חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מי מוביל את תחום הפינוי בישראל 

 

לא פעם אנשים עומדים מול סיטואציה שמצריכה לפנות תכולה רבה, תכולה שאינה במצב אידאלי, או תכולה שקשורים אליה ברמה הרגשית- למשל בעת פינוי ירושות ועזבונות

 

לא פעם אנשים עומדים מול סיטואציה שמצריכה לפנות תכולה רבה, תכולה שאינה במצב אידאלי, או תכולה שקשורים אליה ברמה הרגשית- למשל בעת פינוי ירושות ועזבונות. מכאן שלא פעם אנשים מתקשים לעמוד במשימה ועל כן פשוט נוטים להתעלם ממנה. אם גם אתם מכירים את הסיטואציהמהבית שלכם, או אצל אנשים שאכפת לכם מהם, אתם מוזמנים להכיר את הפתרון האידאלי ביותר - אתם מוזמנים להכיר חברה שמתמחה בתחום הפינוי לאורך שניםואף עושה זאת על הצד הטוב ביותר, כאשר בין היתר מדובר בחברה שכבר ראתה דירות מוזנחות, התמודדה עם ציוד כבד שמצוי בקומת גג בבניין ללא מעלית, ואף הצליחה לתמוך בלקוחות בעלי קשיים נפשיים להיפרד מציוד שאינו ראוי.

 

פינוי דירה וניקיון

 

חברת "שי פינוי דירה" הינה חברה מקצועית שפועלת בתחום לאורך עשרות שנים. את החברה מנהל שי שטיקגולד, אדם בעל מוסר עבודה, יחסי אנוש מצוינים, ראש יצירתיותחושת שליחות. שי מכיר בקושי הנפשי של לא מעט אנשים לשחרר ציוד שליווה אותם לאורך השנים, להכניס לביתם אנשים זרים, לזרוק ציוד שנשאר כירושה וכדומה, ועל כן בין היתר שי גם מקפיד על העסקת צוות שאינו רק פיזי ומקצועי, אלא גם רגיש ואמפטי, כי שי מאמיןשפינוי אינו רק הליך פיזי, אלא גם הליך נפשי. כמו כן שי אינומאמין בחצי עבודה, ועל כן בתום הפינוי מקפיד להשאיר דירות מנוקות ואף מסוידות- תלוי מה הצורך. מכאן שטוב לדעת שלצד צוותים ייעודיים עבור מיון ופינוי ולצד צוותים ייעודיים עבור פירוק ארונות, שי גם מחזיק צוותים ייעודיים עבור חיטוי דירות, ניקיון יסודי, סיוד וצביעה.

 

פינוי ירושות ועזבונות

 

אחד התחומים היותר רגישים בתחום הפינוי, נוגע לפינוי ירושות ועיזבונות, וזאת כי לא רק שיש להתעמת עם דירה שמכילה חפצים של חיים שלמים, אלא גם יש להתעמת עם קושי נפשי לזרוק חפצים של אנשים אהובים. מכאן ממש כפי ששי בקיא במלאכת פינוי דירות מוזנחות, כך הוא גם בקיא במלאכת פינוי ירושות. אם כן כיצד הוא עושה זאת? ובכן באופן הרגיש והמקצועי ביותר שרק ניתן. שי מעניק עזרה משלב הסינון ועד שלב השארת הדירה נקייה ומסוידת, כך שבני המשפחה יוכלו להתפנות לדברים אחרים.

 

פינוי אגרנות כפייתית

 

יש לא מעט אנשים שחולים באיסוף כפייתי. הם אוספים מכל הבא ליד חפצים ואף זבל מהרחוב. כיוון שאין זו דרך נאותה לחיות ואף מדובר בסכנת בידוד חברתי לצד סכנה תברואתית, מוטב להיעזר בגוף ניטרלי כגון "שי פינוי דירה", ולו על מנת שהכעס של אותו אספן לא יופנה כלפי אותם בני משפחה שסה"כ מבקשים בטובתו. הצוות  של שי מכיר בקושי ואף מכבד אתההחלטה לפתוח דף חדש, ועל כן לעולם לא יביע זלזול, אפילו כאשר מדובר במלאכת פינוי צואת יונים.

 

פינוי מקלטים

 

כאמורחברתו של שי יודעת לפנות כל סוג של תכולה ואף מכל מקום. בין היתר מדובר במלאכת פינוי מחסנים, מלאכת פינויאגרנות כפייתית, פינוי מרתפים, פינוי גגות, פינוי חנויות, פינוי משרדים וכדומה, כאשר עבור כל תרחיש שי מכין תוכנית עבודה מסודרת, וזאתעל מנת שיום הפינוי יתבצע על הצד הטוב ביותר ובאופן מתואם.

 

פינוי דירות מוזנחות

 

לא פעם הצוות של שי נקרא לפנות דירות מוזנחות- אם כאשר מדובר על פינוי מקלטים ואם כאשר מדובר בלקוחות שסדר וניקיון אלו שני מונחים שרחוקים מהם. חשוב לדעת שאין צורך לחוש מבוכה, וזאת כי צוותו שלשי מורגל במראות שכאלו ואף מתחייב לכבד כל לקוח. כמו כן טוב להכיר את שירותי פינוי דירה וניקיוןשחברתו של שי יודעת להציע, וזאת על מנת שבסוף היוםהדירה לא רק תהיה מפונה, אל גם תדיף ריח רענן של ניקיון. גם אתם מבקשים התחלה חדשה? צרו קשר עוד היום!

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים