חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

יפה אפשטין עוזרת לאנשים להפוך את הרצוי למצוי

 

יפה אפשטין מדריכה ומטפלת בשיטות אנרגטיות טבעיות מגוונות, תושבת ראשון, בעלת קליניקה בראשון לציון ומתנדבת בצוות ההיגוי כמעט מראשית הקמת הפורום, לפני כ-13 שנה. פורום נשים בעסקים ובקריירה פועל בחסות המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון בניהולה של עו”ד דנה אייזנר-לביא יועצת ראה”ע ומנהלות את הפורום יפית טויטו ואורנית אלוני. יפה אומרת שעצם העובדה, שהפורום ממשיך ומתקיים כ”כ הרבה שנים זוהי הוכחה מצויינת לחשיבותו ותרומתו הרבה לנשות העסקים בעיר, בעיקר לבעלות עסקים קטנים. ובינוניים.

 

ספרי לנו על עצמך ועל העסק אותו את מנהלת?

אני תושבת העיר כמעט 50 שנה מתוכן 22 שנה בעלת קליניקה "ש.י.ר שילוב יוצר ריפוי". לפני כן במשך כ- 25 שנה עבדתי בתחום ביטוח חיים עד שהגעתי למצב ש"אין כבר יותר לאן להתקדם" והלכתי להגשים חלום, ללמוד ולעסוק במקצועות הרפואה הטבעית.

מאז ועד היום אני מטפלת ועוזרת לאנשים  "להפוך את הרצוי למצוי" ולהגשים את המטרות בכל תחום בחיים, אם זה בבריאות, בתחום עסקי וכו’ ע"י כך ש"תופרת חליפה" מתאימה אישית לאורח החיים של האדם. אני  משלבת שיטות שונות, בין היתר הילינג, רייקי, דמיון מודרך, תמציות אנרגטיות, טיפול ברגישויות על רקע פיזי/רגשי, מתח וחרדה ועוד .

במקביל אני ממשיכה ללמוד ולהתפתח, במהלך השנים הוסמכתי ללמד חלק מהשיטות ולהכשיר מטפלים לעבוד בשיטות אלו.
לימדתי בקתדרה העירונית בעיר במשך כ-12 שנה: רפלקסולוגיה שימושית, מדיטציה ורייקי.

משבר הקורונה הכניס אותי לעולם הדיגיטלי ובנוסף לקורסים הפרונטליים (כרגע בקבוצות קטנות) יש לי קורסים ללמידה מרחוק.

עד "הקורונה" התנדבתי גם ב"בנק הזמן", נותנת הרצאות בנושאי מודעות והתפתחות אישית ושרה במקהלה בעיר.

מוזמנים להיכנס לאתר הבית ולהכיר את הקליניקה שלי https://yafaep.co.il/

איך הגעת לצוות ההיגוי של פורום נשות עסקים?

האמת שאני לא ממש זוכרת (כנראה מ"פה לאוזן" ) מצאתי את עצמי בקבוצה קטנה של נשים שנפגשות בחדר בבניין העיריה ומנסות לעזור אחת לשניה לעשות עסקים.

הרעיון לקדם נשים ותוך כדי כך לקדם את הקליניקה שלי ממש קסם לי ונרתמתי לענין וכך הפכו המפגשים הללו לפורום מכובד עבור נשים שמגיעות בכל חודש לקבל ערך מוסף במטרה לקדם את העסק שלהן.
במשך הזמן קיבלתי על עצמי להיות ב"שולחן הקבלה" – מקבלת ורושמת את הנשים שמגיעות למפגשים וזאת במטרה לתת לנשים שמקפידות להגיע לאורך זמן, הזדמנויות שונות במסגרת פעילות הפורום.

מה חשוב לך בפעילות שלך בצוות ההיגוי ומה הערך מוסף אותו את מביאה?

מאחר ואני כבר די זמן פעילה בצוות ההיגוי מה שבעיקר חשוב לי לקדם את הנשים שפחות שומעים את קולן בעיר. למפגשי הפורום מגיעות נשים בעלות עסקים מגוונים, עם צרכים שונים, מטרות שונות אך הקשיים דומים. בצוות ההיגוי אנו רואות ומרגישות את הקשיים והאתגרים של העסקים הקטנים ופועלות כדי תת מענה בתחומים הקשורים לקידום העסק.

צילום: אורנית אלוני

מה היית רוצה לשפר, אם יכולת?

הייתי רוצה להשיג יותר תמיכה בפרסום מפגשי הפורום בכל מדיה עירונית אפשרית כדי שיותר נשים ידעו ויגיעו למפגשים החשובים הללו וזאת במקביל לקדם פרסום אישי אותן  בעלות עסקים שלא יכולות להגיע ל"שלטי חוצות". הפרסום בעיר הוא אחד הנושאים שכל הנשים ללא יוצא מהכלל מתמודדות איתו. מגיעות לפורום נשים מצויינות בתחומן ולדעתי חבל שתושבי העיר לא מכירים ולא נעזרים בהן.

לסיכום, תני טיפ אחד לנשים כדי להצליח בעסקים?

בתחום שאני עוסקת בו מודעות והתפתחות אישית יש הרבה כילים וטיפים אך בעיקר אני רוצה שנשים ואנשים יפנימו שלהפוך רצוי למצוי זה בהחלט אפשרי!!! אפשר להשיג כל מטרה, בכל תחום בחיים.
עסק גדול התחיל כעסק קטן, אחד הדברים העקרוניים בעשיה בכלל הוא להיות עקבי/ת, לא "לקפוץ" מדבר לדבר, לעבוד בצורה מסודרת, להציב מטרה אחת קטנה שקל להוציא לפועל, לראות את ההצלחה שלה שנותנת מוטיבציה להגשים את המטרה הבאה כי הצלחה מביאה עוד הצלחה. 

צילום: פלג אלקלעי

 

בעלות עסק מראשון מוזמנות להצטרף אלינו.

להצטרפות לווטסאפ של פורום נשים: https://chat.whatsapp.com/ITy1KrThub8KTvZcN7OMyo

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק של פורום נשים: https://www.facebook.com/groups/BusinessWomeninreshon

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים