חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה הסיבה לדגש על אריזות איכותיות בעסקים קטנים ובינוניים?

 

כאשר אנחנו קונים מוצר מסוים מחברה גדולה אנו רגילים לקבל אותו בתוך אריזת קרטון או פלסטיק ייעודית – אריזה אשר עוצבה ויוצרה במיוחד עבור מוצר ספציפי זה ובמיוחד עבור אותה חברה. בעוד בעבר עסקים קטנים ובינוניים לא תמיד השקיעו באריזות ייעודיות משלהם, כיום המצב השתנה לחלוטין. 

 

כאשר אנחנו קונים מוצר מסוים מחברה גדולה אנו רגילים לקבל אותו בתוך אריזת קרטון או פלסטיק ייעודית – אריזה אשר עוצבה ויוצרה במיוחד עבור מוצר ספציפי זה ובמיוחד עבור אותה חברה. בעוד בעבר עסקים קטנים ובינוניים לא תמיד השקיעו באריזות ייעודיות משלהם, כיום המצב השתנה לחלוטין. הן בראשון וסביבתה והן בכל רחבי הארץ, כל עסק קטן, בינוני או גדול מוכר את מוצריו בתוך אריזות ייעודיות, מעוצבות ומושקעות. מדוע מושם כיום דגש רב על אריזות המוצרים ומהי החשיבות של אריזות איכותיות וייעודיות לכל מוצר להצלחתו של אותו בית עסק?

 כי אנחנו יכולים - סיבות רבות לייצר אריזה ייעודית ואיכותית

ניתן למנות סיבות מרכזיות רבות לשימוש הנרחב כיום באריזות מעוצבות וייעודיות, ובראשן הסיבה הבסיסית והמתבקשת ביותר – כי כיום, כל עסק בכל סדר גודל יכול להרשות לעצמו לעצב ולהשתמש באריזות ייעודיות משל עצמו. זאת מכיוון שתהליכי הייצור והעיצוב של אריזות קרטון הפכו פשוטים ויעילים יותר מאי פעם, ולכן גם זולים מבחינת המחיר הכספי והזמן הנדרש על מנת לעצב ולייצר אותן. כל עסק מתחיל וקטן אשר מוכר מוצר מסוים יכול בתוך זמן קצר לעצב לעצמו אריזות אשר יתאימו באופן מושלם לכל מוצר ומוצר ויכילו את הלוגו של העסק, את הצבעים עימם הוא מעוניין להיות מזוהה, נתונים שונים אודות המוצר או בית העסק וכו’. במילים אחרות – מדובר בהזדמנות שיווקית חשובה לא פחות מאשר ההזדמנות לעטוף כל מוצר באריזה המותאמת לו באופן מושלם.

 

אריזות המוצרים כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק של העסק

האופן בו הטכנולוגיה מאפשרת כיום לכל אחד ואחת לעצב ולהזמין פתרונות אריזה ייעודיים ומותאמים הפך את מערך האריזה לחלק בלתי נפרד ממערך השיווק והפרסום של כל עסק ועסק בישראל. כפי שכל בעל עסק יודע, ללא מערך שיווק כלשהו אף עסק כמעט אינו יכול לשרוד לאורך זמן, ובטח שלא להתפתח ולצמוח. על ידי שימוש באריזות מעוצבות המציגות את העסק עצמו, כמו גם נתונים אודות המוצר שהן מכילות, ניתן להתחיל ולהניע את מערך השיווק של העסק כבר מההתחלה, ללא הקצאה מיוחדת של משאבים לשיווק ופרסום. בכל מקרה קיים צורך פונקציונאלי באריזות איכותיות ומתאימות, ו"על הדרך" ניתן גם להפוך אותן לשטח פרסום המהווה בסיס טוב למערך השיווק העתידי של העסק.

בנוסף לאלמנט השיווקי/פרסומי של אריזות קרטון מעוצבות וייחודיות לעסק, מדובר כאמור גם בצורך פונקציונאלי של ממש – אריזה איכותית שומרת על המוצר בצורה טובה, במיוחד כאשר מדובר במוצרים המובלים על פני המדינה, נשלחים לחו"ל וכו’. בדרך הארוכה מפס הייצור אל החנות, קיים צורך לשמור ולהגן על המוצר, וזאת ניתן להשיג על ידי ייצור של אריזה המותאמת לאותו מוצר באופן מושלם, וכך מחזיקה אותו ומגנה עליו מפני טלטלות ומפגעים שונים.

מסיבות אלו ועוד ניתן לראות כיום כמעט לכל בית עסק סגנון ייחודי של אריזות מעוצבות וייחודיות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים