חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

טיפולי המרה מדתיות לחילוניות - למה לא.. / קובי עצבני

 

עולם הפוליטיקה, עולם מלוכלך, ציני ומעצבן, אבל איש מהם לפחות לא מגייס איזה גורו לחזק את טענותיו, עד כאן המשחק ידוע ומוכר ודי לגיטימי. אבל ישנו גם עולם אחר, עולם מכוער וזהו הממסד הרבני על שלוחותיו מספרד ואשכנז, שנציגיו מגדפים  ביד אחת את יצירי כפיו של  אלוהי היקום ובידם השנייה כאילו מתנצלים...

 

אדוני הרב מדון שלום לך!

חשוב לי להדגיש שאין בינינו שום קירבה משפחתית, חברתית או כל מכנה משותף אחר. וטוב שכך. וכמו שאימי ילידת מרקש הייתה אומרת, יא איבני! גזלנים הרבה בעולם, אבל הממסד הרבני אללה יסתור עולה על כולנא... ואימי שלא תבינו לא נכון, צדקת גדולה שתרמה לפשוטי העם בסתר עד יום מותה ולא בשם ה’ אלא בשם לב אנוש. ואוסיף מניסיון אישי, שכתלמיד ישיבה תיכונית בנערותי, למדתי מרב הישיבה (שעד היום טובל ידו בשרצי שינאת האדם) עד כמה הממסד הרבני רע מיסודו.

האם אני באמת שונא דתיים, חרדים ואברכים מר רב מדון?. לא יודע איך תגדיר שנאה, אבל בהחלט אני רואה בחלק מכם רשעים קטנים חסרי לב ומחשבה עצמית, מנצלי אדם, ולפי מעשיכם. אלוהי היקום (שאין לו שום זיקה וקשר לדת כלשהי)  לא ימצא לכם מקום בעולם הבא. ועבורי זו בעצם עבודה זרה לכל דבר בלבוש של חז"לינו, רק שבמקום להתפלל לפסל מתפללים לישות אלוקית שמין הסתם קיימת, אבל אין לה ולדת שום קשר.

לידיעתך מר רב מדון, שאני אישית סבור שאתה על גבול ההומופוביה...  הגיעו, מגיעים ויגיעו לבית הספר מרצים ומרצות שמעדיפי גברים/נשים או גם וגם.... מי שמך אתה וחבריך הרשעים, להחליט מי בן אנוש ומי בא להסית ולהדיח. האם הצעירים מהעמותות באים לספר לילדים עד כמה הצד שלהם טוב יותר, או שפשוט מתארים להם את המורכבות של החיים והמציאות שאגב, לא מעט חרדים חיים בה את הדילמה, כמו בנו של רב ידוע מאוד מאוד, הרבה יותר לגיטימי ומציאותי ממה שאתה להוט שיאפשרו, להביא בנות אולפנא נאיביות  על גבול הטיפש עשרה, המנסות בלהט משיחי שאיזה רב מסוגך טיפטף להם למוח מגן הילדים שעל כל החזרה בתשובה, יקבלו קידום במסלול לגן עדן... אולי כבר עדיף אצל המוסלמים שבגן עדן שלהם באמת חוגגים...

האם יתכן שגם לאדוני עוברות בראשו מחשבות סוטות? ואולי חלילה וחס הבן או הבת יפלו חלל ב"שדה הרשע" . האם תדיר אותם ממשפחתך? 

אם אתה ש"סניק וותיק מין הסתם חיית בילדותך בין החילוניים, ואולי דילגת על השיעור בו סיפרו לילדים שיש דברים שלא נתונות ולשינוי לדילמא כמו האם להיות גייז, לסבית או סטרייט, או להחליט אם אתה ככה עור או בלונדיני. זה הולך איתך כל החיים והכל בסדר. 

להבדיל אלף אלפי הבדלות מנושא הדת,  שעם הזמן תמצא בו לצד חוזרים הרבה יותר חוזרים בשאלה. בנושא זה כן ניתן להשפיע על בני הנוער והמסלול דו סיטרי, ולכן טוב עושה העירייה בראשון שמבחינה היטב בהבדלים בין לימוד עובדות החיים לבין מיסיונריות לעבודת אלילים, מה שאתה מכנה בשם דת. עכשיו אתה מבין למה ההשוואה שלך לא חכמה בלשון המעטה? אבל גם אתה מבחינתי סוג של שטוף מוח, אז אין טעם להסביר לך.

ועוד משהו, הבידול המעצבן והמכוון להרגיז שלכם שלא אחת גורם להתנכלויות לכם בגולה.  אתם לעומת הלהטבים,  מתעקשים לבדל את עצמכם עם לבוש אחיד של שבת, (אין לכם משהו שמכונה בגדי חול או עבודה?  ולכן אי אפשר לפספס אתכם בבית הספר, בלונה פארק או בטיילת בעיר. האם יצא לכם פעם אחת לדבר עם חילוני, בלי להכניס את שם ה’? לזה אני קורא התנשאות מהסוג המעצבן. האם יש בבידול  הזה משהו שמרגיז גם את החוליגנים בניו יורק ובפאריז? שאלה טובה.

מדוע בכל דבר אתם חייבים להכניס את ה’,ה’,ה’, עזבו אותו בשם ה’ בשקט. הוא לא אלוהים שלך, ובך ובחבריך  הוא רואה רשעים שונאי אדם שמנצלים את שמו לשוא כדי להכניס לכיסכם עוד שקל בלי לעבוד עבורו,  ה’ היה קורא לכם, ליסטים בני ליסטים שאין להם חלק לעולם הבא, ליסטים  שבגללם הבן שלי לא יכול לבוא אלינו בשבת בגלל תקנות הרשע שלכם נגד תחבורה ציבורית בשבת, נושא שאתה מככב בו בלא מעט סרטוני ביוטיוב. הצביעות וההתחסדות שלך שם בבקשך "סטטוס קוו"  כשהמטרה בעצם ברורה, לחנוק 80% תושבים שחלקם ללא רכב, שרוצים לנסוע ולקנות בשבת רק בגלל שבספר דברים, קבעו כמה חסידי בית שמאי, שביום כזה הכל אסור אסור אסור.  

עכשיו.. אתה רוצה  להתנצל? לא בחצאי משפטים ולא על יד ולא בכאילו. לך למקומות בהם נמצאים להט"בים ותן הרצאות על אהבת האדם, ספר להם האם ומתי עברו בראשך מחשבות זימה שהתורה לא מכירה בהם.  לך לכותל, הכה על חזך וקרא בקול: עוויתי, פשעתי, חטאתי..  ואתה יודע מה, אולי תציע לחבריך בכנסת להגיש הצעה לסדר שנושאה: טיפולי המרה מהדתה לחילוניות.  ואז אם תתנצל באמת, אקבל אותה. נו, מה דעתך?

ואתם.. תחשבו על זה...

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים