חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שלום ילדים - בשבת יום ההולדת שלי / איציק הליצן

 

דברים מהלב:   שלום ילדים השבוע הוא שבוע מאוד מיוחד עבורי. בשבת מחרתיים, אני חוגג יום הולדת  53.

 

דברים מהלב: שלום ילדים השבוע הוא שבוע מאוד מיוחד עבורי. בשבת הקרובה 14/1/2017 אני חוגג יום הולדת  53. וביום שני הקרוב ה 16/1/2017 תוכנית הרדיו שלי בייביסיטר שמשודרת בשידור חי בשבת בשעה 8:00 בבוקר ברדיו fm103 חוגגת יום הולדת 20 שנים . יום ההולדת המקורית של תוכנית הרדיו שלי בשבוע הראשון של חודש אוגוסט והשנה דחיתי את החגיגות כי אבא ז"ל שלי נפטר באותה תקופה. ולכן דחיתי את החגיגה . בשבת הקרובה נקיים שידור חגיגי מהאולפן בשעה 8:00 בבוקר וביום שני הקרוב ה 16/1/17 החל מהשעה 15:00 יתקיים "פסטיבל הילדים הגדול " של ישראל . בדיזנגוף סנטר תל אביב . 6 במות ומעל ל50 אמני ילדים יופיעו .יהיו דוכני איפור ,דוכני קעקועים, בלוני צורות, בובות ענק, פינת מולטימדיה.. רובוט אנושי, ועוד הרבה הפתעות .. הכניסה חופשית וכל הפעילויות והמופעים בחינם. את כל המופעים ורשימת האמנים אתם יכולים למצוא בדף הפייסבוק של דיזנגוף סנטר או באתר האינטרנט של הם.

אני מאוד מתרגש מכמות האהבה והפרגון שאני מקבל מאמני הילדים והחברים שלי שבאים לשמח אתכם. ההפנינג יתקיים בין השעות 15:00 עד 20:00 מי שלא מגיע מפסיד.. לא כל יום יש פסטיבל כזה גדול במקום נפלא כזה קרוב . אני וכל חברי האמנים נחכה לכם עם המון אהבה .לכם ההורים אני מציע להקדים ולא לחכות לשעות הערב כי הבמות יפתחו בשעה 15:00 המקום מאובטח והאירוע מאושר על ידי המשטרה וכל הגופים המוסמכים אז תגיעו ותיהנו ויש מי ששומר עליכם ודואג לביטחונכם. אני חושב שזה יהיה אחד הימים הכי מאושרים בחיי . וההגעה שלכם לאירוע עם הפרגון שלכם יתנו לי כח לעוד 20 שנים של נתינה ושמחה לילדי ישראל גם הבריאים וגם אלה שמחכים לי בבתי החולים שאשמח אותם בתקופה הקשה של חייהם. אני אשמח מאוד יחד עם חברי אמני הילדים המוכרים והאהובים לחגוג ולשמוח ביחד.. מזל טוב והמון אהבה מאיציק הליצן..

פינת המכתבים:

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי רומי ואני בת 11 יש לי שאלה איית אליך . שבוע שעבר כשהסתובבתי בקניון עם חברים שלי אחרי פעולה בצופים ,היו שם הרבה דוכנים של מוצרי אהבה כמו שוקולדים ובובות ודובי עם לב אדום. ואחד מהחברים שלי בקבוצה שלומד בבית ספר אחר קנה לי שוקולד גדול בצורת לב ונתן לי אותו. הוא לא אמר לי כלום רק נתן זה עשה לי טוב והרגשתי תחושה מוזרה בבטן. אני חושבת עליו וזה קצת מוזר . רציתי לשאול אותך אם אני מאוהבת או זה שטויות . אני לא שואלת אף אחד אחר שלא יצחקו עלי... תענה לי דחוף בבקשה.

תשובה : לרומי החמודה חייכתי חיוך גדול כשקראתי את הפקס שכתבת לי . את ממש מתוקה והחזרת אותי הרבה שנים אחורה המחשבות. אבל לשאלתך אני חושב שזה סוג של אהבה אמיתית . כשמישהו גורם לך לחשוב עליו . ול "פרפרים" בבטן .זאת אהבה . הוא הצהיר על האהבה אלייך לפני כולם. כי אף אחד לא קונה שוקולד גדול בצורת לב למישהו שהוא לא אוהב. הכדור אצלך עכשיו ותחליטי אם את רוצה או לא. ואם את רוצה את החברות איתו תחזירי לו משהו יפה בחזרה שייתן לו להבין שאת מעוניינת בקשר חברי איתו.

בהצלחה.

פינת המעשה הטוב:

השבוע אספר לכם על ילדי משפחת אוחיון  שהחליטו לתרום את כל הצעצועים וספרי הילדים שלהם שכבר לא בשימוש וכמובן הם במצב כמו חדש , לצהרון שמגיעים אליו הרבה ילדים ממשפחות קשות יום . בין הצעצועים שנתרמו פאזלים רובוטים רכבת חשמלית ומשחקי קופסא , וקרוב ל100 ספרי ילדים. כל הכבוד להם על היוזמה שגם ילדים אחרים יוכלו ליהנות מזה במקום שזה ישב בבית בלי שימוש. תמיד זה מחמם את הלב שילדים מובילים מהלך כזה.

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על הספר קופיקו בתל-אביב - קופיקו מאת תמר בורנשטין-לזר

שלוש פעמים הבטיח שלומקה ליורם וקופיקו שייקח אותם לתל אביב ושלוש פעמים התאכזבו. באחד מימיי הקיץ החמים כשאורנה ונגה הלכו לסרט, הודיע שלומקה ליורם וקופיקו שנוסעים לתל אביב. קופיקו חשב שלא יאה שג’יפה הכלבה ומיצי פריצי החתולה תשארנה בבית והכניס אותן למכונית ללא ידיעתו של אבא שלומקה. תארו לכם מה קורה כאשר שלומקה מגלה שהגיע לתל אביב עם קופיקו ..מצחיק ויפה. מומלץ בחום.

הבדיחה השבועית:

שתי פרות הלכו בשדה.

אחת אמרה לשנייה: "מוווווווווּ".

השנייה ענתה: "הוצאת לי את המילים מהפה!".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים