חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

בית בראשון לציון נשרף כליל במהלך סוכות

 

זוג מבוגרים שהתגורר בדירת קרקע בשכונת הוותיקה איבד ברגע אחד הכל. פרטי המקרה נבדקים, ככל הנראה קצר חשמלי בסוכה הצית את הלהבות

 

חג הסוכות שבא עלינו לטובה מסמל בין השאר את הישיבה בסוכה ואירוח האושפיזין המסורתי. ידוע כי הסוכה מסמלת את השהייה במבנה ארעי, זכר לסוכות בהן ישבו בני ישראל במדבר לאחר יציאתם ממצרים. משפחה אחת חוותה על בשרה את הארעיות שבישיבה בסוכה, כאשר במהלך החג איבדה את כל רכושה והיקר לה, לאחר שביתם נשרף כליל.

עופר אזולאי ואשתו גרים כבר 28 שנים בדירת קרקע בשכונת שיכון המזרח, וספק רב אם ימשיכו לגור בה לאחר השריפה ואובדן הבית. "היה קצר חשמלי בסוכה, שכן הגיע וניסה לכבות ללא הצלחה עם מטף. אשתי ראתה שלכל השכנים יש חשמל והלכה לכיוון הסוכה, בזמן שניגשה לשם הבית החל לבעור", כך מספר בכאב עופר אזולאי את פרטי המקרה.

אזולאי, בן 55, ואשתו בת ה-54 גרים כבר קרוב ל-30 שנה בבית, וכעת נראה שיצטרכו למצוא חלופה. "מאוד מאוד קשה, בקושי עוזרים לנו, אנשים פרטיים לא ממש יצרו איתי קשר. עובדת סוציאלית מטעם העירייה פנתה אלינו, אמרה שיש משפחה שמוכנה לארח אותנו, ועל כל משפחה כזו העירייה תעניק 300 ש"ח לשבוע או 1,200 ש"ח עבור חודשיים שכירות מקסימום וזהו", הוסיף אזולאי. 

לתושב הוותיק של העיר יש לא מעט טרוניות כלפי קברניטי העיר. "אני נולדתי וגדלתי בראשון לציון, ראש העיר לא הגיע, אריה כהן, ראש ש"ס, לא בא לבקר. מה נעשה כעת? כנראה שכבר לא נחזור לבית הזה, ניאלץ לגור בינתיים אצל המשפחה שלנו באופן זמני, ואח"כ נראה מה נעשה", תיר בעצב אזולאי.

 לעת עתה, מספר תושבים ניסו לעשות מעשה ופרסמו פוסטים ברשת החברתית בו הם פונים לעזרת התושבים וכל מי שיכול לעזור אם בכסף, תרומות או ברכוש לזוג שאיבד את ביתו. ביממה האחרונה נרשמו לא מעט תגובות מחממות לב, ביניהם אנשי מקצוע שהציעו את עזרתם בשיפוץ. ימים יגידו אם הדיבורים יבשילו למעשים, שספק אם יש בהם לנחם את בני הזוג אזולאי.

הנושא הובא לראשונה בפייסבוק של פורום תושבי ראשון לציון

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים