חיפוש
 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

תשלום באמצעות הנייד – לא מה שחשבתם

 

המהפכה הטכנולוגית יצרה מציאות חדשה בכל תחומי החיים ובמיוחד בכל הקשור לאמצעי התשלום אשר עברו לזירה הדיגיטלית ומותירים את הצורך בשימוש בכרטיסי אשראי וכסף מזומן

 

המהפכה הטכנולוגית יצרה מציאות חדשה בכל תחומי החיים ובמיוחד בכל הקשור לאמצעי התשלום אשר עברו לזירה הדיגיטלית ומותירים את הצורך בשימוש בכרטיסי אשראי וכסף מזומן. כיום כל פעולות התשלום מתנקזות אל תוך אפליקציות התשלום הנמצאות על גבי מכשיר הסלולר כך שאין יותר צורך להיסחב עם ארנק וכל פעולות הרכישה, מתבצעות בלחיצת כפתור באפליקציות השונות המותקנות על גבי מכשיר הסלולר האישי. המהפכה הטכנולוגית והמעבר לעידן דיגיטלי, הופך את החיים שלנו להרבה יותר נוחים ומהירים ומונעים סחבת מיותרת בביצוע פעולות פשוטות. כל שצריך לעשות הוא פשוט להסתובב עם מכשיר הסלולר ולהשתמש בו כאמצעי תשלום לכל דבר, ממש כאילו אתם מחזיקים בידכם את ארנקכם האישי. 

אפליקציות תשלום לכל מטרה

כחלק מהמהפכה הדיגיטלית אשר השפיעה רבות על מגוון תחומי החיים ומתוכם התחום הכלכלי בכלל ואמצעי התשלום בפרט, נוצרו מגוון רחב של אפליקציות תשלום בעלי מאפיינים דומים המאפשרים ביצוע תשלום בין אם במסגרת רכישות בעסק עצמו ובין אם כתשלום לבעלי מקצוע בגין עבודה שנעשתה עבורכם. השימוש באפליקציות התשלום השונות, הינו מאוד נוח ואפקטיבי וכל שצריך לעשות הוא להיכנס לאפליקציה, לבחור בתוכה את הגורם אליו אנו מעוניינים ליצור את התשלום ולאחר מכן, לקבוע את סכום התשלום אותו אנו מעוניינים להעביר ולבסוף, לאשר את התשלום באמצעות קוד סודי, אותו תקבעו ברישום הראשוני לאפליקציה, בו גם תזינו את פרטי כרטיס האשראי אשר ישמש אתכם לתשלום עבור הרכישות השונות. 

יתרונות השימוש באפליקציות תשלום

בעידן הדיגיטלי ישנו שימוש גורף במכשיר הסלולר כאמצעי לביצוע מספר רב של משימות, ללא כל תלות באמצעי אחר. כל הפעולות שהייתם רגילים לבצע באופנים שונים, כיום הכול מתנקז למכשיר אחד אשר באמצעותו ניתן לבצע את המשימות השונות, במהירות ובנוחות מקסימלית. בכל הקשור לאמצעי התשלום השונים, כיום הטלפון החכם משמש כמעין ארנק דיגיטלי אשר באמצעותו ניתן לשלם עבור שירותים ומוצרים שונים. הארנק הדיגיטלי מאפשר לנו להימנע מלסחוב תיקים וארנקים והתחושה היה יותר נוחה וקלילה. בנוסף, כל התשלומים שביצעתם במסגרת אפליקציות התשלום השונות, מתועדים באפליקציה כך שניתן בכל רגע לעקוב אחר סטטוס הרכישות ולדעת היכן אתם עומדים מבחינה כלכלית באותו החודש. באמצעות השימוש באפליקציות תשלום, אין צורך להתעסק עם כרטיסי אשראי או עם כסף מזומן אשר גוזלים זמן יקר, במיוחד אם לפניכם יום רווי במשימות תשלום ורכישות.

החסרונות בתשלום באפליקציות תשלום

לצד היתרונות הרבים בשימוש באפליקציות תשלום, ישנם גם מעט חסרונות שיש צורך לקחת אותם בחשבון ולהיות מודעים אליהם. ראשית, מדובר על מהפכה דיגיטלית אשר עסקים רבים עדיין לא הצטרפו אליה והם אינם מאפשרים שימוש באפליקציות תשלום כחלק מהפעילות הכלכלית שלהם ולכן אם תשמשו אך ורק באפליקציות התשלום ולא באמצעי תשלום נוספים, ככל הנראה לא תוכלו לרכוש בכל חנות ותאלצו לעבור לחנות שכן מתירה שימוש באפליקציות תשלום. שנית, מכשיר הסלולר שלנו, מופעל באמצעות בטרייה נטענת העלולה להתרוקן ולכבות את הטלפון ובכך למנוע מאתנו לבצע רכישה. חסרון נוסף, הוא קשור לכל נושא הנגישות כלומר, עצם זה שהטלפון החכם מתפקד כארנק דיגיטלי, יוכל מאוד להוביל לכך שההוצאות החודשיות שלנו יגדלו מכיוון שהפלאפון תמיד נמצא בחזקתנו לכל מקום אליו אנו בוחרים ללכת ובאמצעות לחיצת כפתור, ניתן לשלם עבור כל מוצר או שירות שנרצה.

ההתפתחות הטכנולוגית נמצאת בתנופה מתמדת וניתן לראות כיצד בכל יום, נוספות טכנולוגיות חדשות אשר הופכות את העולם שלנו ליותר דיגיטלי ומאפשר ביצוע פעולות שונות, ביתר נוחות ואופן מהיר ואפקטיבי. המטרה שלנו היא תמיד להתקדם יחד עם הטכנולוגיה ולא להישאר מאחור, תמיד להיות בקדמה ולא להישאר מאחור. מהיום אין כבר צורך בשימוש בארנק רגיל, כל הפעילות הכלכלית שלכם יכולה וצריכה להיעשות באמצעות אפליקציות תשלום ולהפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ומתקדמים. 

קרדיט תמונות: Canva Pro.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים