חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מה אתם חייבים לדעת על ביטוח סיעודי פרטי?

 

איש מאיתנו לא רוצה לחשוב על היום שבו הוא יזדקק לעזרה, אך בסופו של דבר, רבים מאיתנו מגיעים לכך. לכן נשאלת השאלה: מה נוכל לעשות כדי לא להיות לעול על האנשים שאוהבים אותנו, אך מצד שני, כן לקבל את העזרה שנדקק לה?

 

איש מאיתנו לא רוצה לחשוב על היום שבו הוא יזדקק לעזרה, אך בסופו של דבר, רבים מאיתנו מגיעים לכך. לכן נשאלת השאלה: מה נוכל לעשות כדי לא להיות לעול על האנשים שאוהבים אותנו, אך מצד שני, כן לקבל את העזרה שנדקק לה? הדרך הנכונה היא לעשות ביטוח סיעודי פרטי. אנשים רבים בוחרים באופציה הזאת בשנים האחרונות, וזה לא במקרה. לכן, אם עד היום לא עשיתם ביטוח סיעודי במסגרת פרטית, עכשיו זה הרגע הנכון לכך. הדבר האחרון שתרצו זה להכביד על היקרים לכם, בין אם זה מבחינה כלכלית ובין אם זה מבחינת הזמן וההשקעה בטיפול. לכן, אם במקום כל זה תוכלו לעשות ביטוח סיעודי פרטי, איפה כאן ההתלבטות?

למה צריך לעשות ביטוח סיעודי פרטי?

זה נכון שגם הביטוח הלאומי מציע לנו ביטוח סיעודי וזה נכון גם לגבי קופות החולים השונות. יחד עם זאת, בפועל אנחנו רואים שזה כמעט אף פעם לא מספיק. כתוצאה מכך שאנשים לא באמת קוראים את הפוליסה שעליה הם חותמים, פעמים רבות קורים שני מצבים.

  • הראשון, זה המצב שבו אנחנו לא יודעים על זכויות מסוימות שמגיעות לנו.
  • השני הוא כפל ביטוחי.

 

לכן חשוב מאוד לעשות ביטוח סיעודי במסגרת פרטית, כי זו הדרך להבטיח שתקבלו בסופו של דבר את העזרה הדרושה לכם. ביטוח סיעודי פרטי יבטיח שלא משנה מה קורה, כי בכל מקרה, תקבלו סיוע. בנוסף, בניגוד למה שאנשים חושבים, לא רק אנשים מבוגרים עלולים להפוך להיות סיעודיים. בפועל, זה עלול גם לקרות לכל אדם צעיר. למשל: אדם שמתגלה אצלו מחלה קשה או אדם שעובר תאונה כלשהי. בכל מצב כזה אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלי ביטוח סיעודי פרטי, אז למה אתם מחכים?

מה עושים במידה וחברת הביטוח לא נותנת את מה שמגיע לנו?

הבעיה האמיתית עם ביטוחים, כולל עם ביטוח סיעודי שנעשה באופן פרטי, היא שלא תמיד חברות הביטו נותנות לנו מה שמגיע לנו. לכן כדאי לדעת שהאופציה של תביעת ביטוח סיעודי בהחלט יכולה לבוא בחשבון. תביעות כאלה יכולות להוביל לתוצאה הרצויה: חברת הביטוח תפסיק להתעלם מאיתנו, תעמוד בכל ההבטחות שלה ונוכל לקבל מה שמגיע לנו. עם זאת, חשוב לדעת שכדי להגיש תביעה כזאת עלינו להיעזר בעורך דין. הסיבה לכך ברורה: אם תפנו ככה סתם אל חברת הביטוח, שבוודאי יש לה לא מעט עורכי דין מנוסים, עלול להיות שלא תקבלו את מה שמגיע לכם. לעומת זאת, אם תיעזרו בעורך דין שזו המומחיות שלו, התוצאה תהיה שונה. תוכלו לקבל סיוע, ליווי ועזרה משפטית לכל אורך הדרך. לכן, אם תוכלו לבחור כמה שיותר מהר עורך דין שיוכל לסייע לכם, אין סיבה לדחות זאת או לוותר על כך.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים