חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סקר על הבר רחוב במדרחוב רוטשילד

 

למעלה מ-80% מהדיירים מצפים שישוב בקיץ הקרוב. המיזם של עיריית ראשון לציון שנועד להחיות את מדרחוב רוטשילד זוכה לאהדה בקרב הדיירים ובעלי העסקים * מהסקר עולה כי רוב הנשאלים  מסכימים שהמיזם הוביל להגדלת כמות המבקרים הצעירים

 

דיירי רחוב רוטשילד אמרו דברם. עיריית ראשון לציון ערכה סקר טלפוני ופנים מול פנים בקרב בעלי העסקים במדרחוב ודיירי רחוב רוטשילד, על מנת לבחון המשך פעילות מיזם בר רחוב והתוצאות משמחות. רוב משמעותי (81%) מהדיירים מעוניינים שהמיזם יחזור גם השנה, 71.4% טוענים שהוא הצליח להחיות את המדרחוב ו-71.4% טוענים כי נרשמה תנועה גדולה יותר של מבקרים. גם בקר בעלי העסקים, התגובות חיוביות מאוד. 65% מהם מעוניינים שבר הרחוב ימשיך גם השנה ומעל למחצית מהנשאלים אמרו כי הוא הצליח להחיות את המדרחוב וסביבתו. כזכור, מיזם בר רחוב נולד במסגרת התכנית לחיזוק מרכז העיר. לאורך המדרחוב פוזרו כיסאות ושולחנות ומסביב נפתחו ברים תחת כיפת השמיים עם מוסיקה חיה, תפאורה נהדרת ומחירים אטרקטיביים במיוחד. כך למשל כוס בירה עלתה 10 ש’’ח וכוס יין לבן ב-16 ש’’ח. כמובן שהמכירה נעשתה במתחם מוגדר בלבד ולבגירים בני 18 ומעלה.

בר הרחוב החל לפעול לראשונה בספטמבר 2016 ולאור ההצלחה, חזר בקיץ 2017 ונמשך עד חגי תשרי.

במרכז העיר בכלל ורחוב רוטשילד בפרט מתפתחת בשנים האחרונות סצנת בילוי וקולינריה המושכת אליה אלפי צעירים. הדבר מורגש גם בכניסת צעירים וסטודנטים למגורים ברחוב ובסביבתו. ברים, פאבים, מסעדות ובתי קפה רבים נפתחו בשנים האחרונות ונראה כי בתהליך זה דבר מוביל לדבר. אם בעבר, בתי עסק רבים במדרחוב נהגו לסגור בשעות הערב, אזי עם התחלת מיזם בר רחוב, רבים מהם החליטו להישאר פתוחים. נציין כי פעילות זו היא חלק ממדיניות חיזוק מרכז העיר שמלווה מצד אחד בשיפור התשתיות ושדרוג האזור שכן לפני מספר שנים נערך שיפוץ משמעותי במדרחוב הוותיק, כל החנויות במדרחוב נדרשו לשפץ את חזיתות הבתים, הוחלפו כל שלטי החנויות ונעשה מאמץ לחדש את פני המדרחוב הוותיק, שהיה לב ליבה של העיר, ומצד שני בקיום אירועים רבים במדרחוב כדוגמת מסיבת רחוב, שבוע הספר, הפנינג לכל המשפחה בימי חמישי ושלל ירידים כמו יריד אוכל, איכרים, אמנים ועוד.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים