חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מצעד הגאווה והסובלנות בעיר

 

מאות אנשים השתתפו היום במצעד הגאווה והסובלנות בעיר שנערך בסימן משפחות גאות .שיאו של האירוע כלל הופעה של אגם בוחבוט ומופעי דראג בבניין העייריה

 

היום נערך זו השנה השנייה מצעד הגאווה והסובלנות בעיר ראשון לציון בו השתתפו על פי הערכת המשטרה כ600  אנשים. המצעד, שנערך בסימן משפחות גאות, יצא ממועדון ה"התדר" בשעה 12:00 שאותו מובילים צועדים עם עגלות ריקות כאקט מחאתי על חוק הפונדקאות. המצעד המשיך אל עבר בניין העיריה, שם התקיימה ההופעה המרכזית של אגם בוחבוט לצד מופעי דראג והופעות נוספות. בין המשתתפים באירוע היו מ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, וחברים המועצה סורין גנות, מעיין פלח, אייל מושיוב ואפרת אברמוביץ.

במסגרת המצעד, שהובל על ידי ארגוני הלהט"ב בעיר, נהנו המשתתפים ממתקני גימבורי חינם לילדים, הופעות של מלכות הדראג ציונה, טלולה וקימברלי ,של להקת הנוער העירוני וההופעה המרכזית של הזמרת וכוכבת הנוער, אגם בוחבוט . לאחר ההופעה ירקיד DJ דניאל מריומה את המשתתפים עד שעות אחר הצהריים.

במסגרת האירוע נסגרו מספר כבישים במרכז העיר לתנועה שנפתחו בהדרגה בהתאם להחלטת המשטרה.

ראש העיר רז קינסטליך, בירך את המשתתפים במצעד ואמר :"ראשון לציון היא עיר שמחבקת את כלל תושביה וחורטת על דגלה ערכים של סובלנות, כבוד ואחדות."

מחזיקת תיק הלהט"ב , חברת המועצה, אילנית הרוש: "מצעד הגאווה בעיר כבר הפך למסורת, כיאה לאחת הערים הגדולות בישראל. מרגש לראות את  האנשים הרבים שבחרו לצאת מהבית בשישי בצהריים ולצעוד יחד איתנו ובכך להפוך את האירוע הייחודי הזו לחוויה צבעוניות שמאחדת בין כולם. "

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים