חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

כיצד ניתן לבקש משכנתא לצורך רכישת נדלן בארהב

 

לצורך קניית בית בארה”ב ניתן (במידה והבנק מאשר) לקחת הלוואת משכנתא לכל מטרה, לא דיור. להמשך קריאת הטור, כנסו...

 

לצורך קנית בית בארה”ב ב- 100,000 $ מעונין לקחת מימון מלא בארץ ולשעבד את דירתי היחידה בכפר סבא. הדירה שווה 1,800,000 והיא נקיה מכל שיעבוד. משכורת חודשית נטו 15,000 ש”ח וגילי 55 שנה. האם ניתן לקחת משכנתא רגילה לדיור או צריך לקחת הלוואה לכל מטרה ואם כן מה שיעורי הריבית שאני אצפה ל5 או 10 שנים במסלול קל”צ, פרים, מט”ח דולר שאלות נוספות: האם ניתן לקחת את מסלול המט”ח ביחס של מעל שליש בכדי להקטין את החשיפה המטבעית והאם ולכמה זמן ניתן לקחת את ההלואה בגרייס חלקי על תשלומי הקרן בראיה של מכירת הנכס תוך 2-4 שנים תודה

 

שלום רב,

לצורך קניית בית בארה"ב ניתן (במידה והבנק מאשר) לקחת הלוואת משכנתא לכל מטרה, לא דיור.

מימון בתנאים טובים הינו כלי משמעותי ומומלץ בהשקעות נדל"ן אך כאשר משתמשים במימון מלא ועוד בהלוואות לטווח קצר, חשוב להבין את הסיכונים שבעסקה, ואת העובדה כי שכר הדירה החודשי או הרבעוני לא יכסה את ההחזר החודשי של ההלוואה הכולל החזר קרן (אלא אם כן מדובר בהלוואת בלון)+ ריבית + ביטוח חיים.

בנוסף יש הוצאות נוספות על החזר ההלוואה וצריך להיערך למימונם (ארנונה, ביטוח נכס, חברת ניהול, תיקונים מזדמנים ולעיתים גם ועד שכונה, מים, מס מדינתי ומס פדרלי ועוד).

שים לב שבתכנון מכירת הנכס תוך 2-4 שנים תהיה אכן עליית ערך מספיק גדולה שתשאיר לך רווח גדול ומשמעותי, שכן עלויות המכירה בדר"כ הינן כ-10% מסכום המכירה המלא+25% מס רווח הון מהרווח+עלויות העברת הכסף לארץ+עלויות סגירת המשכנתא אם יש.

טרם סגירת העסקה ממליץ לך להתייעץ עם יועץ להשקעות נדל"ן אובייקטיבי לבחינת העסקה ואפשרויות מימון אחרות ואוליי טובות יותר ומתאימות יותר שבאפשרותך לקחת.

לגבי השאלות הספציפיות הנוגעות למשכנתא (ריביות, מסלולים וכד’) ממליץ לך להתייעץ עם יועץ משכנתאות שכן תנאי המשכנתא הינם שונים מאדם לאדם בהתאם לנתוניו האישיים.

טל מנצ’ל,
יועץ להשקעות נדל"ן בחו"ל ולכלכלת המשפחה 

יש לכם עוד שאלות לטל מנצ`ל השקעות נדלן בחו”ל? כנסו!

הפייסבוק שלי

טלפון: 0529454184

        

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים