חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לול לתינוק, בטוח לתינוק, שקט להורים

 

רבים ההורים הצעירים אשר מתלבטים באם לקנות לול לתינוק. גם אתם נמנים עליהם? לפניכם כמה מן היתרונות של מוצר זה, הסוגים שקיימים והסיבות שעבורן לא פעם, הוא פשוט הכרחי.

 

אין דבר מרגש יותר מאשר הצטרפותו של תינוק חדש אל המשפחה. עם זאת, הטיפול בתינוק דורש היערכות מוקדמת ורכישת ציוד מתאים. היות ואל הדבר נלוות גם הוצאות, הורים רבים חושבים מה הכרחי ומה לא חובה לקנות ובהתאם לכך מחליטים. אחד המוצרים עליו קיימת התלבטות הוא לול לתינוק, היות וישנם הורים אשר לא בטוחים עד כמה הוא שימושי. אולם בפועל, מדובר במוצר נחוץ בבתים רבים.

סוגים שונים של לולים לסוגים שונים של צרכים

ישנם שלושה סוגים עיקריים של לולים לתינוקות אשר נבדלים ביניהם בעיקר בחומרי הגלם, ברמת הניידות, במשקל ובגדלים שלהם. ואלו הם:

  • לול מעץ – נחשב לעמיד במיוחד ויכול לשמש אתכם למשך שנים על גבי שנים, בעיקר אם זהו לכם ילד ראשון ואתם מתכננים ילדים נוספים. הוא יציב יותר ביחס לאחרים.

 

  • לול מפלסטיק – לול מפלסטיק מגיע באותו גודל סטנדרטי כמו לול מעץ, הוא יציב וביחס לעץ הוא הרבה יותר קל, כך שניתן לנייד אותו בתוך הבית ביתר קלות.

 

  • לול קמפינג – לול זה כולל עיצוב שונה בתכלית ואינו בנוי מסורגים סורגים, אלא מבד רשת. הוא יותר קטן אך נוח לקיפול ולניוד ולכן מתאים במיוחד כאשר צריך לישון בחוץ.

סביבה בטוחה לתינוק ורגע של שקט

תחילת הזחילה או ההתהפכויות של תינוקות, אלו הם רגעים לא צפויים בעליל. כך שיכול מאוד לקרות כי גם אם תניחו תינוק בן כמה חודשים על מזרון פעילות ובתמימות דעים תתפנו רגע למטבח כדי להכין לו לאכול, תחזרו ותגלו כי הוא אינו במקום שהשארתם אותו וכי דווקא היום הוא החליט להיות פעיל. בעזרת לול לתינוק ניתן למנוע כאלו מצבים היות והלול הוא חלל בטוח ומוגן לתינוקות בשלבי חייהם הראשונים, שם אתם יכולים להניח אותם כאשר צריכים לבצע פעולה חשובה כמו למשל להכין אוכל, להתפנות או לקחת לעצמכם רגע של שקט כי זה לא פחות חשוב, ובו זמנית ליהנות משקט נפשי בשל הידיעה כי התינוק נמצא במקום בטוח.

הרחק מהישג ידם של בעלי החיים או אחים גדולים

לול לתינוק הוא פתרון אידיאלי גם בבית ובו ישנם בעלי חיים. כך ניתן למנוע ממנו מגע ישיר עם השערות, מה שקורה באופן בלתי נמנע כאשר התינוק מונח על מזרן הפעילות. כמו כן בתוך הלול התינוק בטוח גם מפני ליקוקים חוזרים ונשנים של החיו האוהבות וכן מפני אחיו הגדולים, במיוחד אם אלו נמצאים בתקופה בה הם מרבים לחקור את הסביבה שבה הם נמצאים.

נסכם ונאמר כי לול בבית הופך את שגרת הטיפול בתינוק למאוד נוחה ואופטימלית, במיוחד כאשר רוצים לבצע מטלות שונות. עם זאת מומלץ לקנות מוצר איכותי אשר עומד בתקנים של איכות ובטיחות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים