חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 29 בספטמבר – 5 באוקטובר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 29 בספטמבר – 5 באוקטובר 2017

 

                    הטור האסטרולוגי של חוה מזר     29 בספטמבר – 5 באוקטובר 2017

 

 טלה

יום כיפור יעבור עליכם בשלום. אלה מכם שצמים יעבירו יום זה בבית הכנסת, ואחרים  בהתכנסות עם בני משפחה או ידידים. המחצית השנייה של השבוע עשויה להיות מעייפת, אך אתם עשויים להתחזק לקראת ערב יום רביעי וחמישי. המתיחות שליוותה אתכם עשויה להתפוגג בזכות פעילות ברוכה. כדאי להקיף את עצמכם באנשים פתוחים ומפרגנים.

 שור

יום כיפור:  עשוי להיות עמוס נפשית, אך אתם מתחזקים באווירת בית הכנסת. מומלץ להקיף את עצמכם עם אנשים רוחניים ומיוחדים, זאת כדי להרגיש, להזכיר וללמד את האדם שיעור חשוב בהתבוננות אמיצה אל סולם הערכים בו הוא חי. ענייני רגשות במגמה של עלייה. מיקום הכוכבים ונוס ומארס במזל בתולה עשוי להדגיש עד אמצע חודש אוקטובר ענייני יצירה, רגשות וסקס.

 תאומים

יום כיפור: יעבור עליכם בשלום. חיבור לאנשים רוחניים ומיוחדים גורם להארה. זה הזמן שבו כולנו נשפטים על מעשינו. יש לכם הזדמנות לעשות חשבון נפש מעמיק, כן ויסודי, כדי לדעת מה הן נקודות התורפה שלכם ומה כדאי לתקן. מיקום כוכב מארס במיקום בעייתי: מומלץ להסתפק בקצב איטי ונינוח יותר של פעילות. ענייני קריירה עשויים להיות מודגשים לקראת ימים שלישי-רביעי.

 סרטן

העייפות המצטברת תכביד עליכם, יכול להיות שאתם שקועים בחשבון נפש עצמי שעשוי להיות ביקורתי מדי. בכיפור: אתם זקוקים לסביבה מעודדת, תומכת וחמה. לרבים מביניכם תיתכן תחושה של בדידות, הקיפו את עצמכם ברשת של קביעות ושייכות. במקרה זה מומלץ להתחבר לאנשים חמים, הקרבה לאנשים רוחניים תחזק אתכם נפשית ותביא לתובנות חדשות.

 אריה

יום כיפור:  עושה רושם דו-ערכי, הבדידות לא תהיה טובה לכם. אלה שיהיו מוקפים בחברים או באווירת בית הכנסת יחושו מחוזקים. לקראת המחצית השנייה של השבוע קיימת נטייה לבלבול ולעייפות החומר, כתוצאה מכך, חלקכם מתבטאים בהפכפכות ובקוצר רוח. ההרגשה עשויה להשתפר לקראת ערב יום רביעי וחמישי. ענייני נסיעות או חו"ל עשויים לקבל ביטוי.

 בתולה

אתם זקוקים לאווירה רגועה ובעיקר למנוחה גופנית ונפשית. הצמים שביניכם עשויים להיות  שקועים בחשבון נפש. ביום זה חשוב שתנקו את עצמכם מקליפות הקשורות בעבר ותגלו הזדהות, חמלה וסליחה לאלה מכם שפגעו בכם, או וייס ורסה. במקביל, יש מביניכם כאלה שהם בתקופה של הקרבה והזדהות עם בן משפחה שזקוק לטיפול מסור כמו שרק אתם יודעים להעניק לאנשים אהובים.

 מאזניים

מיקום השמש במזלכם מיטיב עם רבים מכם. עם זאת, יום שישי נוטה להיות מעייף וכבד במקצת. יום שבת וראשון עושים רושם מבטיח יותר, אם כי צום יום הכיפורים עשוי להכניס רבים מכם לחשבון נפש. השבוע בכללותו עשוי לטמון בחובו אנרגיה מעורבת, שיחושו בה רק אלה מביניכם שעוברים משבר, ושעבורם אלה ימים של תהיות, ספקות עצמיים וחוסר ודאות.

 עקרב

הכוכבים ונוס ומארס (בבית החברתי שלכם) עשויים להחמיא לכם, מצב שעשוי להזרים אנרגיה פיזית ורוחנית, במיוחד לאלה שרוצים לחוות את החיים בעוצמות ובתזזיתיות. התקופה בכללותה לא מוסיפה לשקט נפשי וגם לא להתנהלות אינטראקטיבית חיובית ושקטה בין אנשים שהחוט המקשר ביניהם הוא מתח וקונפליקט. רעננו קשרים דינאמיים, אלה יעזרו לכם עכשיו.

 קשת

שבת-ראשון מומלץ להקיף את עצמכם באנשים מפרגנים ותומכים. המחצית השנייה של השבוע עשויה להדגיש ענייני קריירה. שימו לב: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. לקראת ערב יום רביעי וחמישי תיעשו אופטימיים ותתחזקו, מצב שעשוי לשפר את יכולת העשייה והביטוי שלכם.

 גדי

מיקום השמש במזל מאזניים עשוי להדגיש ענייני עבודה וקריירה. בינתיים מומלץ לארגן סדר יום מאורגן ושיטתי מומלץ לכם מאוד להיות מוקפים באנשים שאתם אוהבים את חברתם ולהתרחק מאנשים שמשדרים אנרגיות שליליות. בקרוב ייפתחו בפני רבים מכם אפשרויות מגוונות. שבירת השגרה תשפיע עליכם לטובה ותוכלו להכיר אנשים משמעותיים לעתידכם.

 דלי

שבת מומלץ למנוחה אנרגטית, אך אתם עשויים להתחזק לקראת צהרי יום שבת. בימים אלה תהיו זקוקים לתחושה של חופש ושל עצמאות. חשוב לכם ללכת בעקבות תחושתכם הפנימית גם אם זו אינה עונה בדיוק על הציפיות ועל הכללים. תופתעו מכך שאנשים דווקא יבינו את הצורך שלכם ויתחשבו בו. החודש עשוי להדגיש נסיעות וענייני חו"ל והשתלמויות, וייתכן אירוח אורחים ממרחקים.

 דגים

לפניכם ימים שילוו בתחושת בדידות ותהיו חלשים, עייפים וחסרי שקט. בשבת-ראשון האנרגיות עשויות להיות נמוכות, אך אתם מתחזקים לקראת הימים הבאים. טוב להיות מוקפים באווירה ביתית, חמה וחברית. עם זאת, בשבוע זה נכנס כוכב ונוס לציר מתיש של השפעה כוכבית בולמת ועימו קונפליקט שעלול להשפיע על חייכם. יש צורך למצוא את האיזון הנכון בדרך שלא תפגע באחר.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים