חיפוש
 
לדף הבית >>     יחסים >>

אהבה חדשה - דרכים למציאת זוגיות

 

”הדרך הטובה למצוא בן זוג היא לבחון את סגנון התקשורת שלו. ועד כמה הוא פתוח לקבל. מומלץ להתרחק מגברים שמחפשים מיניות הם לרוב לא יודעים לאהוב את האחר. הם אוהבים את עצמם ומבלבלים בין משיכה ואהבה. גבר טוב הוא זה שמחובר לנשמה ולא לאגו...”. להמשך קריאת הטור- כנסו...

 

היי שמרית, האם יש לך המלצה למציאת זוגיות? מאסתי בגברים ההזויים שמחפשים רק מיניות ולא קרבה אינטימית והיכרות... אשמח לעצתך. אולי לא רק לאפליקציה אלא גם דרכים נוספות. בשידוכין זה לא צולח לרוב. אנשים משדכים לי סתם רווקים שכל קשר בינם לביני הוא מקרי ומחובר רק בחוט הרווקות.

 

הדרך הטובה למצוא בן זוג היא לבחון את סגנון התקשורת שלו. ועד כמה הוא פתוח לקבל. תתרחקי מגברים שמחפשים מיניות הם לרוב לא יודעים לאהוב את האחר. הם אוהבים את עצמם ומבלבלים בין משיכה ואהבה. גבר טוב הוא זה שמחובר לנשמה ולא לאגו.

איפה למצוא אותם???
הם בדרך כלל לא בבארים ובפאבים. הם רציניים ועסוקים בחיים עצמם ולא בפנטזיות.
תנסי דרך חברות ומכרות. כידוע פה לאוזן זה הדרך הכי טובה. אני למשל לא מפרסמת. מי שמגיע אלי זה  דרך המלצות. כשיראו את מידותיך הטובות כבר ימליצו לך. וכן להתפלל. הקבה יודע איפה הם מסתובבים. אלוקים שומע דמעותיה של בת מלך שבוקעות את כל הרקיעים. בהצלחה אהובה. ואת יכולה ליצור איתי קשר אולי אשמע  על מישהו פנוי.

בברכה,
שמרית

יש לכם עוד שאלות לשמרית אלישע יעוץ אישי ומשפחתי? כנסו!

יועצת נישואין ומאמנת אישית, ראשון לציון

052-3451834

התמונה באדיבות האתר FREEPIK

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים