חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סטייליסטית אישית ליום אחד – מתנה נפלאה לכל אחת

 

מחפשת מתנה מקורית ומיוחדת לחברה הכי טובה שלך? רוצה להפתיע את אחותך במתנה נפלאה? מה דעתך על סטייליסטית אישית ליום אחד?

 

מחפשת מתנה מקורית ומיוחדת לחברה הכי טובה שלך? רוצה להפתיע את אחותך במתנה נפלאה? מה דעתך על סטייליסטית אישית ליום אחד? אם את מחפשת מתנה מסוג אחר ותוהה מה אפשר להביא לחברה שיש לה הכל, סטייליסטית היא הפתרון המושלם. נשים רבות, ובכל הגילאים, מוצאות את עצמן לא אחת מתקשות לבנות מלתחה נכונה, המתאימה להן ולמבנה הגוף שלהן. הארון שלהן עמוס בבגדים, אך בפועל הן לובשות שוב ושוב את אותו הפריט. סטייליסטית אישית יכולה לעשות סדר בבלאגן ולעזור להן להרכיב לעצמן מערכת לבוש שתחמיא להן.

אילו שירותים מציעה סטייליסטית אישית

סטייליסטית אישית ליום אחד עוזרת לנשים למצוא את פריטי הלבוש המתאימים להן. בין אם זו אישה גבוהה ובין אם נמוכה, בין אם זו אישה במידה גדולה או דווקא אישה במידה קטנה, לכל אחת מבנה גוף אחר וגם סגנון לבוש שונה שמתאים לה. לא פשוט למצוא את גזרת הבגד הנכונה, את הצבעים המתאימים ובאופן כללי – את פריטי הלבוש המחמיאים ביותר. גם נשים שאוהבות להתלבש ומקדישות לכך בכל יום שעות ארוכות, מתלבטות לא מעט מה ללבוש, מה לבחור מתוך מגוון הפריטים שבארון. בעזרת סטייליסטית אישית ניתן מצד אחד לבדוק את שלל הפריטים האלה, לעבור עליהם אחד ואחד ולבחון אילו מתאימים יותר ואילו פחות. מצד שני, אפשר לנצל את ההזדמנות כדי לצאת יחד עם הסטייליסטית למסע קניות אישי, מסע שבמהלכו יירכשו הפריטים הנכונים. פריטים שמתאימים לאישה, מתאימים לגזרתה וגם מתאימים לסגנון שלה.

לאילו נשים זה מתאים

הזמנת סטייליסטית אישית ליום אחד היא מתנה נפלאה שיכולה להתאים לנשים בטווח גילאים רחב. אפשר להזמין אותה לחברה הקרובה שחוגגת יום הולדת 30 או לאימא, שחוגגת בקרוב יום הולדת מכובד – יום הולדת 70. גם נערות תשמחנה להיעזר בשירותיה של סטייליסטית כזו ואפילו גברים יפיקו מכך תועלת רבה. שירותי הסטיילינג יתקבלו בשמחה על ידי כל אחת שרוצה להשקיע בעצמה אבל לא יודעת איך. אחת שאוהבת לעקוב אחר פרטי הלבוש של הסלבריטאות, וחולמת להיראות בדיוק כמותן. אחת שגופה השתנה ומשתנה ככל שחולפות השנים והיא איננה מצליחה למצוא בארון הפרטי שלה בגד שיתאים ובעיקר גם יחמיא.

היתרון בהזמנת סטייליסטית אישית ליום אחד הוא העובדה שזהו יום ממוקד מאד, יום שמוקדש כולו לאישה עצמה. היום הזה יכול להתחיל בשעות הבוקר ולהסתיים בערב. הוא יכול לכלול קניות מחוץ לבית או בחינת פריטי הלבוש שבארון הפרטי. הוא יכול לכלול גם התייחסות לאביזרים המשלימים, לאיפור וגם לסידור השיער. היום הזה הוא הזדמנות למהפך אמיתי וגם דרך נפלאה ללמוד איך נכון להתלבש ומה חשוב לבחון לפני שרוכשים את פריט הלבוש החדש.  

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים