חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ :  28 באוקטובר – 3 בנובמבר 2016

 

הורוסקופ :  28 באוקטובר – 3 בנובמבר 2016 

 

      

טלה

הירח החדש בימים שני ושלישי עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. נושאים פיננסיים אלה מחייבים ערנות, שכן אתם זקוקים לזמן, למרחב ולשקט, אבל גם צריכים להתמודד עם אחריות כלפי הקרובים לכם. השנה תיעשו מודעים לכישרונותיכם ויהיו לכם הזדמנויות רבות לגלות יצירתיות. בעבודה או בזוגיות, וגם בכל מסגרת אחרת, תרגישו שאתם ממצים את עצמכם.

 

שור

בימים שני ושלישי עומד להתרחש ירח חדש מול מזלכם, מול בית הזוגיות והשותפויות שלכם, מצב המסמל עבוד השוורים, שאוהבים חום וביטחון, לשמור על המסגרת הקיימת, מגמה שעלולה להשפיע על המישור המשפחתי ו/או על המישור המקצועי שלכם. פתיחות ברוכה ואמפטית תסייע לכם. מצד שני, ענייני כספים והשקעות ידרשו זהירות וערנות. חשוב שתנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות.

 

תאומים

לתאומים לא קל במציאות הנפשית וגם במציאות האובייקטיבית. המתח של הזמן האחרון נותן בכם את אותותיו ובשבועות אלה רמת האנרגיה שלכם עלולה לגרום לחולשה גופנית ולרגישות בריאותית, שימו לב לימי תחילת השבוע. הצמידות של ונוס לסטורן מול מזלכם תבוא לידי ביטוי בביקורתיות ובתובענות. קשרים שאין להם בסיס יציב מספיק יעמדו כעת למבחן.

 

סרטן

ימים ראשון-שני מדגישים את בית האהבה והיצירה שלכם. רבים מכם כבר חשים שכוחותיהם שבים ובריאותם משתפרת. לפתע תרגישו משוחררים יותר וחופשיים מהמועקה של החודש האחרון. תרגישו צורך לצאת מהבית, לשנות את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם ולהיפתח להתנסויות חדשות. במהלך השנה חשוב לשנות הרגלים ולהיות נועזים יותר בתחום העיסוק שלכם.

 

אריה

הירח החדש בימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. אתם מושפעים מהמתח השורר סביבכם, ייתכן שדרוש לכם זמן לעצמכם, ללא מחויבויות מגבילות. שמרו על אנרגיה מבוקרת. יכול להיות שאתם טועים ועוסקים בויכוחי סרק על נושאים המטרידים את מנוחתכם, כדאי להיות זהירים ומודעים. לכן, בימים אלו, הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג.

 

בתולה

תקופת עקרב משפרת את האווירה ונקווה שגם את ההרגשה. יש תחושה של התחדשות ורצון להעז ולהתנסות. אתם שואפים למצוינות, למרות אלמנט מפריע של קונפליקט, וקיים דגש על יצירתיות. המיקום של ונוס סטורן בבית 4 עשוי להעיד כי יש מביניכם כאלה שמתמודדים עם בעיות או מתחים מבית. ונוס מוסיף נופך רציני ומחושב ליחסים, אך פלוטו מארס מרענן ומחזק אותם. 

 

מאזניים

הירח החדש בימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות, או הוצאות הקשורות לחייכם. ונוס כוכבכם עדיין צמוד לסטורן מצב שעשוי להעיד על ימים המלווים בעומס נפשי ופיזי רב. יותר ויותר מוצאים אתכם במצב רוח מדוכדך ובמחשבות תוגה על החיים. בימים רביעי-חמישי: היו נגישים תקשורתית וחברתית, בניסיון להשתחרר מחוסר השקט. הפעילו את הקסם האישי שלכם.

  

עקרב

הירח החדש בימי תחילת השבוע מעודדת וחיובית. נראה שחלק מהכובד והלחץ שלכם יתחיל להשתחרר בהדרגה ויביא עימו תחושות של איזון ועצמאות, שיורגשו גם במהלך השבועות הבאים. בניתם את עצמכם דרך קשיים ומצוקות, למדתם לא מעט לקחים וקיבלתם תובנות, ועכשיו הגיע הזמן לנוע לשלב הבא. ענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את ימים רביעי-חמישי.

 

קשת

ימי תחילת השבוע עשויים להעיד על אנרגיה טעונה/ירודה ואתם זקוקים למצוא זמן למנוחה ולשקט. התקופה מדגישה אצלכם תחושות של סיום. כבר זמן רב אתם בעיצומם של תהליכי שינוי. המצב אולי נראה קשה כרגע, ולא ברור לכם מאין יבוא שינוי חיובי, אולם בהמשך יתברר שקשיים אלה לא היו לחינם והם יובילו אתכם לכיוון חדש ונכון. בינתיים פיקחו עין, זה לא הזמן להיות תמימים.

 

גדי

ימים אלה מחזקים את השאיפה לשלמות ואת ההתייחסות לפרטים, דבר שמגביר את הביקורתיות, אך גם את הרגישות והפגיעות, שכן אתם דורשים מעצמכם יותר מדי. יש נטייה להיסחף למריבות בשל ביקורת חריפה מדי מצד מקור משפחתי, מקצועי או אחר, שאין לו זכות לבקר את מעשיכם. ימים רביעי-חמישי: מחלישים אתכם, אך אתם מתחזקים לעין הכר לקראת סוף השבוע הבא.

 

דלי

הירח החדש בבית המקצועי שלכם בהיבט מאיים וטעון עלול לרמוז על קונפליקטים ועימותים, הן רגשית והן מעשית, ועל זעזועים אפשריים. יש השבוע מסר מבלבל ומטעה, הימנעו לכן ממצבים הפכפכים ומפרובוקציות מכוונות. רביעי-חמישי: גלישה באינטרנט ומגעים בארץ או עם חו"ל יחוללו תפנית מעניינת. דיפלומטיה וקסם אישי יהיו לכם לעזר רב. מומלץ להיות נגישים תקשורתית וחברתית.

 

דגים

הירח החדש בראשון שני עשוי להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. השפעתו של כוכבכם נפטון תהיה תמיד בכיוון ובחיפוש אינסופי של עולם יפה, נעים ונינוח. הצרה היא שלעיתים הוא גורם לחיפוש דרכים לא תקניות כדי למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. השורה התחתונה: התייחסו לכל סיטואציה בעיניים מפוכחות ומציאותיות, כדי לא להיסחף לאשליות ולאי בהירות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים