חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע ווינר

 

החבורה של ניר ברקוביץ הפתיעה עם 3 ניצחונות והיא כבר במקום ה-6 המכובד. הכתומים של שמוליק ברנר גברו על הפועל אילת והעפילו לשלב הבא שם יפגשו את מכבי ת”א

 

הליגה הלאומית אומנם עדיים רק בתחילת הדרך, כשחלפו שישה מחזורים, אך נדמה שהפועל ראשל"צ מתחילה להתחבר ולרקוד לפי החליל של המאמן ניר ברקוביץ’. הכתומים יצאו לפגרת החג עם ניצחון מתוק בחוץ על הפועל נצרת עילית 2:1, וסימנו עוד וי, שלישי במספר במאזן הניצחונות. אחרי 6 מחזורים, הקבוצה ממוקמת במקום ה-6, כזה ששווה כרטיס לפלייאוף העליון בתום העונה. קברניטי הקבוצה, בראשם אייל ברקוביץ’, יחתמו כבר עכשיו על המיקום הזה גם באזור חודש מאי בשנה הבאה.

במשחק שנערך באצטדיון גרין, דווקא המקומיים עלו ליתרון ראשון בפתיחת המשחק משערו של יוריצה גרגץ’, אולם שלומי אביסידריס, שממשיך בכושרו הטוב וגורג’ אמסיס, רבע שעה לביום, הפכו את הקערה על פיה, והעניקו ניצחון מתוק מאין כמותו לקראת החגים. בסופ"ש הקרוב (ו’) תארח ראשל"צ את ה פועל ר"ג המקרטעת במטרה להמשיך במומנטום הטוב ולהתבסס בצמרת.

כדורסל

בענף מעלים הילוך לקראת תחילת העונה החדשה בליגת העל, וכמיטב המסורת נפתח גביע ווינר. מכבי ראשל"צ ושמוליק ברנר פתחו ברגל ימין עם ניצחון על הפועל אילת 71:77, הרבה בזכות בליץ ברבע האחרון 2:14. הרכש החדש מארק טולפסון בלט בשורות הקבוצה מעיר היין עם 18 נק’, כשעידן זלמנסון וג’ייסון סיגרס הוסיפו 16 נקודות כל אחד. אבי בן שימול להט עם 14 אסיסטים ו-10 נקודות. בחצי הגמר יפגשו הכתומים את מכבי ת"א, שהעפילה אחרי ניצחון דרמטי בדרבי התל אביבי.

 כדוריד

ליגת העל נפתחה בשעה טובה ממש לקראת ראש השנה. במחזור הראשון גברה האלופה, מכבי ראשל"צ, על מ.כ. חולון 33:37 במשחק שנערך בחולון. דווקא האדומים של עידן מימון כשלו במשחקם הראשון, אחרי שנוצחו בביתם 31:30 ע"י א.ס. רמה"ש השאפתנית. הערב (שני) ייערך המחזור ה-2 כשבמוקד הדרבי הגדול והלוהט של העיר בין מכבי והפועל. החבורה של מימון תנסה להימנע מהפסד שני ברציפות, בעוד הצהובים ישאפו לחבר ניצחון שני. כבר בסופ"ש (יום ו’) יתקיים המחזור ה-3, כשמכבי ראשל"צ תתארח בעירוני רחובות והפועל תארח את אשדוד.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים