חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קצת על העיר שלנו – ראשון לציון

 

ראשון לציון, עיר היין בשמה השגור בכל פה, הנה העיר הרביעית בגודלה בישראל ומאכלסת בסביבות 350 אלף תושבים. ראשל”צ הינה עיר מרכזית באיגוד הערים חולון-בת ים-רחובות והיא במרכז מאגדת בתוכה אינספור בתי עסק מרכזים מסחריים שונים ומגוונים וכמובן גם קניונים, חנויות רבות, מקומות בילוי שונים ואולמות אירועים.

 

ראשון לציון, עיר היין בשמה השגור בכל פה, הנה העיר הרביעית בגודלה בישראל ומאכלסת בסביבות 350 אלף תושבים. ראשל"צ הינה עיר מרכזית באיגוד הערים חולון-בת ים-רחובות והיא במרכז מאגדת בתוכה אינספור בתי עסק מרכזים מסחריים שונים ומגוונים וכמובן גם קניונים, חנויות רבות, מקומות בילוי שונים ואולמות אירועים.

תעסוקה בעיר היין

בשנים האחרונות, בתי הבד בישראל איבדו גובה ומספרם בישראל הלך וקטן. תהליך זה לא פסח גם על עיר היין הגדולה, או בשמה ראשון לציון. מלבד היקב המיתולוגי הממוקם במרכז העיר, שהנו העדות הגדולה על אשר התרחש בעיר בשנים הראשונות שלה, רוב בתי הבד ו"העסקים בסגנון של פעם" נסגרו.

מאז ועד היום העיר עברה מהפך גדול: מעיירה הקרובה לת"א ומשמשת כצינור, הפכה ראשון לציון למרכז גדול בו פורחים אזורי התעשייה שלה. באזור המערבי של העיר התקבצו להם מאות רבות של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. כמו כן, מבחינת תעסוקה, האופציות בעיר הן רבות ומגוונות וקיימת צמיחה מתמדת בהיבט הזה, במיוחד עם כניסת המותגים הגדולים הממלאים אותה בכל טוב.

ספורט נקי מיין

אחת החוזקות הגדולות של העיר היא הספורט. בעיר פועלות קבוצות רבות במגוון ענפים: כדורגל, כדורסל, כדוריד ועוד, כאשר בנים ובנות בטווחי גילאים שונים ממלאים כל מרכז ספורט.

עם התרחבות העיר, בעזרת השכונות החדשות באזור המערב , תרבות הספורט רק הלכה והתרחבה. המפגשים בין קבוצות הכדוריד של העיר נחשבים "לקלאסיקו" הגדול של הענף, קבוצת הכדורסל היא אלופת המדינה לעונת 2015-2016 וקבוצת הכדורגל הינה קבוצה אשר מייצאת כמעט כל שנה שחקן שפוקד את מהטובות שבליגה הבכירה. קחו לדוגמה את עומר אצילי, שחקן שגדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון, התקדם לבית"ר ירושלים ומשם לקבוצת גרנדה מהליגה הבכירה בספרד.

 אמרתם ספורט? אמרתם ראשון לציון.

מקומות בילוי ואולמות

בראשון לציון, בנוסף על תעסוקה, ספורט ועוד, ישנה פריחה מחודשת ומתמדת של תחום הבילוי והפנאי, אך ביד אחת עם עולם האירועים. ישנם מרכזי פנאי חדשים באזורים שונים בעיר, בין אם זה מתחם הסינמה סיטי החדש שהוקם, מתחם היס פלאנט שהוקם במערב העיר או בין אם זה קניון הזהב המיתולוגי שאותו אין אחד בעיר ואפילו מחוצה לה שלא מכיר.

על אולמות אירועים בראשון לציון כמעט אין מה להרחיב –  בעיר ישנם מגוון אולמות מפוארים ומושקעים הנמצאים בציריה המרכזים ומעניקים שירות לכלל הציבור במרחב וגם מעבר לו.

לסיכום, ראשון לציון היא המטרופולין החדש של השפלה. אל תהססו לרכוש בה נכסי נדל"ן, ליהנות מקניות או מחוף הים שלה. בעיר ישנה אוכלוסיה נהדרת אשר תקבל את פניכם בחמימות שאין שניה לה . תהנו!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים