חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

האם אבץ ופירות משמינים /לינה צ`רקסוב

 

יוליה מראשון שואלת את לינה, מנהלת פורום נטורופטית ומאמנת כושר: ”שלום לך. האם כדאי לקחת אבץ, והאם פירות הם מאוד משמינים? יוליה מראשון. לתשוהתה של לינה כנסו...

 

אבץ ופירות משמינים?

שלום יוליה,

אבץ הוא מינרל חיוני הנמצא כמעט בכל תא בגוף. הוא מעודד פעילות של כ-100 אנזימים, שהם החלבונים המאפשרים את ההתרחשות של כל התהליכים הכימיים בגוף.
אבץ משפר את מערכת החיסון, דרוש לריפוי פצעים, מסייע לשמור על חוש הטעם וחוש הריח ונדרש לייצור החומר התורשתי שלנו. בנוסף, הוא חשוב ביותר לצמיחה תקינה ולהתפתחות, במהלך ההריון, הילדות וההתבגרות.

אילו מזונות מספקים אבץ:

אבץ נמצא במגוון רחב של מזונות. בשר בקר הוא מקור עשיר ביותר לאבץ, ומקורות מזון נוספים הם: דגני בוקר מועשרים, עוף, קטניות, אגוזים ודגנים מלאים. ספיגת האבץ ממזונות מן החי גבוהה מספיגתו ממזונות צמחיים. חומרים הנקראים פיטאטים ונמצאים בדגנים, בקטניות ובמזונות נוספים מפחיתים את ספיגת האבץ.

יש המלצות בצריכת בעץ,ולא כדי לצרוך מדי,תבדקי מרשימה שכתבתי אם הצריכה שלך יומית של מזונות נורמלית,אז אין לך צורך לקחת עוד.אם יש לך בעיה או שאלה ספציפית לגביו ,אשמח לענות יותר מפורש עליה.

לגבי צריכת פירות,בפירות יש סוכר שהוא פרוקטוז.וזה סוכר ממקור פרי.יש הבדל בספיגה שלו בגופינו ופירוק שלו בגוף,מהסוכרים פשוטים. גם בנוסף יש בפרי מקור  לסיבים  שגוף זקוק בהם לעיכול טוב.והכי חשוב זה מקור טוב לויטמיני C.,ויתמיניA,ברזל ואשלגן. אבל כמו כל דבר,צריך מינון נכון,ואכילה נכונה.גם חשוב מאוד לדעת אם יש בעיות רפואיות במקביל,גיל של בן אדם ..

מומלץ לבן אדם בריא לצרוך לא יותר מ3 פירות ביום.אבל הכל לפי בן אדם ספיציפי.

מקווה שהצלחתי לעזור לך.באהבה מכל הלב לינה.

 

יש לכם עוד שאלות לצ`רקסוב לנציאנו לינה - נטורופטית ומאמנת כושר? כנסו!

 

0547515741  

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים