חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

יום עיון בנושא הפרעת אישיות גבולית!

 

יום העיון המקוון שיתקיים  ב 26.12 יוקדש לגילויים חדשים בתחום ההפרעה הנפשית ויעזור לבני משפחות המתמודדים להבין את האבחנה ולשפר את איכות חייהם.

 

הפרעת אישיות גבולית, היא הפרעה שפעמים רבות  נופלת בין הכיסאות מכיוון שלעיתים מתמודדים לא מקבלים    אבחון מדויק של הבעיה ,או שכבר מקבלים אבחנה ולא תמיד יודעים למי לפנות ואיך מתמודדים עם הפרעה הזאת.  אין הרבה מרכזים ומטפלים שמוכנים לטפל באנשים המתמודדים עם הפרעת אישיות גבולית היות וזוהי הפרעה ששיתוף הפעולה בתהליך העבודה עם המתמודדים מורכב מאד. 

ביום העיון שיתקיים בזום בתאריך 26/12/21 בין השעות 16:00-20:00, ויועבר ממרכז יה"ל חדרה,  יוצג ידע רב שהצטבר בנושא ויינתן מענה נרחב בנושא הפרעת אישיות גבולית.

יום העיון יפתח בהצגת עמותת "המשפחות" ,עמותה של בני משפחה שלהם בן משפחה, המתמודד עם הפרעת אישיות גבולית.

על החיים בצל הפרעת אישיות גבולית יספר משולם גוטליב, שותף מייסד בארגון הישראלי חינוכי למען טיפול בהפרעת אישיות גבולית, שהקים את עמותת שקמה והינו אב  לבת המתמודדת עם הפרעת אישיות גבולית. משולם  משקיע זמן ואנרגיה רבים  בליווי משפחות ומענה לצורכיהן.

נפגוש זווית אחרת במרקם המשפחתי,אותה יציג דניאל חקלאי, שיספר את סיפור חייו ועל האופן בו גדל  בבית  עם אם המתמודדת עם הפרעת אישיות גבולית.

כדי להבדיל בין מיתוסים שנאמרים לבין המציאות, יספר הפסיכיאטר ד"ר כפיר פפר , מנהל המחלקה הפתוחה בלב השרון  על הפרעת אישיות גבולית מהשטח ונוכל לשאול את כל השאלות שמטרידות אותנו.

בעולם הטיפול יש פריצות דרך שחשוב להכיר, לכן הזמנו את סופי ציגלר , עו"ס שתציג את שיטת ה DBT . שיטת התערבות שפותחה על-ידי מתמודדת עם הפרעת אישיות גבולית, השיטה נמצאה יעילה עבור אנשים המתמודדים עם בעיה נפשית בכל העולם ומצאה דרך לעזור למתמודדים עם הפרעת אישיות גבולית.

לסיום יוצגו המסגרות שמטפלות ותומכות במתמודדים עם הפרעת אישיות גבולית. 

המפגש כולו מתנהל בזום והוא ללא עלות. ניתן להצטרף באמצעות טופס הרשמה. 

קישור לטופס הרשמה : https://forms.gle/KUrpCCd3fLwELmMw8

קישור לזום : https://us02web.zoom.us/j/81271412122?pwd=Q2VsVS81WDZaZFZwSmp0dkxPL2F1QT09

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה"ל ברחבי הארץ (ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת ושיתופית הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה"ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים