חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

שימר: כל מה שכדאי לך להכיר ולדעת 

 

תעשיית הטיפוח והביוטי העולמית עוסקת כל העת ללא הרף בפיתוח מוצרים ותכשירים חדשניים לשיפור המראה האישי באמצעות טכנולוגיות חדישות ומתקדמות המאפשרות שילוב חומרים ומרכיבים לטובת יצירת שיפורים וחידושים המשדרגים מעת לעת את כל מה שידענו

 

תעשיית הטיפוח והביוטי העולמית עוסקת כל העת ללא הרף בפיתוח מוצרים ותכשירים חדשניים לשיפור המראה האישי באמצעות טכנולוגיות חדישות ומתקדמות המאפשרות שילוב חומרים ומרכיבים לטובת יצירת שיפורים וחידושים המשדרגים מעת לעת את כל מה שידענו.

אחד מהתכשירים שחווים חידושים משמעותיים בשנים האחרונות בתחום הוא השימר, רכיב איפור שנועד להעניק מראה מבריק וזוהר יותר לפנים. השימר מגיע לרוב במספר מרקמים ואפשרויות לשימוש, כאשר בעיקרו כאמור הוא נועד לשמש כרכיב המעניק לעור הפנים אפקט של ברק ונצנוץ בשילוב מראה צעיר וזוהר יוקרתי.

שימר VS. מייק אפ

יש הטועים לחשוב כי השימר בא להחליף את המייק אפ המסורתי, אך בפועל מדובר במוצר משלים למייק אפ ואינו מהווה חלופה לשימוש בו. כידוע, תפקיד המייק אפ הוא לכסות את עור הפנים בצורה אחידה, להסתיר פגמים, להעניק צבע ומרקם אחיד לכלל עור הפנים, כאשר השימר, למרות היותו בעל מספר רב של גוונים בהתאמה לכל סוגי העור, מסייע בהענקה של מראה שזוף ובהשפעה על צבע העור הטבעי, אולם נועד להיות מיושם מעל המייק אפ, באזורים שונים של הפנים באופן ממוקד. בעוד שהמייק אפ אחראי ליצירת מראה בסיס אחיד של עור הפנים, השימר משמש לשיפור ולשדרוג של טקסטורת העור. 

החידוש המעניין ביותר כנראה בתחום הוא תכשירי שימר המיועדים למעשה לא רק לעור הפנים, אלא גם ובעיקר לשאר חלקי הגוף במטרה להעניק לעור גוון שזוף ומנצנץ בכל ימות השנה, כאשר אחד המוצרים הבולטים והמדוברים בנישה נקרא Body Glow Bronze שימר משזף לגוף מבית מותג הביוטי החדש BYNETA של הדוגמנית נטע אלחמיסטר.

שימר נוזלי, מוצק או בכלל אבקה?

השימר מגיע במספר תצורות ומרקמים אשר שונים זה מזה באופן היישום שלהם ובתוצאה שהם מספקים. השימר בבסיסו הוא תרכובת של אבקה הכוללת חלקיקי פנינים זעירות אשר אחראים למראה הזוהר והברק שהוא מעניק. אותה אבקה עוברת תהליכי עיבוד ומגיעה במגוון מרקמים ותצורות. בין סוגי השימר הבולטים והפופולאריים ביותר לשימוש ניתן לציין את:

1. השימר  נוזלי -  שימר נוזלי מגיע לרוב בבקבוקונים קטנים, מרוכז במיוחד, בעל תכונת היצמדות מיטבית על העור ועמידות ארוכת טווח. את השימר הנוזלי ניתן לערבב עם מייק אפ נוזלי בגוון הרצוי והמתאים לעור ולמרוח על גבי שכבת הבסיס והלחות על גבי כלל עור הפנים, לשילוב בין מראה עור אחיד, גוון מושלם וברק זוהר. ניתן גם למרוח את השימר הנוזלי על גבי אזורים מסוימים בפנים לצורך הדגשה ויצירת ברק ממוקד. השימוש יכול להתבצע באמצעות מריחה עדינה בתנועות סיבוביות בעזרת כריות האצבעות או באמצעות מברשת רכה לפיזור החומר בצורה ממוקדת ושוויונית.

2. שימר מוצק - השימר המוצק מרוכז יותר ומגיע במרקם משחתי, מספק אפקט רך יותר ודורש שימוש בכמות קטנה במיוחד של חומר. מתאים יותר להדגשת עצמות לחיים, גשר האף, אזור הסנטר והמצח.

3. אבקת שימר - אבקת השימר היא לרוב אבקה מבריקה המיועדת ליישום באמצעות מברשת רכה בצפיפות שיער נמוכה ליצירת פיזור רך ואחיד של החומר. חשוב להתאים את גוון השימר לגוון המייק אפ במטרה ליצור מראה הרמוני ומשתלב ללא ניגודיות בולטת לעין. האבקה מתאימה ליישום בדומה לסומק ולצלליות ונחשבת לפחות עמידה לאורך זמן. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים