חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

פסטיבל המוזיקה של ראשון לציון

 

פסטיבל המוסיקה הגדול בישראל - מעל 100 אמנים, הרכבים ומוסיקאים מובילים. חול המועד סוכות 17.10.16-22.10.16

 

 למעלה מ- 100 אמנים , הרכבים ומוזיקאים יקחו חלק השנה בפסטיבל המוסיקה של ראשון לציון -  פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל , החוגג את שנתו ה- 29.

הפסטיבל,  יתפרש השנה על שישה מתחמי מופעים חלקם פתוחים לקהל הרחב וחלקם בתשלום ויציג מגוון מופעים ייחודיים שהופקו במיוחד לפסטיבל.

מוטי קירשנבאום, חתן פרס ישראל הבמאי, העיתונאי, העורך, ואיש הטלוויזיה  הלך מאיתנו ב 25 בספטמבר 2015. במלאת שנה לפטירתו יקיים הפסטיבל אירוע מחווה מיוחד לזכרו בהשתתפות : אלי יצפאן, גורי אלפי, דביר בנדק, טוביה צפיר, טלי אורן, יניב ביטון, רונה קינן, שני כהן מודי בראון , אפרת אביב ויוסי מרשק  - ערב חד-פעמי ומיוחד ובו קטעים נדירים משלל עשייתו האמנותית והסאטירית.   אילנית החוגגת 50 שנות יצירה מוזיקלית תחבור לראשונה בקריירה ארוכת שנים לתזמורת צה"ל עם עשרות הלהיטים האהובים שלה שליוו את ילדותנו .

 אברהם טל יעלה לבמת היכל התרבות ראשל"צ עם הפקה חדשה -  "הימים עוברים" ועם אורחים מיוחדים ואהובים  : עברי לידר וקרולינה , דיקלה תעלה מופע מיוחד "מנגינות" במסגרתו תארח לראשונה את קובי אפללו ואהובה עוזרי , מירי מסיקה ודוד ד’אור  חוברים האחד עם השני למופע משותף, חווה אלברשטיין תגיע לפסטיבל עם הרפרטואר האינסופי שלה לערב רב הבעה "מה את רואה" השוזר חומרים מהמאגר האין סופי של שיריה .

יגאל בשן היקר חוזר אל הבמות ומגיע למופע חגיגי וכך גם קרן פלס ורמי קליינשטיין עם  המופע המשותף, אייל גולן יפגוש ומה קשור עם המופע המשותף , ארקדי דוכין, מיכה שטרית עם המופע המשותף מארחים את כנסיית השכל,  ישראל גוריון ואסף אמדורסקי עם המופע המשותף שרים משירי הדודאים, שרון חזיז חוברת ומארחת את שרי למסיבה ישראלית ,  עומר אדם – כוכב הלהיטים המוביל בעשור האחרון יעלה למופע מיוחד , דני רובס, רון שובל, עומר אדם, שלישיית ווקאל, , להקת טיפקס,  משה להב – הטיש הגדול חובר ומארח  את רותי נבון,  ואיך אפשר בלי סטטיק ובן אל תבורי, ואליעד שעולים לערב משותף על במת הצעירים.

גם בגזרת המשפחה והילדים יעלו האמנים המובילים בתחום :  מירי תשירי, מיכל הקטנה, המגזימנים בביצועים לקלאסיקות של עוזי חיטמן, ועוד.

לצד הפעילות המוזיקלית הענפה יתקיים גם יריד קולינרי - "טעם עולמי"  פסטיבל המוסיקה של ראשון לציון – פסטיבל  המוסיקה הגדול ביותר בישראל – לייב פארק ,  היכל התרבות ,  גן המושבה ,  כיכר העירייה ,  רחבת בית העם ,  רובע  הבילויים,  מדרחוב  .  

17.10.16-22.10.16   - חול המועד סוכות

הפסטיבל מופק על ידי החברה העירונית ראשון לציון לתרבות ספורט ונופש בניהולו של  מנכ"ל החברה: אלי פולק.  מנהלת הפסטיבל: טלי צרנר, ניהול הפקה: גלעד ויס, ייעוץ אומנותי : גלעד אמליו שנקר.

ראש  עיריית ראשון לציון מר דב צור: "ראשון לציון ממשיכה במסורת, לשים את התרבות והמוסיקה הישראלית במרכז, ומציעה גם השנה פסטיבל מוסיקה ישראלית עשיר ומהנה. מופעי החוצות פתוחים לקהל הרחב ואנו מזמינים את כל אזרחי ישראל לחגוג איתנו בחול המועד סוכות הקרוב".

מחזיקת תיק התרבות, חברת המועצה, אמרה: "הפסטיבל מעניק חוויה מוזיקלית מיוחדת, כל השמות הגדולים והמופעים המבוקשים מגיעים אלינו, ממש עד הבית. מירי מסיקה "באה אליכם" במופע מיוחד עם דוד ד’אור ונרקוד לשיריו של עומר אדם בגן המושבה. בהמשך ליוזמתי בשנים עברו ולאור ההצלחה, גם השנה נהנה עם הילדים הקטנטנים שיחגגו עם מיכל הקטנה והבוגרים יותר שיצפו בכוכבי גאליס,, "יסלסלו " עם בן אל תבורי וסטטיק ולקינוח יהיה להם "מתוק" עם אליעד. תודה לראש העירייה דב צור, ולחברה העירונית בראשותו של אלי פולק על הפקה מדהימה. שנה טובה וחג שמח".

 מכירת כרטיסים:

זאפה: www.zappa-club.co.il 9080*

הכרטיס: www.hakartis.co.il, 03-9666141, 2870*

היכל התרבות: www.heichal-rishon.co.il , 03-9488666

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים