חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השכרת סוכת אבלים ל- 80 איש רק אצל המומחים של אוהלי נועם

 

כשאתם מבקשים להשכיר אוהל אבלים, מומלץ מאד להסתמך על הטובים ביותר! כיצד תדעו שבחרתם נכון? הניסיון המקצועי, הידע שמפגינים הנציגים ומוצרי האספקה הנלווים לאוהל הם שעושים את ההבדל בין שירות שכדאי להסתמך עליו לבין זה שלא

 

כשאתם מבקשים להשכיר אוהל אבלים, מומלץ מאד להסתמך על הטובים ביותר! כיצד תדעו שבחרתם נכון? הניסיון המקצועי, הידע שמפגינים הנציגים ומוצרי האספקה הנלווים לאוהל הם שעושים את ההבדל בין שירות שכדאי להסתמך עליו לבין זה שלא. כשאתם שוכרים אוהל מחברת אוהלי נועם אתם מקבלים את כל התשתיות מוכנות: רק להביא בגדים.

בניית אוהל המתאים לאירוח 80 איש

בניית האוהל כוללת הבאת יריעת PVC ומוטות כינון, בנייה שתצורתה היא כמו של בית וכך גם ההרגשה מבפנים. יריעות ה- PVC יחושו לכם בדיוק כמו קירות הן מבחינת העוצמה והן בשל טיב הבידוד. עם תום הבנייה יתחילו נציגי החברה להטמיע תשתיות נדרשות לשהייה באוהל למשך שבוע ימים.

פתרונות ישיבה באוהל

הנחת כיסאות ושולחנות בהתאמה לכמות האורחים, יצירת מתחם ישיבה עבור המשפחה המתאבלת, אבזור פתרונות הישיבה בכריות, מפות שולחן, ועוד. פתרונות הישיבה באוהלי נועם יגרמו לכם להרגיש בדיוק כמו בבית ולהעביר את שגרת האבל בכבוד.

תשתיות חשמל באוהל

עוד אחד מיתרונותיה של סוכת אבלים מבית אוהלי נועם מתבטא בתשתיות החשמל שפשוט לא ניתן לנהל אירוע, ובוודאי שלא מנהג אבלות של שבוע ימים בלעדיהן: תאורת חוץ לזיהוי האוהל בלילה, תאורת פנים להתנהלות בתוך האוהל, מקרר שדה, פתרונות קירור –השכרת מזגן נייד באזורי הלחות ומצנן באזורי היובש ופתרונות חימום בחורף.

הקפדה של סטנדרטי עבודה מקצועיים ומהוקצעים

באוהלי נועם העבודה נעשית בהתאמה ללוחות זמנים קפדניים ומוסכמים מראש עם הלקוח ללא הפתעות. החברה עם רקורד מקצועי עשיר של בניית סוכות אבלים למשפחות מצומצמות וגדולות, לאירוח מעט מתאבלים או רבים מהם. באוהלי נועם הציוד בכל רמותיו – מהאוהלים עד הרהיטים ותשתיות החשמל נבחן בקפידה ונקלט לשורות החברה רק לאחר ווידוא שמדובר במשהו 100% מקצועי שעושה את העבודה. השכרת אוהל אבלים באוהלי נועם תקנה לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לקיים מנהגי אבלות, כשהכל מתבסס על מחירים נוחים ונגישים להפליא. באוהלי נועם – מנהגי אבלות מתקיימים בבטחה, ללא תקלות, תוך התבססות על עבודה מעולה וציוד איכותי עבור כל משפחה משכירה.

אוהלי נועם – הבחירה הבטוחה למשפחה האבלה

בחברת אוהלי נועם כל לקוח נלקח ברצינות המרבית. אחרי הכל, לא נצפה מעולם האדם שמרצונו החופשי נאלץ ליזום אירוע אבל. הרגע בו נודע לכם שזו חובתכם הוא רגע שובר, מעציב ועשוי להיות הקשה בחייכם. משום כך, חשוב מאד לא לעשות טעויות קריטיות: לא לפנות לחברות שקוראות לכם "לקוחות" ולעצמן "ספקיות" עם חוזה התקשרות בו אתם מרכיבים לבד את האוהל. בוודאי שלא לגשת לחנות מטיילים ולקנות אוהל לייקרה. זה אוהל יקר שלא יענה על הצרכים שלכם, לא יבודד חום ובוודאי שלא גשם וקור. כשאתם באבל – רק חברה שמבחינתה אתם כמו משפחה היא הכתובת בשבילכם. כזו היא חברת אוהלי נועם שתספק את סוכת האבלים הנדרשת עם כל מה שכרוך באירוח מתאבלים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים