חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

לידיעת הגולש אבי אלבז

 

השבוע העצבני ממליץ לאבי אלבז להרצות בבתי כנסת, מפרגן לראש המנהל החינוך היוצאת חיה שיטאי ומציע לא לעשות את המיתוג לאיטלולא.

 

בשבוע שעבר פרסמו כל המקומונים על נפתלי הכט מהמפד"ל שבא לעשות נפשות לכיסאו בבית היהודי והיכן הוא עשה זאת?  כמובן בבתי הכנסת. עכשיו אתם מבינים מה שכל הזמן אני טוען, בתי הכנסת אינם מקום ציבורי אלא מקום כינוס סקטוריאלי ולא יעזור לאף אחד מאלה הטוענים ש"מה פתאום, כל הציבור מוזמן". סיפורי פוגי. כי מה יש לי חילוני גמור ושמאלני  לעשות בהרצאה של פוליטיקאי שבא לשכנע את הסקטור שלו להצביע בעד מפלגה דתית לאומנית. אז בבקשה תאמרו את האמת ותפסיקו לחרטט את השכל  בקלישאות שזה של כולנו. ממש לא.

והעיריה?  איך היא  יצאה מהסיפור? מה זה יצאה, החליקה: "לא ידוע לנו על פעילות כזו". לא יודעים אז הכל בסדר אה?

אבל שלא תגידו שאני רק מקטר.  הנה יש לי הצעה, אחלה של רעיון.  ההצעה אומרת שבעצם אם כטענתכם בית הכנסת הוא לכולם, אדרבא, אדון אבי אלבז, גש ובקש להרצות בבתי הכנסת על תנועתך "מודיעין חופשית" וזכות הציבור לחופש. נראה אתכם גיבורים.

 

פינת הצל"ש לחיה שיטאי

בשבוע שעבר נפרדנו מחיה שיטאי ששימשה במשך שנים כראש מינהל החינוך בעירייה. ברצוני פעם אחת לקחת הפוגה מההרגל המגונה שלי לתקוף את מערכת החינוך ושיקוליה הלא ענייניים במקרים רבים.  במקרה של שיטאי אני רוצה להגיד למי שבחר בה לנהל את מחוז מרכז,  הפעם עשיתם אחלה של מינוי.  מודיעין היא העיר הכי קשה אולי מבחינת סיפוק צרכי החינוך של תושביה הידועים בידענותם ומעורבותם בדרך כלל החיובית . חיה עברה תקופה סוערת וצומחת בפראות של מערכת חינוך מקומית והותירה כאן מזרון אוויר מרגיע לבא אחריה. כל הכבוד ובהצלחה.

 

קרקס שמפעיל אנשים שמפעילים קרקס

כל העיתונים התנפלו השבוע על הודעת ראש העיר באשר למתקפת ארועי הקיץ המתוכננים וגם הקדישו פינה אחת באשר לפסטיבל הקרקס המיועד להגיע אלינו בסתיו. מה זו פינה, יש שכבר החלו לחשוב שהנה התגלה הנפט.. אופס סליחה, המיתוג המיתולגי שהלך לאיבוד מאז אותם אנשי שבנו עיר והלכו למיתוג עצמי לדעת.

אז חבר’ה,  חלאס להיסחף. קרקס ואפילו פסטיבל קרקס זה אחלה וכל הכבוד לעירייה, לרעיון וכל לחי ליזמים. אבל ביננו, שמעתי על עיר הילדים ועיר התיאטרון ועוד... אבל עיר הקרקס? נו, באמת הגזמתם. חשבתם פעם למה מתקשרת המילה קרקס?  אתם מתארים לכם שלט ענק בכניסה "עיר הקרקס"? אז תרגיעו.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים