חיפוש
 
לדף הבית >>     zoomat בשיתוף zoomat ניהול תוכן >>

כל מה שצריך לדעת על ייצוג דיירים בפינוי בינוי

 

כאשר מתחילים בפרויקט פינוי בינוי, ישנה חשיבות להכרה של שלבי התהליך וקבלת ליווי של עורך דין לאורך כל אורכו. כך ניתן לפשט אותו ולקצר את הזמן שצריך לעבור כדי להתקדם עם הפרויקט

 

כאשר מתחילים בפרויקט פינוי בינוי, ישנה חשיבות להכרה של שלבי התהליך וקבלת ליווי של עורך דין לאורך כל אורכו. כך ניתן לפשט אותו ולקצר את הזמן שצריך לעבור כדי להתקדם עם הפרויקט. באתר של משרד עורכי הדין ל. עמידור ושות׳, בכתובת https://www.amidor.co.il/, תוכלו למצוא מידע מורחב על כל התהליך וליצור קשר כדי לקבל ליווי של עורך דין שמתמחה בפינוי בינוי.

מהם 10 השלבים שיש לעבור בפרויקט פינוי בינוי?

  1. גיבוש נציגות למבנה
  2. בחירה הצעה מבין מספר יזמים
  3. היכרות עם ההסכם וכל הפרטים הקטנים שבו
  4. הכנת תכנית לוועדה המקומית של התחדשות עירונית
  5. הכרה על המתחם כמיועד להליך פינוי בינוי
  6. קבלת ליווי ועזרה מקצועית בשכירות
  7. התמודדות מול כל הספקים והקבלן במהלך הבניה
  8. קבלת הדירות החדשות בפרויקט
  9. עזרה משפטית נגד דייר סרבן
  10. רישום הזכויות בטאבו וגם רישום של צו בית משותף

 

למרבה המזל אם אתם לא רוצים להקשות על עצמכם עם התהליך כולו ומה שאתם צריכים לעשות כדי לצאת לדרך עם פרויקט פינוי בינוי, עומדת בפניכם האפשרות לתת למשרד עורכי דין מוביל ללוות אתכם כבר מהרגע הראשון. כך תוכלו לקבל ליווי מקצועי לאורך כל הדרך, ואנו בטוחים שזה כבר יוכל לפתור לכם לא מעט קשיים שעלולים לצוץ להם לאורך הפרויקט.

אתם לא צריכים לדאוג לפרויקט לבדכם

צריך להבין שבשל המורכבות שבהתמודדות מול הרשויות המקומיות, הספקים והקבלן, זה יהיה נבון מצדכם לתת לעורך דין לייצג אתכם בכל השלבים הרלוונטיים שהוזכרו לעיל. כך תוכלו לפתור במהירות כל בעיה שעלולה לצוץ לה, ואנו בטוחים שזה יוכל להקל עליכם באופן ניכר בסופו של דבר. כך שיהיה כדאי לכם לקחת זאת לתשומת ליבכם בקרוב.

אל תתנו למורכבות של פרויקט פינוי בינוי להטריד אתכם או להביא לתסכול מהצד שלכם – תזכרו שכאשר יש עורך דין שעוזר לכם עם התהליך כולו, זה מקל עליכם באופן דרמטי ומוביל לכך שאתם לא צריכים להתעסק בזוטות כדי להתקדם עם הפרויקט.

תבדקו את הכדאיות של הפרויקט

אם אתם רוצים לקבל מידע מדויק ולהבין טוב יותר עד כמה פרויקט מהסוג הזה עשוי להשתלם לכם, יהיה כדאי לכם לעשות בדיקה מהירה שתוכל לעזור לכם לבדוק את הכדאיות של הפרויקט. תוכלו לברר זאת בסיוע של גורמי מקצוע שבקיאים בנושא הזה.

לא יודעים מאיפה להתחיל ומהם הדברים שצריך לבדוק כדי לברר עד כמה זה ישתלם לכם להתחיל בפרויקט פינוי בינוי במבנה? אל תתעכבו ופנו בהקדם אל חברה שתוכל לעשות את כל הבדיקות הדרושות עבורכם. זה יאפשר לכם לקבל החלטה מבוססת ולדעת בצורה מדויקת מהו הצעד המשתלם ביותר שתוכלו לעשות במבנה שלכם.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים