חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

אדריכלית עיר חדשה

 

שרון שפר, לשעבר אדריכלית העיר רמת גן, תחליף את ורד סולומון ממן שנבחרה לאדריכלית הראשית במשרד השיכון

 

מינוי בכיר במינהל ההנדסה בעיריית ראשון לציון. שרון שפר, לשעבר אדריכלית העיר רמת גן וכפר סבא מונתה לתפקיד בתום הליך מכרז. היא תחליף את ורד סולומון ממן שמונתה לאחרונה לתפקיד מנהל אגף תכנון בכיר במשרד הבינוי והשיכון. למעשה מדובר בתפקיד אדריכל ראשי במשרד.

שפר (48), בוגרת הפקולטה לאדריכלות של אוניברסיטת תל אביב ובעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. לאורך הקריירה צברה ניסיון רבה בעבודה מול הועדה המחוזית וגורמי התכנון, ביצעה תהליכי שיתוף ציבור, קידמה נושאים ארציים מתאריים ומחוזיים וכן עסקה בפיתוח מדיניות תכנון של רשות ויישומה כולל תכנון אסטרטגי ופיתוח עתודות הקרקע של העיר.

שפר תשמש גם כסגנית מהנדס העיר קיריל קוזיול במינהל ההנדסה כשעל הפרק תוכניות פיתוח רבות הן בקידום מתחמי עסקים במערב העיר והן בפיתוח שכונות חדשות.

"אני נכונה לאתגר ונרגשת להתחיל בעשייה" מספרת שפר "תחום התכנון הוא מרתק ומאפשר לרשות לנתב את דרכה ולמשש את מדיניותה. ראשון לציון עומדת בפני פיתוח אדיר וזוהי זכות לקחת חלק בזה".

ראש העירייה, דב צור, בירך את שפר על כניסתה לתפקיד ואיחל לה בהצלחה בהשתלבות במערכת וקידום פיתוח השכונות החדשות ושטחי הציבור ברחבי העיר. כמו כן איחל צור הצלחה לאדריכלית היוצאת ורד סולומון ממן ואמר כי הוא משוכנע שהיא תתרום רבות גם בתפקידה החדש.

אגב, מינוי שפר לתפקיד משמר את אחוז הנשים הגבוה בעיריית ראשון לציון המועסקות בתפקידים בכירים בעירייה. רק לאחרונה קיבלה העירייה תעודת הוקרה על היותה במקום השני מבין הרשויות בישראל באחוז הנשים המשמשות בתפקידים בכירים בעירייה. עמותת כ"ן בדקה את כלל הרשויות בישראל ומצאה כי בראשון לציון 65% מנושאי התפקידים הסטטוטוריים הבכירים בעירייה הן נשים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים