חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

עשה לך רב(נים)- כמה שיותר!

 

קובי עצבני- טור אישיימים נוראים?! לפחות שניים מרבני העיר מודיעין צריכים להתפלל בקרוב בדבקות רבה. אחד מהם צפוי- אולי, לאבד את כסאו בעיר העתיד. וקובי העצבני, משוכנע ש"כלום לא ישתנה". הוא דווקא שואל איפה כל הפעילים החברתיים והסביבתיים שחיים בעיר ומוכנים לצאת לבריקדות עבור פארק כלבים, אבל כשמגיעים לענייני רבנים... שקט...הס..

 

רבנים - כל המרבה זה משובח ושוב ושוב בריטואל בלתי נגמר, מזכירים לנו אחת לשנה שהנה או טו טו אנו נפטרים מהגיבנת המיותרת של רב שלישי בעיר, עובדה המהווה שערוריה ללא תקדים בשום ישוב בארץ.

בעת שבת"א עם תקציבי העתק שרק בעיף ההכנסות מדוחו’ת חניה מכסה את כל תקציב מודיעין עם עודף גדול, היא מסתפקת ברב ראשי אחד. קופת העיר שלנו הנאנקת תחת עול ההלוואות והפיתוח ללא תקדים, עם לכאורה האוכלוסיה הכי "נוחה", פתוחה וליברלית, אך אינה מצליחה להשתחרר מהתוספתן הגוזל כסף שיכול לסדר רבים מאותם 270 משפחות שיצטרכו לחפש תחליף זול לראש הכבש של שולחן החג.

שוב ושוב אנו שומעים שהגיע קץ לביזיון. אבל תקשיבו לי טוב, כלום לא ישתנה. המלחמות סביב מי לא יהיה הרב השלישי קורעות את הקהילה הדתית בעיר, בין אשכנזים, ספרדים ואלה שאינם מבינים מה ההבדל. בתי כנסת הפכו למוקדי מחלוקת, כשתפילות השבת הפכו מזמן לתפילות לשר הדתות.

ובאותו זמן כשרבע עיר נקרעת ואימת הרב גדולה אצלם יותר מאימת הקב"ה, יתרת ה 75% משותקים מחיידק האדישות, ולא רוצים להתמתג כאנטי דתיים והקב"ה ואילו הפוליטיקאים הציניקנים והצבועים שלהם עסוקים בלשרוד ובלמצוא פתרון שיטאטא את הענין מתחת לשטיח עד בוא משיח בן דוד. או לפחות שימצאו פתרון קסם שישאיר את השלושה עם אותם מאות אלפי שקלים הנגזלים מפיות משפחות הנזקקים בעיר.

ואל תצפו מראש העיר שיוציא לכם את הערמונים מאש הפחד מהמימסד הדתי בעיר זה שבכנסת ובחצרות הרבנים לאו, דרעי ויוסף. תשכחו ממנו כי א. הוא מסורתי. ב. הכנסת עוד לפניו ולמה לו להרוס חומות בטון שיעזרו לו ביום הדין הפוליטי כשיבוא? אז מי שנותר זה אתם.

אותם מאות הרצים להגיש התנגדויות על פארק כלבים וגן ילדים חרדי. אותם אלפים שנסעו לבן גוריון בהפגנה נגד המטוסים, אותם אכפתניקים שחסמו את הכביש בשילת נגד משרד התחבורה. איפה אתם? למה אתם מסתתרים כשמדובר בגזל פשוט מפיותיהם של נזקקים, גזל ההולך לממן מאפיה דתית המסתתרת מאחורי סינר הקב"ה.

לכם אין סליחה וכפרה בספר המוסר החברתי ולהם ה’ עוד יבוא איתם חשבון בעשרת ימי תשובה ויום הדין, הבאים עלינו או טו טו.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים