חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מנהל אגף התברואה זכה בפרס ”עובדי ציבור”

 

אהרוני חגבי, העובד בעיריית ראשון לציון מזה 14 שנה, הוא אחד מעשרה עובדי ציבור שנבחרו על ידי התוכנית ”אורלי וגיא בערוץ 10 * ”אני עושה כמיטב יכולתי על מנת לסייע בכל דרך ולהיות נגיש לכל פנייה” הוא מסביר .

 

בכנס השנתי של "הקו של אורלי וגיא" שנערך מטעם ערוץ 10 , זכה אהרוני חג’בי , מנהל אגף התברואה בראשון לציון, בתעודת הוקרה על היותו "עובד ציבור מנצח בירוקרטיה". אהרוני העפיל לעשרת המועמדים הסופיים מבין אלפי מועמדים מרחבי הארץ בזכות פועלו הייחודי במסגרת עבודתו והיחס האישי אשר הוא נותן לכל תושב. את מועמדותו לפרס הגישו תושבים שהיו מרוצים מאופן השירות שלו. אהרוני חג’בי מנהל אגף התברואה מזה 14 שנה ומנהל תחתיו עשרות עובדים. הוא אחראי בין היתר על יחידות המחזור, ההדברה והאכיפה. כמו כן הוא אחראי על נהגי משאיות האשפה ולאחרונה החל לנהל את מפעל המחזור לפסולת בניין, מיזם עירוני ייחודי המאפשר לתושבים המשפצים בביתם לחסוך כ-40% מעלות מפינוי פסולת הבניין. למרות תפקידו הבכיר, אהרוני מאמין בקשר אישי עם התושבים עצמם ועל טיפול מהיר ככל הניתן בכל בעיה שצצה. "המוטו שלי זה שירות לתושב" אומר אהרוני "אני משתדל לתת מענה לכל פנייה של תושב. מבחינתי התושב תמיד צודק ואני עושה כמיטב יכולתי על מנת לסייע בכל דרך ולהיות נגיש לכל פנייה, גם כשאני בחופשות. אני מאמין כי זו הדרך לצמצם בעיות ולהעניק את השירות הטוב ביותר". מנכ"ל העיריה, חיים גליק, הוסיף: "מועמדות זו מביאה לנו כבוד גדול ואני שמח להיווכח כי גם התקשורת הארצית מודעת ומעריכה את עבודתם הטובה של עובדי העירייה. יישר כוח".

אגב, גם בשנה שעברה הייתה זו עובדת עיריית ראשון לציון שנבחרה מתוך אלפי עובדי ציבור ברחבי הארץ. עו"ד דנה אייזנר-לביא, מנהלת מ.נ.ע.- מרכז זכויות נשים עירוני בעיריית ראשון לציון, זכתה בפרס וזאת לאור "הצלחתה לפרוץ את גבולות הבירוקרטיה בתחום זכויות אזרח ובתחום זכויות נשים בפרט" כך נימקו גיא מרוז ואורלי וילנאי.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים