חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

מהי ההשפעה הפסיכולוגית על האישה שעברה ניתוח להגדלת חזה?

 

כיום, תחום הטיפולים האסתטיים והניתוחים הפלסטיים הפך להיות שגור בפי כל. אם פעם, גברים ונשים נאלצו ללמוד לחיות עם מראה הגוף שלהם, על הזדקנותו והפגמים הטבעיים שחלים בו

 

 כיום, תחום הטיפולים האסתטיים והניתוחים הפלסטיים הפך להיות שגור בפי כל. אם פעם, גברים ונשים נאלצו ללמוד לחיות עם מראה הגוף שלהם, על הזדקנותו והפגמים הטבעיים שחלים בו - היום, ניתן לעצב מחדש את הגוף וההשפעה על דימוי הגוף והביטחון העצמי היא מרחיקת לכת. בתוך כלל הטיפולים האסתטיים המוצעים כיום בישראל, הגדלת חזה היא אחת הפופולאריות. ניתוח הגדלת חזה מאפשר לא רק את הגדלת החזה אלא גם את עיצובו מחדש. כיצד משפיע ניתוח הגדלת חזה על הנשים שעוברות אותו?

 הגדלת חזה - אפשרות למראה חדש, שמחה חדשה, וסימן של עצמאות

נשים רבות מוצאות כי מראה הגוף שלהן, ולעיתים בעיקר החזה, מהווה חסם לאושר אמיתי וביטחון עצמי גבוה. לא רק נשים אשר החזה שלהם מאז ומעולם היה קטן מדי לטעמן, אלא גם נשים אשר עברו לידות, תקופות של הנקה, שינויים משמעותיים במשקל, או שינויים שהתרחשו במראה ומבנה החזה שלהן עם השנים - מרגישות לפעמים שהמראה הצעיר שלהן התדלדל ביחד עם החזה.

 השנים ואירועי החיים משפיעים על גופינו, ובפרט על החזה הנשי. הוא הופך כבד, "ריק" ומדולדל לעיתים, ואולי סמל הנשיות הזקופה והמעוצבת בעצם נלקח מאותן נשים - מחיר כבד לשלם.

 ביחד עם השינויים במראה החזה, משתנה גם מצב הרוח, הביטחון העצמי יורד,  יש פחות חיבור לגוף והרצון להתלבש בבגדים מסויימים שבעבר החמיאו לגזרה הנשית ובעיקר לחזה, יורד.

 הגדלת חזה מספקת מענה מצויין לתחושות אלה

לא פעם אנחנו רואים, כי ניתוח הגדלת חזה מספק מענה מושלם לאותן נשים אשר חשות כי הנשיות שלהן נפגמה לאחר שמבנה החזה השתנה (או כי חזה גדול יותר יאפשר להן להתחבר בצורה טובה יותר אל הגוף והנשיות שלהן). הליך הגדלת החזה מאפשר הגדלת נפח השדיים באופן סימטרי באמצעות שתלים, ועיצוב מחודש לחזה על פי בחירת המנותחת. התוצאה, שכבר לאחר כשלושה חודשים ניתן ליהנות ממנה (אם כי נאמר שהחלמה מלאה צפויה רק לאחר 12 חודשים), מביאה עימה לא פעם שינויים מרחיקי לכת במערכת היחסים של המטופלת עם עצמה ובתחושות שלה כלפי עצמה. אנחנו רואים יותר שמחה, יותר ביטחון, יותר העזה, ויותר עצמאות - כמו גם יותר תחושה של הגשמה עצמית וסיפוק בחיים.

 החזה כסמל לעצמאות האישה

נשים רבות מספרות כי בשלב הקמת המשפחה היתה להן התחושה שהגוף שלהן "הולאם". ההריונות וההנקות הפכו אותן למעין כלי המשרת את הילדים והמשפחה, ומראה החזה של לפני הלידות מעולם לא חזר. הגדלת חזה ביחד עם עיצוב צעיר שלו, מאפשרת לאישה שכבר ילדה את ילדיה, הניקה אותם וטיפחה אותם - להשיב לעצמה את העצמאות שלה וביחד איתה, את תחושת הנשיות ושמחת החיים.

 מי יכולה לעבור ניתוח של הגדלת חזה?

הליך הגדלת חזה הוא נפוץ וממועט בסיבוכים. אנחנו ממליצים על הגדלת חזה עבור נשים שכבר סיימו את תהליך הקמת המשפחה וההנקה. במקרים רבים ניתן לעבור הליך הגדלת חזה גם לפני הלידות, אבל לאחר שהגוף סיים את התפתחותו והתבגרותו המינית - סביב גיל 18 ומעלה. חשוב לבחור רופא מנתח איכותי להליך הגדלת החזה, אשר ילווה, ייעץ, ויתמוך הן בשלבים המקדימים להגדלת החזה והן לאחר ההליך בשלבי ההחלמה, על מנת להבטיח הליך מוצלח, שיתאים בדיוק לציפיות ולתקוות. בהצלחה!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים