חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

”לימודיו אומנותו”

 

טור אישי: "אם הייתי יכול לשאול את אלוהים מה דעתו, לפחות האלוהים שלי, אני מניח, היה ממליץ לערוך להם פולסא דנורא". קובי אור מוציא את הג’ננה שעלתה לו לקצה העליון ביותר- למקום שבו מניחים את הכובע... מפאת הכבוד לקדוש ברוך הוא...

 

 סטודנטים המשרתים בצבא 3 שנים משלמים עשרות אלפים שקלים בשנה כדי לקבל אישור שלימודיו שהם תורתו יהפכו לאומנותו. אך בניהם של הצבועים בממשלה שלא ישרתו בצבא יקבלו אפילו מלגת קיום.

אם גם זה לא מרתיח אתכם סימן שמגיע לנו לחזור לגלות. אם הממשלות הקודמות העלו לי את הסעיף, הנוכחית מאיימת לשרוף לי את הפיוז של ההארד דיסק. ריבונו של עולם, אם אתה צופה שם בנו החגבים ואינך אומר דבר לראש הממשלה חסר השדרה שלנו, אני עוד עלול לחשוב שאתה מסכים עם דרך התעתועים המזגזגת שלו שגם הוא אינו בטוח אם הוא עצמו מבין אותה.

היתה לנו הפאדיחה של השבועה המיותרת וההזויה למדינה יהודית, כאילו מגילת העצמאות כבר פאסה. בבד בבד אנו חוזים בטמטום סביב "לא מקפיא בניה" כשבפועל הכל מוקפא ובדרך אנו הולכים להפסיד את המדינה היחידה התומכת בנו. ועכשיו מערכה שלישית לראש ממשלה שהולך לקחת אותנו לאבדון פנימי.

120 מיליון או 200 או 60 מיליון ₪...שהולכים מידי שנה ל"סטודנטים" דתיים ש"תורתם אומנותם". זה ממש לא חשוב הסכום אלא העיקרון... מה לכל הרוחות הנוהג המפגר הנ"ל שאחרי שבג"ץ זרק אותו לכל הרוחות מנסים שודדי ישראל הלא הם החרדים באשר הם לחוקק חוק מיוחד שיסדר לעשרות אלפי אברכים- עאלק (וחלקם לא בטוח שראה כולל מימיו) העובדים בעבודות שחורות, הכנסה קבועה חודשית רק בגלל שמישהו מארץ ההזויים סבור שעלי לפרנס אותם.

טמטום מגלקסיית הטמטום. כן, וראש ממשלתינו הנאור במקום לנצל את הבג"ץ ולעצור את מכונת הניצול המשומנת הזאת של שונאי המדינה והדמוקרטיה, "מחפש דרכים לפתור את הסוגיה". חארטה! הוא מת מפחד שאגודת ישראל ואחריהם ש"ס יעזבו את הקואליציה.

בגלל הפחד מהקיצונים הימנים הוא הולך לאבד את אובאמה ואת הציבור היהודי שם, ובגלל אותו פחד הוא יפרום את קורי העכביש שעוד מחזיקים אותנו ביחד כמשהו המכונה- עם. דת ופאנטיות, אלו שני הפגעים שבגללם נצטרך בעתיד לחזות בחורבן הבית הפנימי עד שלנסראללה ואחמדיניג’ד לא תישאר הרבה עבודה. כי רק עיוור לא רואה את מה שהולך לקרות.

עקיפת הבג"ץ תוך הוצאת אצבע משולשת לסטודנטים שלימודיהם באמת אומנותם ובלי מרכאות, הולכת להרוס אותנו מבפנים ולהרחיב את הקרע הרחב ממילא בעם. רוצים לתת מלגה למי ש"תורתו אומנותו"? גם לימודי מחקר ומחשבים זו אומנות, רק הרבה יותר מעשית ופטריוטית.

יש מכם שיקראו לי עוכר ישראל ושאר כינויים שמעליבים רק את אומרם, אבל אם הייתי יכול לשאול את אלוהים מה דעתו, לפחות האלוהים שלי, אני מניח, היה ממליץ לערוך להם פולסא דנורא. כי הם עוכרי ישראל האמיתיים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים