חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

מדוע קשה לנו לרדת במשקל אחרי גיל 30

 

זה לא סוד שלרוב האנשים קשה להחזיק דיאטה וכאשר עושים אותה אחרי גיל 30 המצב אפילו מסובך יותר. מה הסיבות לכך ואיך בכל זאת אפשר לרדת במשקל?

 

אחרי גיל 30 הגוף שלנו עובר מספר תהליכים - העור מאבד מהחיות שלו, יש ירידה בצפיפות העצם, מתרחשים שינויים הורמונליים ויש ירידה במסת השריר, וזו רק הרשימה החלקית. תופעה נוספת היא שלגוף שלנו הרבה יותר קשה לשחרר את השומן ואנחנו מעלים קילוגרמים שיהיה לנו מאוד קשה להוריד - לא משנה כמה הדיאטה תהיה רצינית.

השינויים שמשפיעים על הנטייה להשמין אחרי גיל 30

הסיבה לקושי לרדת במשקל אחרי גיל 30 קשורה לשינויים המטבוליים שהגוף עובר. ראשית, קצב חילוף החומרים יורד אבל כמויות האוכל שאכלנו נשארות זהות למה שהיו כאשר המנגנון עבד בצורה תקינה. מנגנון נוסף שנפגע הוא הוויסות של עודפי הקלוריות שאחראי על פיזור קלוריות מבלי לאגור אותם כשומן - קחו בחשבון שככל שעשיתם יותר דיאטות בעבר כך יהיה לכם קשה יותר מכיוון שהגוף כבר התרגל למצב "ההישרדותי" והוא יתנגד בעוצמה לכל מצב דומה.

שינוי נוסף שמשפיע על האפשרות לרדת במשקל קשור ברקמת השריר ששורפת עבורנו המון קלוריות בגוף. כאשר אנחנו עוברים את גיל 30 מדי שנה מתרחשת ירידה במסת השריר כאשר בסופו של דבר בגילאים מבוגרים יותר רקמת השריר מתפרקת. נשים חוות גם שינויים הורמונליים לפני ובזמן גיל המעבר, אותם שינויים מורידים את רמת האסטרוגן ומשפיעים על חילוף חומרים כך שפעמים רבות ניתן לראות עלייה במשקל גם אם התזונה לא השתנתה.

מה ניתן לעשות על מנת להצליח לרדת במשקל? 

ראשית, תהיו סבלניים אך מלאי אמביציה - כלומר תקבלו את זה שאתם נכנסים לתהליך ארוך בו התוצאות לא מגיעות מיד אבל תאמינו בכך שאם תקפידו על אורח חיים נכון, הירידה במשקל תגיע בסופו של דבר. אנשים רבים כבר התייאשו מדיאטות שונות והבטחות ללא תוצאות ולכן מומלץ לפנות לפתרונות חדשניים כגון VixiV שהיא תכנית אכילה מסודרת שמגיעה עם טוויסט בדמות תוסף תזונה שרכיביו טבעיים לחלוטין עוזרים לנו לשמור על עצמנו ולהתמיד בתהליך. באופן כללי, הדיאטות הקיצוניות שהיינו עושים בעבר מוציאות את הגוף מאיזון בגלל שהן לא כוללות את כל אבות המזון ולכן אינן מומלצות.

מבחינת התזונה, זה נכון לכל גיל (כידוע אורח חיים בריא הוא הכרחי תמיד), אבל בעיקר אחרי גיל 30 תתנו דגש על מה שאתם מכניסים לגוף ותשנו את התפריט שלכם למזונות שיעשו טוב עבורו ולא מזונות מעובדים ותעשייתיים שעושים לו נזק בלתי יתואר. כחלק מהתוכנית של ויקסיב יתאימו לכם שיטת אכילה אישית המתבסס על ירקות, דגים רזים, בשר לא שומני ועוד.

פעילות גופנית וסיבים תזונתיים שמשולבים בשיטה יעודדו שריפת קלוריות. מעבר לכך שרכיבי כמוסת ויקסיב מחזקים את המערכת החיסונית של הגוף, פועלת לאנטי אייג’ינג ועוזרים במניעת מחלות שונות- יש לכך יתרונות בולטים בעזרה בירידה במשקל. ראשית בזכות הסיבים התזונתיים של צמח  הקונג’אק המגדילים את נפחם פי 200 בעת מגע עם מים, מערכת העיכול מתמלאת וישנה תחושת שובע ממושכת. בנוסף, מרכיבים כמו קינמון וצמח הג’ימנמה תורמים להפחתת תיאבון על ידי הפגת תחושת הטעם המתוק בפה וכך הדרך להצלחה בטוחה יותר.

״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד".

 

 לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-     FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים