חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

8 דברים שלא ידעתם על מפיצי ריח לחנויות – אודורה מפיצי ריח מקוצועיים

 

מפיצי ריח הם אמצעי חובה בכל חנות. בעידן המודרני, הצטיידות במפיץ ריח – משמעותה בדיוק כמו הצטיידות בקופת מכירה ובלדפק. לקוחות, כשנכנסים פנימה, גם אם החנות ממוקמת בתוך קניון, מצפים לניחוח ייחודי. כך התרגלנו בשנים האחרונות

 

מפיצי ריח הם אמצעי חובה בכל חנות. בעידן המודרני, הצטיידות במפיץ ריח – משמעותה בדיוק כמו הצטיידות בקופת מכירה ובלדפק. לקוחות, כשנכנסים פנימה, גם אם החנות ממוקמת בתוך קניון, מצפים לניחוח ייחודי. כך התרגלנו בשנים האחרונות.

לא רק בחנויות המזון

מפיצי ריח הן אמצעי שמוטמע כיום בכל חנות, מחנות המזון ועד החנויות לביגוד והנעלה. מפיצי ריח אינם יכולים להיבחר שרירותית. יש כללים מאד ברורים כיצד בוחרים אותם. יצוין כי המתעלם מהם צפוי לרכוש מכשיר שאינו מתאים לו: ללא השפעה או בעל מנגנון הפצת ריח דחוס ומחניק מדי.

שטח פיזור נכון

שטח הפיזור הנכון של מפיץ הריח שלכם צריך להיות השטח של החנות. אם החנות שלכם מוגדרת בטווח של 15-150 מ"ר, מכשיר של 5 מ"ר לא יספק ריח ומכשיר שמיועד ל- 250+ מ"ר יספק ריחות מחניקים מאד ככל שמדובר בחנות רגילה בפליטת הריח שלה (מיד נדגם מקרים לא רגילים המצריכים מכשיר אינטנסיבי).

בחירה ייחודית עבור חדרים פולטי ריחות לא נעימים

בחנויות מסוימות ישנם מקומות שבהגדרה הם פולטי ריח לא סימפטי: מטבח המסעדה, פינת האשפה וכמובן אולם האימונים בחדר הכושר. במקומות הללו חשוב מאד להצטייד במכשירים בעלי שטח פיזור גדול של 250-1,800 מ"ר. מכשירים אלו אפקטיביים במרחקים כאלו אך ורק בתנאים רגילים ללא פליטת ריח שכזו. לעומת זאת, בחדרים עם ריח טחוב הם משלימים את החסר אל מול הניחוח המצחין, מה שצפוי להסב תנאי שהות טובים במקומות הללו.

מפיץ ריח אוטומטי בסגנון בית חכם

מפיץ ריח אוטומטי שכזה מאפשר לכם לקבוע את עוצמת הפצת הריח ואת הזמנים בהם הוא יעבוד וייכבה. בחלק מהמכשירים ההגדרה הזו ניתנת לביצוע דרך הטלפון באמצעות Bluetooth, ובאלו שלא, זה מתבצע באמצעות כפתורי המכשיר.

מפיץ ריח לתלייה ייעודית וארגונומית בכל מקום בחנות

אתם יודעים איזה סוג של מפיץ ריח לחנות אתם צריכים לרכוש? רוב הסיכויים כי תוכלו להסדיר יותר מדגם אחד אפשרי. הם נבדלים זה מזה בעיצוב ובאופן התלייה. חפשו את המפיץ שייראה הכי טוב בחנות שלכם וישתלב עם העיצוב של הקיר ומסביב לו.

חפשו את תקן איגוד הריחות הבינלאומי

תקן IFRA מסמל כי תמציות הריח במכשיר עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ארומטיות. מכשירים המבוססים על מילוי למפיצי ריח ברמה כזו צריכים להיות הבחירה המועדפת לכל מקום בו הם נדרשים.

לרכישה בחנויות מפיצי ריח בלבד

רק בחנויות מסוג זה תוכלו להבטיח מכשיר המתאים בדיוק לצרכים שלכם, המבוסס על הפצת ריח ברמה שלא הכרתם בעבר, ועם 100% תמיכה בכל מה שתצטרכו, החל מתקלות ועד מילוי מכשיר שנגמר לו המילוי.

אודורה – חברת מפיצי הריח שלכם

באודורה ניתן לרכוש מפיץ ריח אידיאלי לחנויות מכל הסוגים. אודורה מתאימה את המפיץ האידיאלי לכל צרכן ומציידת אותו בכל הנדרש: הדרכה, התקנה ואספקת חומרי מילוי מתי שיתבקש.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים