חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ של חוה מזר: 8.7-14.7

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 8.7-14.8

 

הורוסקופ:  8 – 14 ביולי 2016

 

טלה

חשוב שתתכננו מראש את מה שאתם רוצים ומייחלים לו, תוך כדי התחשבות בסביבתכם ובמי שחולק את חייו איתכם. החל מה- 23.7 תתחיל תנופה חדשה לבני מזל טלה, אנרגיה שתיטיב עימכם מאוד ותביא עימה הקלה גדולה לפעלתנים שביניכם. מיקום ונוס במזל אריה מיום רביעי עד ה- 5 ביולי עשוי ללטף לכם את האגו, אבל גם סטוץ’ מלהיב ולא מחייב מתאים מאוד לרוח התקופה.

 

שור

מיקום השמש במזל סרטן ממשיך להשפיע לטובה על הלך הרוח שלכם, במיוחד בעניינים משפחתיים ובסוגיות של מחויבות ואחריות הקשורות לעבודה ולקריירה. אתם מנסים לייצר שגרה נוחה של פעילות. מארס מול מזלכם: נוטה למתחים ולקונפליקט. לכן חשוב להיצמד לסדר היום הקבוע ולהתחבר לאווירה אוהדת. סגלו לעצמכם רכות והימנעו מעקשנות. פתיחות ברוכה ואמפטיות תסייע לכם.

 

תאומים

השבוע עלול לרמז כי תהיו נתונים במצב רוח לא אחראי, שיסחף אתכם לסיכונים. לכן חשוב להבין איך ניתן לשים את כל המסה הזאת שנוחתת עלינו בתוך מסגרת זהירה ומרוסנת. מיקום ונוס ומרקורי במזל אריה: במהלך השבועות הבאים תוכלו לשדר קסם אישי יוצא דופן וכושר הביטוי שלכם יהיה במיטבו. תוכלו ליצור מפגשים עם טיפוסים דינמיים ולהתחיל בידידויות מרתקות.

 

סרטן

היצירתיות והדמיון בולטים כעת ואלה מביאים רעיונות בלתי שגרתיים. עבודת צוות דורשת הרבה ויתורים, וזו אחת הסיבות לכך שחשוב לכם לשמור על סודיות בצד עצמאות. ייתכן שתעדיפו לשמור דברים לעצמכם ולא לחלוק אותם, זאת כדי למנוע התערבות. ייתכן שדו-שיח עם אחד האנשים הסובבים אתכם יוצר נוקשות וחוסר פשרות, במיוחד כשהדרישות הן גבוהות והביקורת חדה ונוקבת.

 

אריה

השבוע חשוב להעדיף היגיון ותקשורת בונה על פני מאבקים ושיקולי יוקרה. לקראת המחצית השנייה של השבוע: ונוס ומרקורי במזלכם כבר עשויים לספק לכם חיוניות וזרימת אנרגיה, במיוחד לאלה שהאנרגיות שלהם היו נמוכות. בהמשך החודש כבר תוכלו לנהוג בצורה ישירה וגלויה. יש כאן מתח בונה קונסטרוקטיבי שיאפשר לכם לתרגם את שאיפותיכם למעשים.

 

בתולה

יש כמיהה ליוזמות מקצועיות, שיהיו מלוות במתח ובהפרעות. לכן מומלץ לא להיקלע לאינטריגות ולתחרותיות. הפרה של האיזון העדין תגרום להאשמות הדדיות ואף לעוינות גלויה. אל תקצינו את המצב ונסו למצוא דרך להשיב את האיזון כדי לא לגרור אסקלציה. ישנה מגמה שבני המזל שביניכם יחושו בניצנים של התפתחות מקצועית מבורכת. ענייני תקשורת ונסיעות מקבלים דגש.

 

מאזניים

מיקום הירח במזלכם בימי תחילת השבוע עשוי לחזק אתכם. בעוד כשבועיים תיכנסו לתקופה נוחה יותר. מיקום ונוס ומרקורי בבית החברתי שלכם עשויים להעיד על יצירתיות מפרה ורעיונות מקוריים שיבליטו את יכולותיכם בתחום שאתם עוסקים בו. יש לכם אמירה וגם את הכישרון להגיד זאת בצורה ברורה, אינטליגנטית ונעימה לאוזן, ובנוסף, חושניות וצורך לחוש דברים באופן פיזי.

 

עקרב

אלה ימים חשובים מבחינה מקצועית. תפעלו באומץ, העזה וביטחון, ובזכות עקביות וכישרון  תוכלו ליזום ולהציע רעיונות ואף לקבל משוב חיובי ושיתוף פעולה. לבני המזל שביניכם ייתכנו התנסויות חדשות, מפגשים ונסיעות יהפכו לחוויות שמהן תוכלו להפיק הרבה. זהירות: אתם נוטים לראות דברים בשחור ולבן, מה שעלול לגרור פתרון קיצוני, בלי דרך ביניים. מתנו את האנרגיה שלכם.

 

קשת

כוכב מארס, הילד הרע שמפריע לשלווה ולשקט, יימצא מאחורי גבכם עד ה- 27 בספטמבר, מצב שעשוי להעיד על ימים של מתח טעון. כוכב ונוס ומרקורי במזל אריה עד תחילת חודש אוגוסט מייצרים תעוזה ויצירתיות פורייה. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל. ענייני לימודים, משפט ונסיעות יתגברו במהלך התקופה.

 

גדי

אתם נחושים להגיע להכרה, ואף עושים זאת ע"י השקעת מרץ מבוקר והחלטי. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים בימי סוף השבוע. בענייני משפחה או עבודה עלולים להתפתח עימותים על רקע של פגיעות ואגו וכדי להישאר שפויים דרושים כושר איפוק ויכולת הבלגה, גם אם הפגיעות מכוונות. ענייני כספים והשקעות עשויים להיות בולטים עד תחילת חודש אוגוסט.

 

דלי

חשוב שתוכלו למצות את התקופה הקרובה על כל היתרונות וההזדמנויות הפוטנציאליים הטמונים בה. המזל יאיר לכם פנים במשך כל השנה ואמור להביא לשינוי חיובי בחייכם. התנסויות וחוויות חדשות יאפיינו את התקופה, תיקחו יותר סיכונים ותיפתחו לרעיונות חדשים ושונים. רגשות ויצירה: יש לכם כמיהה ורצון לחוות את הרגש בעוצמות גדולות, לכו על זה.

 

דגים

אתם מרגישים צורך להתאוורר ולצאת מן השגרה. לכן תקופה זו מתאימה לנסיעות, לפגישות ולהימצאות בתנועה מתדלקת. היכולת לבצע היטב ובשלמות את העבודה שקיבלתם על עצמכם, היא שתקבע למעשה את יכולתכם להתקדם ולהצליח בתחום מרכזי בחייהם. מנגד, התקשורת עשויה להיות רגשנית והפכפכה, צריך להיזהר לא לעשות שטויות בגלל גחמות ולא לקלקל יחסים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים