חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

יום הולדת כדורגל – גולללללללללללללללל!

 

הילד שלכם חי ונושם כדורגל? הילדה שלכם אוהדת את ארגנטינה או ברזיל? יום הולדת כדורגל הוא בדיוק הפעלת יום ההולדת שמתאימה להם – ולא משנה כמעט באיזה גיל.

 

הילד שלכם חי ונושם כדורגל? הילדה שלכם אוהדת את ארגנטינה או ברזיל?
יום הולדת כדורגל הוא בדיוק הפעלת יום ההולדת שמתאימה להם – ולא משנה כמעט באיזה גיל.

אטרקציות לימי הולדת שעושות את ההבדל

הדבר החשוב ביותר כשמארגנים מסיבת יום הולדת לילד או לילדה הוא, שילדי יום ההולדת ירגישו שהם נמצאים במרכז המסיבה. הדבר השני החשוב ביותר הוא, שהילדים שמוזמנים לחגיגה ייהנו, ישתתפו ויחזרו הביתה עם הרבה מאוד מה לספר להורים, לאחים ולכל מי שירצה לשמוע.

לכן, אם הילד או הילדה שלכם (כן, יש גם ילדות שאוהבות כדורגל!) אוהבים את המשחק – אין בכלל ספק שהבחירה בהפעלת יום הולדת כדורגל תהיה הבחירה הנכונה.

מה עושים ביום הולדת כדורגל?

קודם כל חשוב לדעת, שיש הפעלות כדורגל ליום הולדת אשר מתאימות לבנים בלבד, ויש הפעלות כדורגל שמתאימות לכל הכיתה. לכן, אם חשוב לילד שלכם שנושא המסיבה יהיה כדורגל, כדאי קודם כל להחליט אם מזמינים רק בנים או את כל הכיתה, כדי לדעת איזו הפעלה לבחור.

  • יום הולדת כדורגל לבנים ולבנות – יום הולדת כזה הוא לא כדורגל "נטו", אלא כזה המשלב הרבה מאוד תחרויות ספורט הקשורות לעולם הכדורגל הרחב. המפעיל מחלק את הכיתה לקבוצות, והן מתחרות ביניהן בהרבה מאוד פעילויות ספורטיביות, כאשר כולם ביחד פועלים לטובת הניצחון. כדי לא ליצור מצב שהבנות לא מגיעות כי זה "יום הולדת כדורגל", אפשר בהחלט להגיד שזה יום הולדת ספורטיבי. ילד יום ההולדת ידע שמדובר בכדורגל – וכולם יהיו מרוצים.

 

  • יום הולדת כדורגל לבנים – הפעלה ליום הולדת שהיא נטו כדורגל. המפעיל מחלק את הבנים לשתי קבוצות, כל קבוצה לובשת חולצות מקוריות של אחת מהקבוצות הטובות בעולם (ספרד, ברזיל, ארגנטינה וכד’) והן מתחילות להתחרות בתחרויות ספורטיביות שאליהן יתחברו גם הבנים שלא חיים ונושמים כדורגל. לאחר מכן יתקיים משחק של ממש בין הקבוצות בניצוחו של מפעיל יום ההולדת. הקבוצה המנצחת תזכה במדליית זהב וכמובן – גם תניף את הגביע.

לסיכום: אם הילדים שלכם אוהבים כדורגל ורוצים מסיבת כדורגל של ממש – זה בהחלט אפשרי. כל מה שצריך לעשות הוא להזמין הפעלת יום הולדת כדורגל מחברה הפעלות ימי הולדת מקצועית, אשר תבטיח שיום ההולדת יהיה חגיגה אמיתית.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים