חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

חוה מזר - תחזית שבועית: 8 – 14 באפריל 2016

 

     התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:תחזית שבועית. תחזית שבועית: 8 – 14 באפריל 2016

 

                            תחזית שבועית: 8 – 14 באפריל 2016

 

טלה

לאחרונה אתם נתונים בעיצומו של צונאמי סוחף, ומצד שני נתונים בתקופה תובענית וזקוקים לרגיעה. שיתוף הפעולה עם עמיתים לעבודה ועם בני הזוג חשוב עכשיו. זכרו כי ההתרחקות לא פותרת את הבעיות, אלא רק משהה את ההתמודדות האמיתית. היכרות חדשה תגרום לכם התלהבות, ועשויה להתפתח לקשר סוער מלא עניין ובהחלט לא שגרתי – אבל ככל הנראה גם קצר.

 

שור

ראשון-שני: התחום הכספי מצריך זהירות, הימנעו מסיכונים. שימו לב: בתוך שבועיים מהיום - מישהו שמגלה עניין בכישוריכם, באישיותכם ובכושר המנהיגות שלכם, יבוא אליכם בהצעה מאתגרת. עם כניסת השמש למזלכם (ב-20 באפריל ואילך) הרגשתכם ומצב רוחכם ישתפרו, תתחזקו בהדרגה, תרגישו שאתם שולטים במתרחש ותוכלו להחליט, לקבוע יעדים ולכוון את עצמכם אליהם.

 

תאומים

בסוף השבוע: חוסר שקט פנימי ומתחים פיזיים ישפיעו על מצב רוחכם ועל הרגשות. מיקום ונוס והשמש בבית החברתי שלכם (עד סוף החודש) עשוי להעיד כי אתם קורנים באנרגיה מהסוג שמושך אליכם תשומת לב והתעניינות. מבחינה חברתית תוכלו להתיידד ביתר קלות הודות לחיבור מהסוג שיכול לקדם אתכם. עיסוק בבלתי שגרתי יוסיף תבלין וצבע לפעילות השוטפת.

 

סרטן

אתם נוטים להישחק או להטיל ספק ביכולתכם להתמודד עם סביבה תובענית ולוחצת. שימרו על איזון ורגיעה אנרגטית, הימנעו ממטלות שוחקות והתחברו לאלמנטים מוארים. הפעילו את האינטואיציות החדות שלכם כדי להבחין בדברים סמויים מהעין. המשך החודש עשוי להעיד על תהליך של התחדשות. מיקום כוכב ונוס במזל טלה (עד סוף חודש אפריל) עשוי לאפיין היכרויות במישור הקשור לעבודה ולקריירה.

 

אריה

מיקום ונוס בטלה עד סוף החודש מגביר נסיעות, וכן מגעים קוסמופוליטיים. מצפים מכם להיות יצירתיים, ייחודיים ומרעננים, אך באותה נשימה לא רצוי להסתמך על המזל ועל כך שהדברים יסתדרו מאליהם, אלא להפשיל שרוולים ולהתאמץ. נסיעה לחו"ל נראית אפשרית. ראשון-שני: האנרגיות עשויות להיות נמוכות אבל אתם מתחזקים לקראת המחצית השנייה של השבוע.

 

בתולה

ענייני כספים והשקעות עשויים לקבל דגש. חשוב שתגדירו לעצמכם סדרי עדיפויות, שתחשבו בצורה מעשית ושתתמקדו בתחומים החשובים לכם ביותר. מומלץ לגלות אחריות בענייני כספים והשקעות, חכו עם תוכניות שאפתניות לשבוע הבא. רעננו קשרים חברתיים לקראת ימים שלישי-רביעי. מצב הכוכבים משתפר או לחלופין מקבל מפנה מפתיע לקראת השליש האחרון של החודש.

 

מאזניים

ימי סוף השבוע עשויים  לשדר חוסר אנרגיה והם ילוו בחששות נלווים. נושא כלשהו מטריד אתכם וגורע משלוותכם הפנימית. האושר תלוי במידה רבה בהתבוננות על הדברים בפרופורציה הנכונה. קשר לא יציב מורכב ומתיש מאלץ אתכם לוותר בעטיו על שלוות הנפש שלכם. עם זאת, ונוס מול מזלכם עשוי במקרים מסוימים להיטיב עם הקסם האישי שלכם. התחברות לעוגן תסייע לכם לאיזון ולהרמוניה. 

 

 עקרב                                             

ראשון-שני: למרות החוזק המנטלי שלכם אינכם חזקים כתמיד וכדאי שתשגיחו על עצמכם. צפויה רגיעה לקראת ימים שלישי-רביעי. כוכב המרץ והאנרגיה מארס בבית הכספים שלכם עדיין עשוי להעיד כי ענייני כספים והשקעות מתסכלים עשויים לאפיין את התקופה. מה- 21 ואילך ולתוך חודש מאי כבר תוכלו להקדיש תשומת לב לעצמכם ולנושאים שהוזנחו לאחרונה.

 

קשת

הקשתים ידועים בהסתגלותם המהירה, ובעיקר עכשיו היא באה לידי ביטוי. נסו להרגיש לאן נושבת הרוח וחפשו את העיתוי הנכון לשינוי. מעבר ונוס למזל טלה (עד סוף החודש יגביר את הסיכויים לתחילתה של זוגיות חדשה וכן את הפופולריות שלכם. תוכלו לבטא את עצמכם בחופשיות, והקסם האישי שלכם יקרן יותר מתמיד. אלה יעזרו לכם להתמתן ולהירגע.

 

גדי

אתם נמשכים לאתגרים, אך עכשיו לא הייתם מתנגדים למעט שקט ולביטחון. החדשות הטובות הן שזוהי תקופה המאפשרת ליצור קשרים חברתיים, יצירתיים ואחרים למרות העומסים המתלווים אליה. לכו על זה! טיפ השבוע: זהו השבוע האחרון בחודש המכביד שחוויתם. פלוטו במזלכם בהיבטים הרמוניים למרקורי, יסייע לכם להרחיב אופקים ולהתוודע לאפשרויות מבטיחות.

 

דלי

היצירתיות שלכם בולטת ועוצמתית, וכישרונותיכם בהחלט באים לידי ביטוי. התקופה מעידה על פעלתנות, אך גם מעלה צדדים פחות חיוביים שלה – לא עשייה אלא מאבק, הדבר עלול להתבטא בקיצוניות, בחוסר סובלנות ובחוסר נכונות לפשרות. בני מזל דלי יכולים למצוא את עצמם (עד סוף החודש) בהיסחפות רומנטית לא מחייבת ולוהטת. הפגינו חום כלפי הצד השני אם רצונכם בקשר סוחף ולא שגרתי.

 דגים

ענייני כספים והשקעות דורשים התייעלות, קור רוח והתרחקות ממצבי מתח תזזיתיים, שעלולים להסיט אתכם ממסלולכם. הקפידו על סדר וארגון, מה שיאפשר לכם לפנות לנתיב מעשי יותר ולגבש תוכניות מוגדרות. לקראת השליש האחרון של החודש אתם נכנסים לתקופה יותר יציבה ובהחלט גם מעודדת יותר. הקסם האישי שלכם יקל עליכם ליצור קשרים חדשים, להתקדם ולהתיידד.

                כל הזכויות שמורות @ 

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים