חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

המסע אל האינסוף

 

אתם מחברים אותה למסך הטלוויזיה שלכם. תוך רגע אחד קצר המסך שלכם הופך למגרש משחקים צבעוני, אמיתי ושמח. אתם ממשיכים ובוחרים בתוך תפריטי הניווט במשחק האהוב עליכם מבין אפשרויות רבות הנמצאות בתוכה, מתחברים לרשת וכבר בעוד רגע מתחילה התחרות עם שחקנים אחרים מכל רחבי העולם.

 

 איזו חוויה נפלאה צופנת בתוכה קונסולת המשחקים הביתית!  

אם כל זה לא מספיק, תוסיפו לכך את יכולותיה להפוך את מסך הטלוויזיה שלכם ברגע אחד למסך קולנוע יפיפה המציג בפניכם תכנים שתבחרו

מה עוד אתם צריכים?  נותר לכם רק לבחור מי מבני המשפחה יהיה שותף לחוויה הנהדרת הזו איתכם ביחד.

מהי קונסולת משחקים?

קונסולת משחקים היא מעין סוג של מחשב קטן וייחודי שהומצא על מנת לתת מענה למי שנפשו חשקה לשחק, ללא השקעה כספית רבה או מאמץ מיוחד. בקלילות אתם מתחברים ובעוד רגע אתם כבר צוללים לתוך תוככי המשחק האהוב עליכם.

ייצור קונסולות משחקים הולך ומתפתח עם השנים ובכל פעם יוצא הדור הבא, המשוכלל, המשופר, המיישם לקחים והעדיף על פני קודמיו, או כפי שכתב סנקה בספרו "על קוצר החיים": "כל דור יתרום את חלקו, וכל דור נכבד מקודמיו".

 

קונסולת Xbox One

קונסולת Xbox One שייכת לדור השמיני שהושק בשנת 2014 כששנתיים לאחר מכן כבר הושקה הגרסה המתקדמת יותר לאותו הדור. קונסולה זו דאגה לשפר את החיסכון בחשמל בעת השימוש, הציגה ג’ויסטיק בעיצוב חדשני ונוח, מעבד חדש ועוצמתי, זיכרון פנימי של 8 ג’יגה, דיסק קשיח, כניסות של USB ויציאה של HDMI, יכולות משודרגות וביצועים טובים יותר מקודמותיה.

מייקרוסופט הציבה לה למטרה לשפר ולעדכן כל העת את גודל הקונסולה והג’ויסטיק, המעבדים והמעבדים הגרפיים, גודלו של הזיכרון והדיסק הקשיח ועוד, על מנת לבנות מערכת חזקה, אמידה וטובה שתשרת נאמנה את כל לקוחותיה. 

 

קונסולת Xbox 360

Xbox 360 הראשונה נוצרה בשנת 2005, ומאז יצאו כחמש גרסאות משופצות ומאובזרות טוב יותר בזו אחר זו.  החל מהדגם הפשוט יותר שנקרא CORE, דרך Premium ו- Elite ששיפרו את כל הפרמטרים בקונסולה, כמו גם את החיבורים לטלוויזיה והאוזניות. ההמשך כלל את המצאתו של תוסף הקינקט (Kinect), הוצאתה של מערכת ה-SLIM , שבה נכנס תוסף זה כבר כחלק מובנה של המערכת והקינוח הגיע בדמותה של קונסולת המשחקים XBOX 360 E .

אז איך עושים את זה?

אתם מחברים את קונסולת המשחקים בביתכם למסך. כלי המשחק שנשאר בידיכם הוא הג’ויסטיק, שבעצמו עבר שינויים רבים מרגע לידתו ועד היום. הג’ויסטיק מאפשר לכם לשחק לבדכם, עם אחד מבני המשפחה, החברים או לחילופין מול שחקנים אחרים ברשת ומתחילים לבלות מול המסך.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים