חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עוברים אל בית האבות בראש שקט

 

קהילת האנשים בגיל הזהב הוכתרה לא אחת כקהילה שאוהבים לחבק אותה. כעת, בעת שגם אתם הגעתם לגיל המדובר, אתם רוצים, ובצדק, להמשיך ולהנות מחייכם. רבים בגיל זה בוחרים לעזוב את ביתם, ולעבור אל בית אבות המעניק קשת שירותים ענפה הכוללת שלל פעילויות, דירות מאובזרות ויוקרתיות, סביבה חברתית עשירה ובעיקר שקט נפשי ותחושת ביטחון.

 

קהילת האנשים בגיל הזהב הוכתרה לא אחת כקהילה שאוהבים לחבק אותה. כעת, בעת שגם אתם הגעתם לגיל המדובר, אתם רוצים, ובצדק, להמשיך ולהנות מחייכם. רבים בגיל זה בוחרים לעזוב את ביתם, ולעבור אל בית אבות המעניק קשת שירותים ענפה הכוללת שלל פעילויות, דירות מאובזרות ויוקרתיות, סביבה חברתית עשירה ובעיקר שקט נפשי ותחושת ביטחון. רגע לפני שאתם בוחרים את בית האבות שלכם, חשוב לבצע את הבחירה שלכם על סמך שלושה פרמטרים עיקריים שיסייעו לכם בבחירה. איך עושים זאת? לגמרי בקלות.

 

1.המלצות חמות שקיבלתם

ראשית, סביר להניח כי יש לכם חברים או מכרים שכבר נהנים ממגורים בבית אבות יוקרתי כמו אחוזת ראשונים בית אבות בראשון לציון. עם המלצות אלו אתם יכולים לקבל תמונה בהירה אודות שביעות רצונם, עד כמה הם מרגישים כי הם מזדקנים בכבוד, עד כמה הם מרוצים מחיי החברה, הפעילויות והצוות, ובעיקר: עד כמה הם ממליצים לכם לעבור לבית האבות. ההמלצות יכולות לסייע לכם רבות, ובעיקר לתת לכם תמיכה נוספת בהחלטתכם.

 

2.התרשמות אישית שלכם

כמובן שאתם תגיעו אל בית האבות המדובר על מנת להתרשם ממנו. חשוב מאד שתקשיבו לפעימות לבכם ולתחושות הבטן שלכם, ונסו להבין האם מדובר על בית אבות שהייתם רוצים לשנות את שמו ל"בית". כיום ישנם בית אבות יוקרתיים, שבמרבית המקרים אף משדרגים את תנאי המחייה של הדיירים בהם. לא משנה מה איכות החיים שבה אתם חיים כיום ועד כמה היא גבוהה, בתי האבות מעניקים לכם סביבה המתאימה במיוחד לכם – החל מפעילויות המתאימות לגילכם ועד לחברה מלוכדת ומגובשת. בעת שאתם מתרשמים, תנו דעתכם גם כמובן לצוות ולמידת שביעות רצונכם מהשירות שקיבלתם.

 

3.המרחק מאזור המגורים שלכם

דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב – אזור המגורים שלכם. אומנם אתם עתידים לעבור אל בית אבות, אך חשוב מאד לשמור על מרחק גיאוגרפי סביר ממקום המגורים שלכם ושל בני המשפחה והחברים שלכם. כך לדוגמא, אם אתם גרים בראשון לציון והסביבה, הרי ש"אחוזת ראשונים" יכולה להיות פתרון נפלא עבורכם, שכן אתם נשארים באותו האזור וכך היתרון הגיאוגרפי הרב שהיה לכם, עדיין נשמר. כך, תוכלו להיות ניידים וזמינים לבני המשפחה שלכם, וכך גם הם אליכם.

 

מה אתם מקבלים בתמורה?

כאמור, כיום האנשים בגיל השלישי יכולים להמשיך להנות מחייהם ובמידה רבה – אפילו להתחיל לחיות. בתי האבות בישראל, כדוגמת "אחוזת ראשונים", מותאמים לצרכיהם של בני הגיל השלישי, וכך הם זוכים למענה מלא המותאם להם. הם זוכים לשירותים בתחום הבריאות, סיוד וקהילה, וכל זאת בתנאי מחייה יוקרתיים וגבוהים מאד, שהולמים את משאלת לבם והיא להזדקן בכבוד. הבטיחו גם אתם לעצמכם את מקומכם בבית האבות, ותנו לעצמכם להנות מחייכם כפי שאתם באמת ראויים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים