חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 רעיונות לבת מצווה מקורית

 

אם ברצונכם לשלב בחגיגות בת המצווה מעט ערך מוסף שיוסיף למקוריות ויהפוך את החגיגה לבלתי נשכחת, הנה 5 רעיונות מיוחדים, שכל נערה מתבגרת תאהב.

 

זה מכבר שחגיגות בת המצווה הפכו שם נרדף להפקת ענק נוצצת ובה לא חסר דבר. אם ברצונכם לשנות מעט את הקונספט אך עדיין להפיק את המיטב, הנה כמה רעיונות שיהפכו כל אירוע שגרתי למיוחד, ואף יותר מכך – מקורי.

חלק אומנותי: קליפ בת מצווה מושקע

אז נכון, קליפ בת מצווה זהו רעיון פופולרי ומקובל לראות אותו בחגיגות רבות. אולם במקום לעשות זאת בעצמכם, תוכלו לפנות לחברה מקצועית להפקת קליפ בת מצווה מדהים וייחודי, כזה שעוד לא נראה כמותו. חברה מקצועית ומנוסה בתחומה תוכל להפיק קליפים ברמה הגבוהה ביותר תוך שמציעה שלל רעיונות נבחרים אשר יפתיעו את כל האורחים, תהיו בטוחים.

אופי האירוע: בת מצווה בניחוח שבטי

רבות הבנות אשר מעדיפות לחגוג עם נצנצים ושמלות מפוארות, אולם גם יש כאלו שמבינות כי מדובר בטקס מעבר חשוב מילדות לבגרות ועל כן יכולות להתחבר לבת מצווה ייחודית בסגנון אינדיאני. סגנון זה של חגיגות מתאים לנשים, כך שבין אם מדובר בבנות הכיתה ואימהותיהן ובין אם בבנות המשפחה, תהיה זו חוויה מעוררת שתגרום לכל אחת להתחבר לעצמה.

מיקום: בת מצווה בשטח

בנות רבות נוהגות לחגוג את יומן המיוחד באולם או במסעדה. אם רוצים לתבל את החגיגה בקורטוב מקוריות יש להקדיש מחשבה גם למיקום אותו בוחרים, כאשר השטח ייחשב לרעיון מקורי בעליל. אם בים, אם במדבר, אם בפארק ואם בכל מקום אחר שעולה על דעתכם ישנן חברות רבות אשר יוכלו להגשים את חלומכם ולהוציא כל רעיון מן הכוח אל הפועל.

אוכל: דוכני מזון

כולנו כבר השכלנו ללמוד כי האוכל הוא העיקר של האירוע והוא שנותן את הטון. אך היות ומדובר בבת מצווה, אירוע המיועד לילדים כל כולו, ניתן בהחלט לרענן את האווירה ולהזמין דוכני מזון. ישנם סוגים שונים של דוכני מזון מהם ניתן לבחור החל בממתקים ועד להמבורגרים ונקניקיות. דוכנים אלו גם יתרמו משמעותית לעיצוב החלל ויהפכו את המתחם להרבה יותר ייחודי.

עיצוב: כיאה לנסיכות

לעיתים גם אין ברשותכם תקציב המתאים לאירוע מנצנץ ויוקרתי, תוכלו לברוא עולמות חדשים בעזרת עיצוב מרשים. עיצוב מקורי יכול להפוך כל חלל למיוחד ולגרום לאורחים שמגיעים להרגיש כאילו הם נכנסו לתוך ממלכה קסומה. אז איך עושים זאת? עם מעט דמיון, יצירתיות ועזרה של בני משפחה וחברים.

לסיכום, בעולם בו כולנו חושבים שראינו הכל, מקוריות היא שם המשחק. אם רוצים להפיק חגיגה מיוחדת שלא נראתה כמותה, יש להשקיע מחשבה ומומלץ גם לגייס את כלת האירוע למשימה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים