חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הפושעים לדין

 

העצבני משוכנע שבעת שהממשלה הבזבזנית הזו מחלקת מליארדים לרכישת אצבעות ושקט קואליציוני, היא מקרטעת ומגמגמת בכל הקשור לבניית ורכישת מערכות כמו "כיפת ברזל" שיהפכו את הגראדים לצינורות מתכת חסרי ערך

 

מזה חודשים שאני מנסה ומנסה וטרם הצלחתי לרדת לעומקו של הליקוי בדנ"א של ראש הממשלה, שר הביטחון ושאר המתיימרים לשמור על בטחון תושבי המדינה בכלל והנגב ועוטף עזה ועד ב"ש אשדוד ואו-טו-טו גם גוש דן.

ריבונו של עולם: המנהיגות הדפוקה הזו מבזבזת כסף לכל רוחות השמיים, בעיקר אם זה ביהודה ושומרון, בני ברק ואלעד, האגודה וש"ס. אבל לדברים שהם בנפשה של המדינה הם מתפתלים ומייצרים תגובות שלעיתים גורמות לדם המרוקאי שלי לבעבע בין הורידים לעורקים, ומאיים לשטוף את נימי המוח בזרם שיכול להשבית לי בחלקיק השניה את ההארד דיסק.

ואני לא מדבר למשל על העובדים הסוציאלים עליהם איש לא שם, כי אין להם שלטר לסגור את המדינה. אני מדבר על "כיפת ברזל" ועוד מאותן מערכות האמורות ליירט רקטות לטווח קצר ובינוני.

את עמיר פרץ העיפו ואולי בצדק. אבל לו רק בשל ההחלטה שלו להזיז את הספינקסים האטומים שיתחילו לארגן משהו נגד הטילים, הייתי משאיר אותו עוד קדנציה להשלים את המלאכה.

"10 מיליון", הם אומרים לנו, יעלה כל טיל אנטי טיל שכזה...100 מיליון...מליארד שקל. נו... so what?.

הם אומרים לנו שיש כסף רק למערכת אחת או שתיים ושאין כסף לעוד. הם אומרים לנו שאותן 2 מערכות יצטרכו להגן על בסיסים ומקומות אסטרטגיים. אבל באותה נשימה אותם חרטטנים מוסיפים גם, שאין כסף למגן את מוסדות החינוך בישובים המועדים לפורענות.

אתם מבינים את זה? הידעתם כמה עולה כל טיל הנשלח ע"י מטוס או מזל"ט למחסן ריק במזרח הרצועה? הידעתם כמה עולה פגז מרגמה אותו החיילים משגרים באלפיו רק כדי שנשמע ש"שם" היו 2 פצועים קל ו- 4 אזרחים הרוגים? אתם יודעים כמה כסף זה עולה? וזה רק בזמן "שקט" כמו עתה, אך מה יהיה במלחמה או במבצע אליהם נצא בסופו של דבר בלית ברירה.... מליארדים!

מיליארדים... וכאן הם מדשדשים כשמדובר במערכות שיכולות להפוך אולי את כל הארסנל העזתי לצינורות חסרי תועלת ומה שיותר חשוב, את התושבים- לרגועים ובטוחים.

ובמקום כל זאת הם מתעסקים כבר שנים בשתי מערכות בלבד?! מה הבעיה לעזאזל לייצר 10 -20 מערכות כאלה. בדיוק כמו שטנקי מרכבה מיוצרים בפס יצור. אז יעלה כמה שיעלה, בסופו של חשבון נגלה שזו היתה ההוצאה הכי זולה.

אז תפסיקו שם למעלה לסמם אותנו בהצהרות מחוששות, ותזיזו את הת...ת, מייד ועכשיו! תתחילו לייצר כיפות ברזל לעשרות, וכנ"ל "שרביט הקסמים" וכנ"ל חץ, ואל תחכו לכסף מארה"ב. יש כאן עודף תקציבי שיכול בשקט לתת לכולנו שקט יחסי. וטוב הרוג אחד קודם.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים