חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיול לארצות הצפון - איך תיהנו מנופש מושלג ומושלם?

 

הישראלים גילו את חופשות החורף, ומסתערים עליהן בהמוניהם. אפשר להבין אותם: הטיסות זולות, בתי המלון אינם עמוסים והמחירים שלהם אטרקטיביים, והשלג הלבן המסנוור של אירופה, שאפשר לשקוע בו כמו בתוך ענני נוצה לבנים. איך ממקסמים את חופשת החורף לשיא הכיף? כמה טיפים שווים.

 

הישראלים גילו את חופשות החורף, ומסתערים עליהן בהמוניהם. אפשר להבין אותם: הטיסות זולות, בתי המלון אינם עמוסים והמחירים שלהם אטרקטיביים, והשלג הלבן המסנוור של אירופה, שאפשר לשקוע בו כמו בתוך ענני נוצה לבנים. איך ממקסמים את חופשת החורף לשיא הכיף? כמה טיפים שווים.

 פסטיבלי חורף שווים באירופה

מדי שנה מתקיימים באירופה פסטיבלים שווים ביותר, ושווה לבדוק תאריכים, ולנסות להגיע. השנה, מסוף ינואר ועד אמצע פברואר מתקיים פסטיבל המסיכות המפורסם של וונציה, שם תוכלו לצפות בתהלוכות משוגעות וכמובן גם להפציץ בתחפושת משלכם (זה גם מתקשר לפורים, שמתקיים בסוף פברואר). בכל מקרה ונציה שווה מאד ביקור. לפרטים נוספים היכנסו לאתר הרשמי של הפסטיבל. אם אתם כבר באיטליה, ב 13 לפברואר מתקיים בעיר איבראה "קרב התפוזים", וכולל קרנבל הטחות וזריקות של חצי מיליון תפוזים.  כדי לדעת עוד על הפסטיבל הכתום הזה, היכנסו לאתר הרשמי. מיציתם את איטליה? מעולה, כי מסוף ינואר ועד ה3 לפברואר מתקיים בצרפת פסטיבל Snowattack, שמשלב מוזיקה וסקי, במסיבה ענקית באתר הנופש לה אורס. זה האתר הרשמי למסיבה הכי טובה בעיר. במרץ מחכה לכם פסטיבל ענק בעיר ניס, שמשלב פרחים, מזג אוויר מתון, בובות ענק ואווירה פסטיבלית אמיתית ושמחה. גלשו לאתר הרשמי של פסטיבל ניס לעוד פרטים.

 להרכיב חבילת נופש לבד

כשאתם לוקחים חבילה של סוכן נסיעות, אתם משלמים קצת יותר, וגם מחויבים ללוחות הזמנים של סוכני הנסיעות, ולבתי המלון שהם עובדים איתם (וממליצים עליהם בגלל עניינים כמו עמלות, ולא בגלל סיבות אחרות). מצד שני, יש לכם כתובת אחת למקרה שמשהו משתבש, יש לכם את מי לשאול, את מי להאשים. קיימת תחושה שיש מישהו אחראי ששומר עליכם, וגם יש את העניין שלפעמים סוכני נסיעות מקצועיים יכולים להרכיב לכם חבילה טובה יותר. בנוסף, בחבילות תיירות כל הפינות סגורות מראש. זה אומר שאפילו ההסעות לשדה התעופה ובחזרה כלולות בחבילה, ולפעמים גם התשלום במסלולי הסקי. יש אנשים שמוכנים לשלם יותר ולהתפשר על בחירת המלון של סוכני הנסיעות, ובפעמים רבות זה גם מוכיח את עצמו. אבל, אם אתם רוצים חופשה מושלמת, זולה הרבה יותר ועשירה יותר, הרכיבו לבד את החבילה. זה דורש קצת יותר זמן ואחריות, אבל אתם חופשיים יותר בבחירה של תאריכים, של טיסות, של בתי מלון, של מסלולי סקי ועוד. אתם לא צריכים להיות משועבדים לגורמים שהסוכן נסיעות עובד איתם. יותר מזה: אתם יכולים לטוס בחברה אחת, ולחזור בחברה אחרת, אם זה יותר מסתדר לכם עם השעות.

 סקי משפחתי ואטרקציות נוספות

סקי הוא ספורט מהמם ומפוצץ באדרנלין, אבל מה עושים כשחלק מבני המשפחה חולים על סקי והחלק השני פוחד, או פשוט לא אוהב לעשות סקי? ובכן, יש הרבה אופציות של הנאה ובילויים שמציעות עיירות הסקי. אתם יכולים לעשות סקי במזחלות כלבים, אטרקציה שקיימת כמעט בכל אתר סקי, לגלוש על אבובים במורדות ההר, ללגום קקאו חם ומקציף בבקתות שבמורד ההר (או בקצהו), להתעופף עם הרכבל ועוד ועוד. בחלק מהעיירות קיימים בעונת החורף והסקי מגוון אטרקציות לתיירים, שווקים, אירועים מעניינים ומתקנים לילדים.

 אטרקציות בהרים המושלגים

כשאתם מזמינים את החופשה שלכם, תבררו על מסלולי טראק בהרים. ברוב העיירות יש מסלולי צעידה, מרתונים שונים של ריצה או רכיבה, והזדמנויות ספורטיביות מדליקות ששווה להשתתף בהן, גם אם יש לכם ילדים (יש כמה דרגות קושי).

 סבבי מסעדות וברים

עיירות הסקי שוקקות תיירים בחורף, בדיוק כמו אתרי החוף בקיץ, בהבדל אחד: בחורף כולם שותים ואוכלים יותר. זאת הזדמנות נהדרת לדגום את המאכלים המקומיים, העשירים, "הכבדים" יותר שאוכלים בעיקר בחורף. כל המרקים שמוגשים בתוך לחם, הנזידים הרותחים העשירים והטעימים להפליא - המגוון הקולינרי באירופה בחורף מהמם, הבירות מצוינות, והיין מוגש לעיתים קרובות חם וריחני.

 לנסוע בראש שקט

לא בכל יום יוצאים לחופשה, והמטרה היא ליהנות, ולא לחשב כל יורו (או קרון, או כל מטבע אחר). כדי שתוכלו לעשות את כל האטרקציות שמלהיבות אתכם, צאו לחופשה מצוידים במספיק כסף. אם אתם כרגע בבעיה מסוימת של מזומנים, קחו הלוואה לכל מטרה עם תנאי תשלום נוחים והחזר ראשון רק בעוד כמה חודשים (אפילו שנה), וסעו בכיף לטרוף את כל העולם. תזכרו: כשיהיה לכם מספיק כסף כדי לנסוע לבלות בלי בעיות של כסף, אתם עלולים להיות מבוגרים מדי. ההלוואה פותרת לכם את הבעיה: סעו עכשיו, שלמו אחר כך.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים