. 

 

קשת

כוכב מארס במזלכם עשוי להאיץ הגעה ליעדים של סמכות וכוח. לאלה מביניכם המתקשים לתפקד כשאינם באיזון פנימי, מומלץ להימנע ממגע עם אנשים שדומים לכם באופיים: נוקשים, שמרנים, ונוטים להתעקש על עקרונות. ייתכן שדברים בסביבתכם משתנים בקיצוניות, ולכן נדרשים חשיבה מסודרת וממוקדת ושינוי סדרי עדיפויות קיימים. הימנעו מפעילות מניפולטיבית.

 

גדי

אתם בחודשים מפרים שיפתחו עבור רבים מכם עולמות חדשים שיאפשרו גילויים חדשים לגבי יכולותיכם. בעבודות שאתם מגישים בולטות יכולות הביטוי וההתמסרות הטוטלית שלכם. הזדמנויות מקצועיות יביאו לאפשרויות חדשות, במיוחד לקראת הירח המלא ביום חמישי הבא. מיקום ונוס ומרקורי במזל בתולה עשוי להשפיע לטובה בענייני זוגיות, נסיעות וחו"ל.

 

דלי

מיקום הכוכבים עשוי להיטיב עמכם, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. מיקום כוכב נפטון המתעתע מצפה מכם להימנע מאשליה שיוצרת אידיאליזציה מוטעית, לכן יש להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. שנו את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם והיפתחו להתנסויות חדשות. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד.

 

דגים

התקופה מאפשרת לכם לגשת לפתרון בעיות בדרך של היגיון ותקשורת בונה, ולא במאבקים ושיקולי יוקרה. זיכרו כי הישגיות ומעשיות, לוחות זמנים ויחס ענייני ומעשי לכל בעיה הם המפתח בדרך ליצירת קידום מקצועי. זהו זמן לתגובות רגשיות קיצוניות. במקביל, היזהרו מהצפה של רגשות בעת פירוש כוונות ורצונות של הצד השני. חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם ההיגיון. 

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים