חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

עיצוב כפרי מודרני - הבחירה המומלצת

 

עיצוב כפרי זהו עיצוב קסום, מזמין ונוח שנותן תחושה ביתית ולכן נהוג לשלב אותו בהרבה מאוד בתים. אולם, על מנת ליצור עיצוב כפרי מודרני מתאים לחלל הבית, חשוב מאוד לדעת כיצד לאזן בין הצבעוניות וכן גם לבחור ריהוט כפרי מודרני איכותי

 

עיצוב כפרי זהו עיצוב קסום, מזמין ונוח שנותן תחושה ביתית ולכן נהוג לשלב אותו בהרבה מאוד בתים. אולם, על מנת ליצור עיצוב כפרי מודרני מתאים לחלל הבית, חשוב מאוד לדעת כיצד לאזן בין הצבעוניות וכן גם לבחור ריהוט כפרי מודרני איכותי. במהלך כתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על עיצוב כפרי מודרני, החל מהרקע שמאחורי סגנון העיצוב המדהים הזה ועד לבחירת ריהוט כפרי מודרני איכותי שיאפשר לכם לעצב את הבית בהשראת סגנון עיצוב זה.

קצת רקע

הסגנון של ריהוט כפרי מודרני מגיע בעיקר מאירופה וארצות הברית, שם בתים ישנים היו מאופיינים בבנייה אשר נשענת בעיקר על משאבי טבע קיימים בנוסף ליכולת עיבוד ידנית. כלומר, באירופה וארצות הברית של פעם היה נהוג להשתמש בחומרים במצב הגולמי שלהם. עיצוב פנים כפרי בדרך כלל בא לידי ביטוי במראה חמים ומזמין, וזו הסיבה העיקרית לכך שישראלים כל-כך אוהבים את סגנון העיצוב הזה. בדרך כלל, משתמשים בסוגי עץ שונים וכהים בנוסף לאבן טבעית וטקסטיל מחוספס. אליהם נהוג לצרף צבעים אשר משתלבים היטב עם חומריות שכזו, כמו למשל בז’, גווני חום עדינים, גווני שמנת וכדומה. נהוג גם לשלב בצורה דקורטיבית גווני אדום, ירוק, צהוב בנוסף לשילוב של מתכת דומיננטית כמו נחושת.

מתי כדאי לשלב סגנון עיצוב כפרי מודרני?

בדרך כלל, סגנון עיצוב כפרי מודרני ישתלב היטב בעיקר בחללים גדולים עם כמות גדולה מאוד של אור, בין היתר מאחר והשילוב של אלמנטים דומיננטיים עם גוונים חזקים יוצר אווירה נהדרת, מאחר ואותם גוונים בולעים אור ומכבידים על החלל. חשוב לציין כי כאשר מדובר על בחירת ריהוט כפרי מודרני, יש חשיבות גדולה לפתחי המבנה וצורתם. זו גם הסיבה לכך שרוב הזמן עיצוב כפרי שכזה יכלול פרופיל ברזל או אלומיניום לצד חלוקה קלאסית של החלונות, זאת על מנת להעצים את העיצוב של החלל. 

עיצוב מטבח בסגנון כפרי

תמיד יהיה מומלץ לבחור חזיתות ארונות עם עיטורים כאשר מדובר על בחירת ריהוט כפרי מודרני עבור עיצוב המטבח, בדרך כלל בגוון עץ. חשוב להדגיש כי ארונות של מטבח בעיצוב כפרי לא אמורים להגיע עד התקרה, אלא אמורים להשאיר חלל מסוים שאליו ניתן להוסיף עוד אלמנטים עיצוביים או אפילו צמחייה עדינה. בדרך כלל החיפוי יהיה עשוי בעיקר מאבן טבעית או לחילופין משיש, מאחר ושני אלו יוצרים מראה חלק ואחיד. על מנת להשלים את המראה מומלץ לשלב אי מרכזי ועליו משטח בוצ’ר, או לתלות מעל מתלה סירים ממתכת. על מנת להעצים את המראה הכפרי כדאי מאוד לבחור מוצרי חשמל הנשענים על אותם עקרונות, בעיקר כאשר מדובר על תנור וכיריים שכן, בחירה של מתכת וצבע עדין יוכלו להעניק למטבח שלכם מראה חם ושימושי. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים