חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי ראשל”צ מציגה: המשכיות זה שם המשחק

 

הכתומים שהעפילו לשלב ארבע האחרונות בעונה האחרונה מעוניינים לשמור על הנכסים. שמוליק ברנר ימשיך לעמוד על הקווים, כאשר רוב הסגל הישראלי צפוי להישאר

 

מכבי ראשל"צ, שהייתה כפסע מהעפלה שנייה ברציפות לגמר הפיינל פור אשתקד, מנסה לשמור על מרבית שחקניה. אחד השחקים שעשוי דווקא להיפרד הוא השם החם ברשימה, שון דוסון. הגארד, שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי ת"א, לא השכיל להשתלב בליגה הטובה בעולם ה-NBA והצהיר לא מעט פעמים בעבר כי בארץ הוא שואף לשחק תחת הצהובים. אחרי שמכבי ת"א שחררה את גיא פניני, יוגב אוחיון וגל מקל, וצירפה את דיברתולומאו, אלכס טיוס וכארם משעור, מעוניינים הצהובים להרחיב את מצבת הישראלים ולספח את דוסון.

בעמדת המאמן נשמרה היציבות. אחרי ששמוליק ברנר, שהגיע על תקן מחליפו של אריק שיבק, קיבל את האמון מהמערכת להוביל את הקבוצה מעיר היין גם בעונת 2017/18. בנוסף, היום (ראשון) חתם לעונה נוספת עודד ברנדויין. הרכז שהגיע במהלך העונה החולפת מהפועל ת"א קלע בפלייאוף מעל 8 נקודות וחילק בממוצע כמעט 3 אסיסטים למשחק. 

מלבד זאת, שלושה ישראלים נוספים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת: מדובר בקפטן ניצן חנוכי, עידן זלמנסון, שהיה מהבולטים בשורות הכתומים אשתקד ואבי בן שימול.

במעבר מאלה שממשיכים לזה שעוזב. עמית בן דוד הוותיק, שחקן ראשל"צ וקפטן הקבוצה לשעבר, החליט לפרוש ממשחק פעיל. במכבי ראשל"צ נתנו לשחקן את ברכת הדרך ואיחלו לו בהצלחה בהמשך הדרך.

גאווה מקומית

קבוצת הכדורסל של מכבי ראשל"צ ילדים א’ לאומית "אלון" זכתה בדאבל פנטסטי. החבורה הצעירה והכשרונית עשתה היסטוריה פרטית, אחרי שזכתה בכל תואר אפשרי: מקום 1 באליפות המחוז, מקום 1 באליפות המדינה ותואר "אלוף האלופים" לילדים א’ לאומית. אין ספק, שבעוד מספר שנים השחקנים המוכשרים הללו יפרצו ויובילו את הכדורסל הישראלי.

האלופה מתחזקת

מכבי ראשל"צ שהדהימה את מכבי ת"א בסוויפ 0:3 בסדרת הגמר של העונה האחרונה לא שוקדת על השמרים. הצהובים כבר ביצעו מספר רכישות מעניינות, בראשן לואיס פליפה חימנס בן ה-28. המקשר החדש יהפוך לספרדי הראשון אי פעם בישראל. גם בר מסורי, שגדל בקבוצה, חזר כדי לחזק את הסגל של האלופה. רכש נוסף הוא השוער רדבויה ריסטנוביץ’. הסרבי גבה הקומה (2.00 מ’) מגיע מקבוצת שמברי הצרפתית. השוער החדש אגב שיחק עם נבחרתו הלאומית לפני שנתיים מול נבחרת ישראל.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים